Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

Data: 2010-04-13 22:53:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Oczywiście sprawa jest WYŁĄCZNIE między metropolitą krakowskim a
rodziną tragicznie zmarłej Pary

Za:
1. Należy mu się. Podobnie jak każdej głowie państwa która straciła
życie w trakcie i w związku ze swoją służbą Ojczyźnie. Wraz z małżonką
rzecz jasna.
2. Rodzina nie sprzeciwia się, metropolita krakowski wystąpił z taką
inicjatywą. Wszelkie warunki formalne są więc spełnione, nie trzeba
nic forsować na siłę jak np. w przypadku Piłsudskiego
3. Ujadanie warzywnych kundli, kwik czerwonych świń, protesty
pełoswołoczy itditp- BEZCENNE. Można te wszystkie ww. skurwysyństwa
pięknie wykorzystać w bieżącej grze politycznej i pojechać na nich
nawet po zwycięstwo w tegorocznych wyborach prezydenckich.

Przeciw:
Otwiera się w ten sposób furtkę przed żądaniami pochowania tam w
przyszłości jaruzela, wałęsy, kwaśnewskiego i hgw. jakiej jeszcze
mendy tylko z tego powodu że ją kiedyś narodowi wciśnięto na najwyższy
urząd.

Jak by mnie ktoś prosił o radę w tym względzie PRZED podjęciem decyzji
doradzałbym inne miejsce pochówku. Teraz za późno, klamka zapadła.
Absolutnie nie można się wycofać z podjętej decyzji.
J-23
PS. Jestem zachwycony tym jak szybko co bezczelniejsze palikociarstwo
powyłaziło ze swoich norek (także na tutejszej grupie ;) i przestało
ronić krokodyle łzy. Bo dotychczasowe  słowa zwolenników Prezydenta o
udawanym współczuciu "drugiej strony" do dziś były tylko słowami,
teraz uzyskały rangę niepodważalnej prawdy.

--
Dostawienie tych dwoch trumien do pewnej innej, juz tam sie
znajdujacej, bede jednak uwazac, podobnie jak niektorzy inni

AR

Data: 2010-04-13 23:03:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zenek" <zenek@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> [...]
> znajdujacej, bede jednak uwazac, podobnie jak niektorzy inni
> pilsudczycy, za probe dezawuowania osoby i dokonan Marszalka.

jakby nie marszalek nie pisal bys teraz na tym forum w jezyku polskim !

   Jakim prawem akurat do mnie z takim tekstem, glupku?

   AR

Za i przeciw wawelskiemu pochówkowi