Za ile lat dzieworudztwo?

Data: 2013-06-12 20:14:37
Autor: Stokrotka
Za ile lat dzieworudztwo?
Za ile lat biologia zafunduje nam pigułkę koncepcyjną:
"Weź, a za 9 miesięcy dzieworudztwo".
Tusk o tym maży.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-12 11:28:41
Autor: LaL
Za ile lat dzieworudztwo?
On Jun 12, 8:14 pm, "Stokrotka" <ortografia.n...@gazeta.pl> wrote:
Za ile lat biologia zafunduje nam pigułkę koncepcyjną:
"Weź, a za 9 miesięcy dzieworudztwo".
Tusk o tym maży.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

No ale o co ci chodzi w pl jest kilkadziesiąt tysięcy bezdzietnych a
mamy tragedie demograficzną, więc są dwa wyjścia , jak tusk posłucha
kleru to polacy znikną , tym samym kraj ogłosi bankructwo i wtenczas
walka będzie o cudzoziemnców, znając kler który wszystkich nienawidzi
a tym bardziej niekatolików, będą wojowały buraki z podpuszczenia
kleru z obcymi i zamast na kler za in vitro będą obwiniali rząd za
tragedie narodową . Lub in vitro refundowane i być może polacy
zwiększą dzietność, tu tusk ma racje , ale on ma takie dziwne dygi do
klęczenia przed zboczonym klerem więc co wybierze?

Data: 2013-06-12 20:59:59
Autor: Stokrotka
Za ile lat dzieworudztwo?
No ale o co ci chodzi w pl jest kilkadziesiąt tysięcy bezdzietnych a
mamy tragedie demograficzną,
No właśnie, połowa z powodu pana, pani wtedy łyknie pigułkę ... i już.

A pszecież nie raz pan i inna pani dożuci pigułkę w kotlecie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-12 21:55:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51b8c535$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
No właśnie, połowa z powodu pana, pani wtedy łyknie pigułkę ... i już.

A pszecież nie raz pan i inna pani dożuci pigułkę w kotlecie.

Stokroto! Do szkółki!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-12 21:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a86e04fe-80d3-463b-be1c-982137f26b6bg7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

====================================

Przecież już wybrał in vitro. Coś nie na rączkę?

Data: 2013-06-12 13:12:09
Autor: Andromeda
Za ile lat dzieworudztwo?
On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "LaL" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a86e04fe-80d3-463b-be1c-982137f26b6bg7g2000vbv.goo> Użytkownik "LaL" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a86e04fe-80d3-463b-be1c-982137f26b6bg7g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

zwiększą dzietność, tu tusk ma racje , ale on ma takie dziwne dygi do
klęczenia przed zboczonym klerem więc co wybierze?

===================================>
Przecież już wybra

Data: 2013-06-12 13:15:14
Autor: Andromeda
Za ile lat dzieworudztwo?
On 12 Cze, 22:12, Andromeda <691944...@momail.pl> wrote:
On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Jak narazie kliniki rezygnują bo takie prawa powymyślali że będzie że
jest ale nie ma.

Data: 2013-06-13 08:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisał w wiadomości news:bed5170a-4309-42fa-8987-181ecbc173cai9g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

===================

Link proszę!

ubawiony

Data: 2013-06-12 23:23:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Za ile lat dzieworudztwo?
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:20:41 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
U�ytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bed5170a-4309-42fa-8987-181ecbc173cai9g2000vbc.googlegroups.com...

On 12 Cze, 22:12, Andromeda <691944...@momail.pl> wrote:

> On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Jak narazie kliniki rezygnuj� bo takie prawa powymy�lali �e b�dzie �e

jest ale nie ma.

==================> Link proszďż˝!

proszę link:
http://www.prisonplanet.pl/audycje/audycja_wiadomosci,p1209718364
Nawet faceci będą rodzic ;)

Data: 2013-06-13 08:46:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:23b995a5-5482-40ee-ae2b-224a72049f0egooglegroups.com...
[...]

Brednie. Ja mam coś lepszego. Mam film dokumentalny, gdzie jest udokumentowane dzieworództwo. Tytuł" Seksmisja".

ubawiony

Data: 2013-06-13 00:02:33
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Za ile lat dzieworudztwo?
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:46:20 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

Brednie. Ja mam coś lepszego. Mam film dokumentalny, gdzie jest udokumentowane dzieworództwo. Tytuł" Seksmisja".

No właśnie...brednie ;P

Data: 2013-06-13 07:57:55
Autor: Andromeda
Za ile lat dzieworudztwo?
On 13 Cze, 08:20, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <691944...@momail.pl> napisał w wiadomościnews:bed5170a-4309-42fa-8987-181ecbc173cai9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Jak narazie kliniki rezygnują bo takie prawa powymyślali że będzie że

==================>
Link proszę!

ubawiony

--

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14070308,Wprowadzenie_rzadowego_programu_in_vitro_pod_znakiem.html

Data: 2013-06-13 20:22:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisał w wiadomości news:b87ef85e-34c5-448d-b4a3-d583adc023f5u9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Jak narazie kliniki rezygnują bo takie prawa powymyślali że będzie że

"Jednak zawiera on tyle niejasności, że niektóre z 27 klinik, które się do niego zakwalifikowały, rozważają wycofanie się z projektu."

Bądź precyzyjny, kolego.

ubawiony

Data: 2013-06-13 12:33:18
Autor: Andromeda
Za ile lat dzieworudztwo?
On 13 Cze, 20:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <691944...@momail.pl> napisał w wiadomościnews:b87ef85e-34c5-448d-b4a3-d583adc023f5u9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

Co jest ustawa niby wejdzie ale nie wejdzie, typowa tuskolandia. Tak
samo z maturą z religii poszli na kompromis, religi nie będzie na
maturze, ale edukacji seksualnej też w polsce wogóle, tak powiedział
kler i tak ma być. Mydlenie ludziom oczu.

Data: 2013-06-14 08:19:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Za ile lat dzieworudztwo?

Użytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisał w wiadomości news:a92cb9cc-01e5-45e3-94dc-58cabe007c83bz1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

maturze, ale edukacji seksualnej też w polsce wogóle, tak powiedział
kler i tak ma być. Mydlenie ludziom oczu.

Trzeba mieć minimum wiedzi na temat, o którym się dyskutuje.
Słyszałeś o rozporządzeniu? Tu jest mowa o rozporządzeniu, nie ustawie.
Z głąbami nie dyskutuję.

żegnam ozięble

Data: 2013-06-13 21:18:56
Autor: Ikselka
Za ile lat dzieworudztwo?
Dnia Thu, 13 Jun 2013 20:22:07 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

O jakia ładna konstrukcja - wystarczy wstawić każde inne słowo okreslajace
ugrupowanie czy wiarę i zawsze będzie prawdą :->
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

Data: 2013-06-13 21:23:24
Autor: u2
Za ile lat dzieworudztwo?
W dniu 2013-06-13 21:18, Ikselka pisze:
[...]

to koń-strukcja bidzika. zawsze ją stosuje, dzięki niej zawsze wygrywa ....-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-14 09:43:30
Autor: boukun
Za ile lat dzieworudztwo?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tuska znika Polaków bez kleru, likwidując polską gospodarkę i godziwe miejsca pracy, okradając Polaków z wielu lat emerytury... Wytrzebi nasz naród bez udziału kleru, a z udziałem Komorowskiego...

boukun

Data: 2013-06-14 07:12:15
Autor: Andromeda
Za ile lat dzieworudztwo?
On 14 Cze, 09:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

pracy, okradając Polaków z wielu lat emerytury... Wytrzebi nasz naród bez
udziału kleru, a z udziałem Komorowskiego...

Jest w

Za ile lat dzieworudztwo?