Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-13 13:35:49
Autor: Hans Kloss
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
Oczywiście sprawa jest WYŁĄCZNIE między metropolitą krakowskim a
rodziną tragicznie zmarłej Pary

Za:
1. Należy mu się. Podobnie jak każdej głowie państwa która straciła
życie w trakcie i w związku ze swoją służbą Ojczyźnie. Wraz z małżonką
rzecz jasna.
2. Rodzina nie sprzeciwia się, metropolita krakowski wystąpił z taką
inicjatywą. Wszelkie warunki formalne są więc spełnione, nie trzeba
nic forsować na siłę jak np. w przypadku Piłsudskiego
3. Ujadanie warzywnych kundli, kwik czerwonych świń, protesty
pełoswołoczy itditp- BEZCENNE. Można te wszystkie ww. skurwysyństwa
pięknie wykorzystać w bieżącej grze politycznej i pojechać na nich
nawet po zwycięstwo w tegorocznych wyborach prezydenckich.

Przeciw:
Otwiera się w ten sposób furtkę przed żądaniami pochowania tam w
przyszłości jaruzela, wałęsy, kwaśnewskiego i hgw. jakiej jeszcze
mendy tylko z tego powodu że ją kiedyś narodowi wciśnięto na najwyższy
urząd.

Jak by mnie ktoś prosił o radę w tym względzie PRZED podjęciem decyzji
doradzałbym inne miejsce pochówku. Teraz za późno, klamka zapadła..
Absolutnie nie można się wycofać z podjętej decyzji.
J-23
PS. Jestem zachwycony tym jak szybko co bezczelniejsze palikociarstwo
powyłaziło ze swoich norek (także na tutejszej grupie ;) i przestało
ronić krokodyle łzy. Bo dotychczasowe  słowa zwolenników Prezydenta o
udawanym współczuciu "drugiej strony" do dziś były tylko słowami,
teraz uzyskały rangę niepodważalnej prawdy.

Data: 2010-04-13 22:39:55
Autor: zenek
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
Ja jestem za pochowac go w smoczej jamie chyba zasluzyl !

Data: 2010-04-13 22:48:20
Autor: 954

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c534163-4a70-4294-a142-74307cc3ad638g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

To poczekaj co sie bedzie dzialo dalej.

Ale mysle ze teraz to im latwo nie bedzie otumanic na nowo narodu. Cos peklo, cos sie wylalo. . .

Data: 2010-04-13 22:49:53
Autor: zenek
954 pisze:

[...]

A co myslales ze bedzie Prezydentura>Wawel>Kanonizacja ?

Data: 2010-04-13 22:52:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Apr 2010 22:49:53 +0200, zenek napisał(a):

A co myslales ze bedzie Prezydentura>Wawel>Kanonizacja ?

Idź się odlać, zenek. Nie musisz się spieszyć!
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-13 22:53:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Dostawienie tych dwoch trumien do pewnej innej, juz tam sie
znajdujacej, bede jednak uwazac, podobnie jak niektorzy inni
pilsudczycy, za probe dezawuowania osoby i dokonan Marszalka.

AR

Data: 2010-04-13 23:03:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zenek" <zenek@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> [...]
> znajdujacej, bede jednak uwazac, podobnie jak niektorzy inni
> pilsudczycy, za probe dezawuowania osoby i dokonan Marszalka.

jakby nie marszalek nie pisal bys teraz na tym forum w jezyku polskim !

   Jakim prawem akurat do mnie z takim tekstem, glupku?

   AR

Data: 2010-04-13 22:58:08
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Apr 2010 13:35:49 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

A ja mam jeszcze jedno przeciw. Tam powinno się zasłużonych przenosić, po jakimś czasie, który jest
najlepszym "kwalifikatorem". Piotr

Data: 2010-04-13 14:47:31
Autor: Hans Kloss
On 13 Kwi, 22:58, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

A ja mam jeszcze jedno przeciw.
Tam powinno się zasłużonych przenosić, po jakimś czasie, który jest
najlepszym "kwalifikatorem".

To nie jest jedynie miejsce pochówku "zasłużonych"- choć oczywiście
ich TEŻ. Michał Korybut Wiśniowiecki i August II Mocny nie mają opinii
szczególnie zasłużonych, kontrowersyjne mogą być też z tego punktu
widzenia pochówki marszałka Piłsudskiego i (zwłaszcza) generała
Sikorskiego. Jednak zasadności dwóch ostatnich nie zamierzam
kwestionować z tego właśnie powodu ze zmarli/zginęli JAKO PRZYWÓDCY
NASZEGO PAŃSTWA. Oczywiście z punktu widzenia zasług dla Państwa
Polskiego nie ma (i chyba nie będzie) żadnego powodu do pochowania
Prezydenta Kaczyńskiego w Katedrze Wawelskiej- tuziny znacznie
bardziej zasłużonych dla Ojczyzny Polaków nie dostąpiły i nie dostąpią
tego zaszczytu.
J-23

Data: 2010-04-13 23:12:01
Autor: Roman Rumian
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
Piotrze,

W dniu 2010-04-13 22:58, Piotr pisze:
(...)
A ja mam jeszcze jedno przeciw.
Tam powinno się zasłużonych przenosić, po jakimś czasie, który jest
najlepszym "kwalifikatorem".
Piotr

podobnie odpowiedziała na te zarzuty moja żona:
to nie nasza decyzja i nie nasz problem; historia i może nasze wnuki zdobędą się na uczciwa ocenę Prezydenta Kaczyńskiego.

Pozdrowienia

Roman Rumian

P.S. To nieprawdopodobne jakiego spustoszenia dokonały w głowach merdia ...

Data: 2010-04-13 23:01:43
Autor: u2
W dniu 2010-04-13 22:35, Hans Kloss pisze:
Oczywiście sprawa jest WYŁĄCZNIE między metropolitą krakowskim a
rodziną tragicznie zmarłej Pary

Nie tylko, ja jestem ZA, więc prezydencka para będzie tam pochowana.

Data: 2010-04-13 23:11:53
Autor: jadrys
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
W dniu 2010-04-13 22:35, Hans Kloss pisze:

[..]

Najprostsza sprawa pod słońcem - referendum.. Niech naród rozsądzi czy jest godzien tam spoczywać.

Data: 2010-04-13 14:48:38
Autor: Hans Kloss
On 13 Kwi, 23:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-13 22:35, Hans Kloss pisze:

[..]

Najprostsza sprawa pod słońcem - referendum.. Niech naród rozsądzi czy
jest godzien tam spoczywać.

LOL. Nie pisz ze żartowałeś, ja to wiem ;).
J-23

Data: 2010-04-13 23:59:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-13 23:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie Hans. My najwyraźniej zapomnieliśmy przy takich rządach o największym przywileju demokracji jakim jest wyrażenie woli narodu po przez referendum.  Żeby zmniejszyć koszty można skumulować parę innych spraw państwowych w jedno głosowanie.

Data: 2010-04-13 16:29:11
Autor: Hans Kloss
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
On 13 Kwi, 23:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie Hans. My najwyra niej zapomnieli my przy takich rz dach o
najwi kszym przywileju demokracji jakim jest wyra enie woli narodu po
przez referendum.
Ale jaja... może od razu za jednym zamachem zorganizować referendum w
sprawie obsady stanowiska metropolity krakowskiego? Albo założenia w
Katedrze Wawelskiej muzeum ateizmu?
Tak się bowiem dziwnie składa że Katedra ta jest obiektem sakralnym
Kościoła Rzymskokatolickiego i NIKT poza metropolitą krakowskim  nie
jest władny ingerować  w to, kto, kiedy  i w jaki sposób odprawia tam
mszę ani kto i w jaki sposób zostanie tam pochowany.. Głupia sprawa a
wyjścia z niej nie widać ;). Oczywiście czynniki polityczne mogą
próbować zmusić kardynała Dziwisza do zmiany decyzji w tej sprawie ale
czynienie  tego w sposób jawny wydaje się najwyżej całkiem rozsądnym
sposobem na popełnienie politycznego seppuku.
J-23

Data: 2010-04-14 16:58:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 01:29, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz, moja wiedza o katolicyzmie jest dość słaba. Jednak wiem że księża nie są właścicielami kościołów, tak jak to właścicielami cmentarzy jest urząd miasta. Kiedy to składasz wniosek urząd miasta daje zgodę i zmarły jest chowany.. Ksiądz nie może wybierac kogoś i chować go w kościele. Na takie rzeczy musi mieć zgodę. Tak więc powtarzam - "w sprawie pochowania Prezydenta Kaczyńskiego na Wawelu  powinno być referendum".. Wtedy nikt nie będzie miał do nikogo pretensji.

Data: 2010-04-14 17:05:32
Autor: Tomy M.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq4la9$ki7$1news.onet.pl...

[...]

Obiecuję że w sprawie Twojego pochówku już będzie
prawidłowo, będzie REFERENDUM. Ja z kolegami zagłosujemy
aby Cię dosypywać do pieprzu.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 18:43:52
Autor: cirrus
[...]

Twoja wiedza jest rzeczywiście mierna, są cmentarze katolickie , którymi zarzadza kościół i komunalne, ktorymi nie zarządza.

--
stevep

Data: 2010-04-14 21:32:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 18:43, cirrus pisze:
[...]

To nic nie zmienia. - nawet na tych katolickich ksiądz nie jest panem i władcą.

Data: 2010-04-14 00:09:13
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2pfq$47i$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
czy moglbys tam dodac ewentualna kastracje twoich jaj, dodam ze w pytaniu bedzie rowniez ze zostana rozbite na kotlet i rzucone psom na pozarcie, a kasa ktora dostanie sie ze sprzedazy tego specyfiku zostanie przekazana na dom dziecka w Warszawie. jestem pewien ze te jajca stracisz
awe

Data: 2010-04-14 00:18:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 00:09, awe pisze:
[...]

I czego ogłupiały z żałości  pętaku szczekasz? Nie umiesz zasrańcu normalnie rozmawiać?

Data: 2010-04-14 21:11:09
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2qlg$80u$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
zapomnialem, nie masz jaj, to moze uszy?
awe

Data: 2010-04-13 23:23:13
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2mqe$r0p$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-13 22:35, Hans Kloss pisze:

[..]

Najprostsza sprawa pod słońcem - referendum.. Niech naród rozsądzi czy jest godzien tam spoczywać.

-- -- -- -- -- -
jestem za o ile sfinansujesz to z wlasnej kieszeni. jakies 600 mln zl?
awe

Data: 2010-04-13 23:33:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-13 23:23, awe pisze:
[...]

Chcesz oszczędzać na sprawiedliwym osadzeniu?  Można wybrańcom fundować pogrzeby i odszkodowania dla ich rodzin z kieszeni biednych emerytów a nie można sobie pozwolić na danie głosu całemu społeczeństwu?

Data: 2010-04-14 00:05:36
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2nuu$v48$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
polowa tego spoleczenstwa to bezmozgie cyborgi a druga czesc i tak nei chodzi na wybory
wyrzucisz kase w bloto a do tego wybiora wariant ktory bedzie mial wieksze wsparcie marketingowe.
wierz mi ze jakbym ci zrobil kampanie to bys nawet zapisal sie do hitler jugend.
awe

Data: 2010-04-14 00:13:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 00:05, awe pisze:

[...]

Ale wielu  ludzi poczułoby się współobywatelami swojego kraju.  Nie płatne pachołki Waszyngtonu by za nich decydowali.

Data: 2010-04-14 00:25:12
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2qb6$71m$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
mi akurat to nei przeszkadza, ale jak wczesniej powiedzial zbierz grupe i oplac
awe

Data: 2010-04-14 17:00:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 00:25, awe pisze:
[...]

  Ja żądam  zarządzenia referendum w tej sprawie..

Data: 2010-04-14 17:27:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 17:07, Tomy M. pisze:
[...]

Dla mnie moje miejsce pochówku nie ma żadnego znaczenia. Może być nawet i Wawel,  Powązkami też nie pogardzę.

Data: 2010-04-14 21:10:02
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq4n27$ov7$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
jadrys jestes taki bombowy ze ja proponuje wystrzelic cie z armaty
awe

Data: 2010-04-14 06:08:58
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq2qb6$71m$1news.onet.pl...
[...]

Juz czuje czemu socjalizm zbankrucil.... i czemu,
tym wieksza potrzeba nowoczesnego monunizmu..

Kol

Data: 2010-04-14 19:52:19
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq4lac$ki7$2news.onet.pl...
[...]

Ales upartuch!

Bo byl niewydolny, i go ludzie nie cierpieli, a byk utrzynywany sila
w bandycki sposob. Niemal wszedzie.

P-Kol

Data: 2010-04-14 21:30:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 18:52, ColgatesBilly pisze:

-

Ales upartuch!

Bo byl niewydolny, i go ludzie nie cierpieli, a byk utrzynywany sila
w bandycki sposob. Niemal wszedzie.

P-Kol

Ale chociaż ludzie nie szukali za jego panowania jedzenia w śmietnikach. I mieli kasę na wykup lekarstw. Nie wyrzucano nikogo na bruk.

I co to znaczy "niewydolny" ? I co to znaczy "ludzie go nie cierpieli"? Pytał ktoś o to ludzi - było przeprowadzone jakieś referendum w tej sprawie?

Data: 2010-04-14 22:48:24
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq559q$5c7$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-14 18:52, ColgatesBilly pisze:

Ale chociaż ludzie nie szukali za jego panowania jedzenia w śmietnikach. I mieli kasę na wykup lekarstw. Nie wyrzucano nikogo na bruk.

A co mieli szukać? Śmietniki puste były.
Teraz to co innego ... full wypas!

Tomy M.

Data: 2010-04-17 09:59:08
Autor: jadrys
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-15 08:53:39
Autor: cirrus
[...]

Były wybory i komuchy przegrali je z kretesem i bylo "sztandar wyprowadzić".

--
stevep

Data: 2010-04-17 09:59:36
Autor: jadrys
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-17 12:05:45
Autor: cirrus
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-17 22:57:12
Autor: jadrys
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-18 10:06:10
Autor: cirrus
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-13 23:21:09
Autor: awe
[...]

a) w przyadku Jaruzela odpada - komuch, ma krew na rekach i do tego nie jest wierzacy
b) kiedys myslalem o Walesie pochowanym na Wawelu ale jeszcze wtedy nie wiedzialem ze on nie Lech Walesa tylko BOLEK...poza tym nie oddal zycia w boju a Kaczynski tak.
c) kwasniewski brak utraty zycia w boju, a do tego nie jest wierzacy...no moze byc pochowany w okoliach wawelu ale nie w swiatyni. Jak dla mnie lubie go bardzo i mogliby go nawet zmumifikowac, albo czyms wypchac - to juz zostawiam drugiej stronie.
d) HGW - coz nie jest prezydentem i nawet nim nie byla, a do tego brak zgonu w boju...
Tak wiec nie widze przeciwskazan. Do tego JK toz to bohater narodowy niemalze jak pilsudski co wlasnie mozna zobaczyc patrzac na dlugie kolejki do trumien prezydenckich w warszawie.
Poza tym oszolomy zawsze sie znajda - tak bylo i za pilsudskiego i za innych, czesto trumny sprowadzano po latach. Nawet napoleona sprowadzono po 17 latach.
awe

Data: 2010-04-14 00:08:03
Autor: Stirlitz
Hans Kloss pisze:
Oczywiście sprawa jest WYŁĄCZNIE między metropolitą krakowskim a
rodziną tragicznie zmarłej Pary

Moim zdaniem nie wiedzą kto to był Piłsudski ...
Facet kilka razy przechodził za strony na stronę, na kilku płaszczyznach, by ostatecznie wy... wszystkich swoich wrogów, wrogów Polski. I w końcu po bardzo wielkich oporach dostał miejsce na Wawelu.
Czy Lech choć w małej części był taki jak Józef? Podpisał traktat, Czy Józef by go podpisał?

Pozdrawiam
Nomen omen ;)
Stirlitz

Data: 2010-04-14 00:13:33
Autor: zenek
Stirlitz pisze:
Hans Kloss pisze:
[...]

Obawiam sie ze Leszek nie moglby nawet czyscic butow Marszalkowi.

Data: 2010-04-14 21:19:31
Autor: awe

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hq2qad$6i0$2news.onet.pl...
Stirlitz pisze:
Hans Kloss pisze:
[...]

No trudno zeby Wielcy Bohaterzy czyscili sobie buty, od tego sa sabaki
awe

Data: 2010-04-14 00:26:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Stirlitz" <j_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
Hans Kloss pisze:
> [...]

Polski. I w końcu po bardzo wielkich oporach dostał miejsce na Wawelu.
Czy Lech choć w małej części był taki jak Józef? Podpisał traktat, Czy

   Nie, nie podpisalby w zadnym wypadku juz chocby dlatego,
   ze uwazal wielostronne umowy miedzypanstwowe za niewarte
   papieru, na ktorym je spisywano, co formulowal nieco bardziej
   dosadnie.  Ja juz nawet nie wspominam, co sadzil o takich,
   ktorzy kupcza niepodlegloscia panstawa polskiego, bo od tego
   naprawde wiedly uszy.

   AR

Data: 2010-04-14 00:33:14
Autor: Stirlitz
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

  co sadzil o takich,
   ktorzy kupcza niepodlegloscia panstawa polskiego, bo od tego
   naprawde wiedly uszy.

   AR

Właśnie jego wielkość polegała nie na na tym co on myślał albo tym bardziej mówił. On ich po prostu zamykał ... jak można kierować krajem agentami ;) nomen omen
Stirlitz

Data: 2010-04-14 00:49:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Właśnie jego wielkość polegała nie na na tym co on myślał albo tym
bardziej mówił. On ich po prostu zamykał ... jak można kierować krajem

   To nie jest najstosowniejsze miejsce, by rozprawiac o jego wielkosci,
   ogranicze sie wiec do stwierdzenia, ze w jego czasach wyroslych
   w rozbiorowym ,wychodku' rodackow bylo niewiele mniej, niz obecnie
   takich roznych, ze kurwa ich mac.

  O tym zamykaniu to tez mendza glownie rozne Michniki z Kiszczakami.

   AR

Data: 2010-04-14 09:40:03
Autor: Stirlitz
[...]

Z tą wielkością to tak mi wyszło niechcący, bo jakoś trudno mi wyobrazić żeby śp Lech (podobno był doskonale zorientowany w historii) chciał być pochowany z Józefem  który:
dwa razy zmienił wyznanie
wyruchał kolegów z PPS
skutecznie zamachnął się na majestat ...

Data: 2010-04-14 01:30:12
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Stirlitz" <j_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq2q0e$i2m$1inews.gazeta.pl...

Czy Lech choć w małej części był taki jak Józef? Podpisał traktat, Czy Józef by go podpisał?

Józef by go podpisał ... i wypierdolił do śmietnika, bo
to facet z wielkimi jajami był, wydymał ich wszystkich
mają gówno nie armię.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-17 11:06:13
Autor: cytryna
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-17 11:20:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-14 09:51:44
Autor:
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi
On Tue, 13 Apr 2010 13:35:49 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Oczywiście sprawa jest WYŁĄCZNIE między metropolitą krakowskim a
rodziną tragicznie zmarłej Pary [...]

 niech ich pochowaja tam gdzie sobie chca tylko niech juz  prezes pis skonczy z ta farsa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi