Za gaz przez synka kart/przelewem

Data: 2013-05-19 17:35:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Za gaz przez synka kart/przelewem
Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
api si na 5%?

--
Pozdrawiam,
Heniek
www.kihltd.eu

Data: 2013-05-19 19:10:36
Autor: neoniusz
Za gaz przez synka kart/przelewem
W dniu 19.05.2013 17:35, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
api si na 5%?

ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

Data: 2013-05-20 15:25:55
Autor: Wimdus
Za gaz przez synka kart/przelewem
ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

to jakis oddzial karpacki.
A dla innych regionow (np. Mazowsze) jest takie cos?

Data: 2013-05-20 06:32:20
Autor: eisenberg
Za gaz przez synka kart/przelewem
W dniu poniedziaek, 20 maja 2013 15:25:55 UTC+2 uytkownik Wimdus napisa:
> ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

to jakis oddzial karpacki.

A dla innych regionow (np. Mazowsze) jest takie cos?

Akurat mazowiecki jest tu upoledzony

Data: 2013-05-20 15:52:23
Autor: Zbynek Ltd.
Za gaz przez synka kart/przelewem
eisenberg napisa(a) :
> [...]
> ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

to jakis oddzial karpacki.

A dla innych regionow (np. Mazowsze) jest takie cos?

Tudzie pomorski

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-05-20 17:12:49
Autor: neoniusz
Za gaz przez synka kart/przelewem
W dniu 20.05.2013 15:25, Wimdus pisze:
ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

to jakis oddzial karpacki.

A gdzie mam placic mieszkajac w Krakowie, we Wroclawiu? ;D

Data: 2013-05-20 15:37:25
Autor: quiris
Za gaz przez synka kartą/przelewem

Popatrz sobie na mapkę: http://www.ebok.pgnig.pl/ Wg niej należysz do regionu karpackiego.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-19 23:09:58
Autor: MK
On Sun, 19 May 2013 17:35:08 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski  <kihltdt@kihltd.eu> wrote:

Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
Łapię się na 5%?

To ja sie podlacze, probowal ktos Przelewy24?
Chodzi mi dokladnie o https://www.pay24.pl/index/index/pa/prepaidwbk/ ;)

MK

Data: 2013-05-20 06:15:43
Autor: www2
Za gaz przez synka kart/przelewem
Ja nie probowalem ale uzyskalem odpowiedz od przelewy24 :-)

"do patnoci za doadowania kart przypisywany jest nasz kod MCC 8999 i kod kraju: PL" (oczywiscie mowa o Place z Alior Sync)

to co, sproboje ktos? mnie sie to malo raczej oplaca... bo za wyplate z bankomatu biora 5zl potem... a mozna wybrac max 500zl/wyplata z karty prepaid?

Data: 2013-05-22 04:46:55
Autor: quiris
Dnia 20.05.2013 www2 <tutajspam@gmail.com> napisał/a:

Ja nie probowalem ale uzyskalem odpowiedz od przelewy24 :-)
"do płatności za doładowania kart przypisywany jest nasz kod MCC 8999 i kod kraju: PL" (oczywiscie mowa o Place z Alior Sync)

Szkoda tylko, że do „Płacę z Alior Sync” nie jest przypisywany żadny MCC, bo to z punktu widzenia banku jest zwykły przelew ;)

MCC jest nadawany dla operacji kartami płatniczymi, a akurat w usłudzie zasilenia prepaida przez Przelewy24 płatności kartą płatniczą nie ma.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-22 02:05:03
Autor: www2
Za gaz przez synka kart/przelewem
Polecam pkt. 8...

6. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach posiadających: a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, b. MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność
zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niŜ Polska), c. MCC równy 4111, określający m.in. usługi transportowe, d. MCC równy 6012, określający instytucje finansowe, e. MCC równy 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, f. MCC równy 6051, określający przekazy pienięŜne w instytucjach finansowych, g. MCC równy 4829, określający internetowe przekazy pienięŜne. 7. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy za pośrednictwem Bankowości Internetowej. Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje od daty wskazanej przez Bank w powiadomieniu. 8. Punkty premiowe nie są naliczane od płatności Płacę z Alior Sync w punktach posługujących się kodami MCC, o których mowa w ust. 6 i 7.

http://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Alior_Sync.pdf

Data: 2013-05-22 10:00:01
Autor: quiris
On 2013-05-22, www2 <tutajspam@gmail.com> wrote:

Polecam pkt. 8...

Niby tak, tyle, że w odróżnieniu od opisu transakcji kartowej, gdzie masz wyraźnie napisany kod MCC i kod kraju, w opisie transakcji „Płacę z Alior Sync” takich informacji nie musisz mieć. Przykład opisu transakcji „Płacę z Alior Sync”: p24-974-395.

W przypadku, gdyby bank zakwestionował Ci to doładowanie karty prepaid, to gdzie miałbyś dowód, że rzeczywiście jest tam MCC 8999 i POL?

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-22 06:14:30
Autor: www2
Za gaz przez synka kart/przelewem
Niby tak, tyle, e w odrnieniu od opisu transakcji kartowej, gdzie masz wyranie napisany kod MCC i kod kraju, w opisie transakcji "Pac z Alior Sync" takich informacji nie musisz mie. Przykad opisu transakcji "Pac z Alior Sync": p24-974-395.
W przypadku, gdyby bank zakwestionowa Ci to doadowanie karty prepaid, to gdzie miaby dowd, e rzeczywicie jest tam MCC 8999 i POL?

No nie mamy, ale PzAS wg Regulaminu wchodza w 5% cashback i tylko to wyjasnialem. W kwestii dowodow... nie masz zadnego, bo AS nie wyswietla wiecej informacji w systemie transakcyjnym. Mysle, ze tutaj jedyna szansa to sprawdzenie w praktyce.

Jak ktos ma ochote to niech sproboje doladowac np. na pare zlotych i zobaczymy w polowie czerwca czy zaliczyli to.

Data: 2013-05-22 13:37:03
Autor: quiris
On 2013-05-22, www2 <tutajspam@gmail.com> wrote:

W kwestii dowodow... nie masz zadnego, bo AS nie wyswietla wiecej informacji w systemie transakcyjnym. Mysle, ze tutaj jedyna szansa to sprawdzenie w praktyce.

Jeśli chodzi o dowody w przypadku transakcji *kartowych*, to akurat Alior jest jednym z nielicznych banków, który prezentuje bardzo dokładnie potrzebne informacje po zaksięgowaniu transakcji. Przykład:

„Transakcja kartą debetową;obciążenie; Kurs wymiany: 3.3413; Kwota w walucie rozliczeniowej: 48.23 USD 5942 USA AMZN.COM/BILL Amazon.com”

Masz tu:

MCC: 5942
Kraj transakcji: USA

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-22 06:44:32
Autor: www2
Za gaz przez synka kart/przelewem
Ale ja pisalem i pisze o Place z Alior Sync, bo doladowac karte prepaid mozna tylko w ten sposob. Platnosc karta jest niemozliwa.

Data: 2013-05-20 06:23:45
Autor: quiris
Dnia 19.05.2013 MK <MACKA@interia.pl> napisał/a:

To ja sie podlacze, probowal ktos Przelewy24?
Chodzi mi dokladnie o https://www.pay24.pl/index/index/pa/prepaidwbk/ ;)

To miałoby sens, gdyby MCC dla tych transakcji był inny niż te wyłączone przez regulamin (w co szczerze wątpię):

a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, b. MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), c. MCC równy 4111, określający m.in. usługi transportowe, d. MCC równy 6012, określający instytucje finansowe, e. MCC równy 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, f. MCC równy 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, g. MCC równy 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. --
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-20 07:35:21
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[...]

Tak na marginesie, to z ebok.gazownia.pl
idzie właśnie przez Przelewy24...

--
Pozdrawiam,
Heniek