Za forse wasza i nasza!

Data: 2010-05-04 09:47:27
Autor: `he®sk`
Za forse wasza i nasza!

http://miniurl.pl/zanaszeiwasze

"Marcin Dubieniecki powiedział "Polsce", że Marta Kaczyńska chce powołać Fundację im. Marii i Lecha Kaczyńskich.
Fundacja ma być powołana "w najbliższym czasie", ale nie stanie się to wcze¶niej niż po wyborach prezydenckich. Będzie to fundacja,
której cele dotyczyć będ± miejsca Polski w ¶wiecie i różnych kwestii zwi±zanych z państwowo¶ci±. W ramach projektu fundacji
wyłoniony zostanie też Instytut Lecha Kaczyńskiego, który będzie dawał możliwo¶ć kształcenia, organizowania wykładów, czy wydawania ksi±żek."

 czyzby s.p.pamieci lech i maria pozostawili az taki spadek,
 ze marte dubieniecka bedzie stac na prowadzenie fundacji?
 kto znajdzie zatrudnienie w instytucie - spady polityczne pis?

  --

 HeSk

Data: 2010-05-04 01:40:07
Autor: Leszczur
Za forse wasza i nasza!
On 4 Maj, 09:47, `he®sk` <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
 czyzby s.p.pamieci lech i maria pozostawili az taki spadek,
 ze marte dubieniecka bedzie stac na prowadzenie fundacji?
 kto znajdzie zatrudnienie w instytucie - spady polityczne pis?

Ale co cie to obchodzi? Fundacje swoj± działalno¶ć opieraj± na
¶rodkach przekazywanych dobrowolnie przez firmy, instytucje, czy osoby
fizyczne. Na pewno wielu ludzi zechce j± wspierać, ale póki pieni±dze
nie id± z państwowej kasy, to chyba nie twój interes, prawda?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 11:08:08
Autor: `he®sk`
Za forse wasza i nasza!
On Tue, 4 May 2010 01:40:07 -0700 (PDT), Leszczur
<leszczur@acn.waw.pl> wrote:

>  czyzby s.p.pamieci lech i maria pozostawili az taki spadek,
>  ze marte dubieniecka bedzie stac na prowadzenie fundacji?
>  kto znajdzie zatrudnienie w instytucie - spady polityczne pis?

Ale co cie to obchodzi?

 a to, ze kase z fundacji bedzie czerpac prezes...

Fundacje swoj± działalno¶ć opieraj± na ¶rodkach przekazywanych dobrowolnie przez firmy, instytucje, czy osoby fizyczne.

 czyli taka fundacja to pralnia pieniedzy...

Na pewno wielu ludzi zechce j± wspierać,

 odpisujac sobie datki od podatku...

ale póki pieni±dze nie id± z państwowej kasy,

 do panstwowej kasy nie trafia. trafia do prywatnej. patrz wyzej.
to chyba nie twój interes, prawda?

 jasne, ze nie moj. to interes prezesa.

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 02:13:20
Autor: Leszczur
Za forse wasza i nasza!
On 4 Maj, 11:08, `he®sk` <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
> Ale co cie to obchodzi?

 a to, ze kase z fundacji bedzie czerpac prezes...

A niech czerpie. Jeżeli tylko wykaże to w zeznaniu podatkowym, to nie
mam z tym problemu.

> Fundacje swoj± działalno¶ć opieraj± na ¶rodkach przekazywanych
> dobrowolnie przez firmy, instytucje, czy osoby fizyczne.

 czyli taka fundacja to pralnia pieniedzy...

Jasne. Zwłaszcza tych z afery hazardowej. :-D

> Na pewno wielu ludzi zechce j± wspierać,

 odpisujac sobie datki od podatku...

I bardzo dobrze. To jeden z niewielu przepisów w Polsce, który ma sens
dla wszystkich zaangażowanych.

> ale póki pieni±dze nie id± z państwowej kasy,

 do panstwowej kasy nie trafia. trafia do prywatnej. patrz wyzej.

I dobrze. Dochody osób fizycznych podlegaj± opodatkowaniu podatkiem
dochodowym. Zarobi, zapłaci podatek a za to co mu zostanie niech sie
dobrze bawi. Co cie boli?

> to chyba nie twój interes, prawda?

 jasne, ze nie moj. to interes prezesa.

No i niech prezes kręci lody. Jego zbójeckie prawo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 12:32:03
Autor: WW
Za forse wasza i nasza!
W dniu 2010-05-04 10:40, Leszczur pisze:
On 4 Maj, 09:47, `heĂ‚Ĺ˝sk`<.WC15 bigbred...@interia.pl>  wrote:
  czyzby s.p.pamieci lech i maria pozostawili az taki spadek,
  ze marte dubieniecka bedzie stac na prowadzenie fundacji?
  kto znajdzie zatrudnienie w instytucie - spady polityczne pis?

Ale co cie to obchodzi? Fundacje swoją działalność opierają na
środkach przekazywanych dobrowolnie przez firmy, instytucje, czy osoby
fizyczne. Na pewno wielu ludzi zechce ją wspierać, ale póki pieniądze
nie idą z państwowej kasy, to chyba nie twój interes, prawda?

Pozdro

L'e-szczur

Problem w tym, że takie "fundacje władzy" bardzo hojnie zasilają firmy państwowe, lub z udziałem skarbu państwa.
Potem ich prezesi otrzymują nagrody człowieka roku tej czy tamtej fundacji za przelanie na ich konto nie swoich a naszych pieniędzy!!

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-05-04 03:37:59
Autor: Leszczur
Za forse wasza i nasza!
On 4 Maj, 12:32, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> [...]
> fizyczne. Na pewno wielu ludzi zechce j± wspierać, ale póki pieni±dze
> nie id± z państwowej kasy, to chyba nie twój interes, prawda?

Problem w tym, że takie "fundacje władzy" bardzo hojnie zasilaj± firmy
państwowe, lub z udziałem skarbu państwa.
Potem ich prezesi otrzymuj± nagrody człowieka roku tej czy tamtej
fundacji za przelanie na ich konto nie swoich a naszych pieniędzy!!

Faktycznie takie ryzyko istnieje. Kolejny z potencjalnych problemów
który zostanie rozwi±zany przez prywatyzację.
Chociaż z drugiej strony firmy rentowne - nawet jesli udziałowcem jest
Skarb Państwa - powinny móc funkcjonować na takich samych zasadach jak
przedsiębiorstwa prywatne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 13:29:04
Autor: WW
Za forse wasza i nasza!
W dniu 2010-05-04 12:37, Leszczur pisze:
On 4 Maj, 12:32, WW<wu...@vp.pl>  wrote:
[...]

Faktycznie takie ryzyko istnieje. Kolejny z potencjalnych problemĂłw
ktĂłry zostanie rozwiÄ…zany przez prywatyzacjÄ™.
[...]

Styk władzy państwowo prywatnej to nic innego, niż zaproszenie do robienia lewych interesów.
Zatem nie przypadkiem jest tak szeroko stosowany w naszym biednym kraju.

Data: 2010-05-04 12:34:29
Autor: mkarwan
Za forse wasza i nasza!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bdff7a5$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Które to władze przydzielają "nagrody człowieka roku"?

Data: 2010-05-04 13:30:40
Autor: WW
Za forse wasza i nasza!
W dniu 2010-05-04 12:34, mkarwan pisze:

[...]

Fundacji.
Jak dobrze podsypiesz, to jestes "człowiekiem roku" - to takie proste.
A jak podsypiesz nie swoje, to nawet nie boli  :-P

Data: 2010-05-04 10:25:42
Autor: mkarwan
Za forse wasza i nasza!
Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d3kvt5pjpccvtjg3ofv127u8lkbdqkqbdi4ax.com...
czyzby s.p.pamieci lech i maria pozostawili az taki spadek,
>ze marte dubieniecka bedzie stac na prowadzenie fundacji?
>kto znajdzie zatrudnienie w instytucie - spady polityczne pis?

Pewnie znajda się tacy, którzy zasil± fundację.
Ty tego nie zrobisz, więc co cię obchodz± cudze nie twoje pieni±dze?

Za forse wasza i nasza!