Za ile można kupić samochód?

Data: 2012-11-15 23:59:31
Autor: Cavallino
Za ile można kupić samochód?

Użytkownik "Piotr" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Wiem, że opis bardzo subiektywny, ale może ktoś wyrazi opinie? Czy za 5 tys. zł (łącznie z ubezpieczeniem i jakimiś obowiązkowymi opłatami) da się coś kupić?

Za identyczną kwotę mój dzieciak nabył Mitsu Colta nastoletniego.
Jak na razie dokładnie nic mu się nie dzieje.

I raczej w japoński kierunek bym uderzał z takimi preferencjami.
Inna droga - jakiś tani Fiat (Seicento, Panda) i odłożyć na kupkę na ew. naprawy.

Data: 2012-11-15 23:25:52
Autor: tο
Za ile mona kupi samochd?
Cavallino wrote:

Za identyczną kwotę mój dzieciak nabył Mitsu Colta nastoletniego. Jak na
razie dokładnie nic mu się nie dzieje.

Nie dalej jak rok temu odmawiałeś ludziom prawa do jazdy takimi złomami. :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-16 14:28:59
Autor: WOJO
Za ile można kupić samochód?
Nie dalej jak rok temu odmawiałeś ludziom prawa do jazdy takimi
złomami. :D

"Tylko krowa nie zmienia poglądów..."
Nauczony doświadczeniami potomka postanowił się zreflektować :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2012-11-16 13:43:14
Autor: tο
Za ile mona kupi samochd?
WOJO wrote:

"Tylko krowa nie zmienia poglądów..."

No fakt, krowa i koń to jednak nie to samo.

Nauczony doświadczeniami potomka
postanowił się zreflektować :)

Sam też nabył złoma i mianował go "youngtimerem". ;-)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-16 17:45:29
Autor: Cavallino
Za ile można kupić samochód?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k85f2l$ef5$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem do kogo piszesz, bo cytować nie umiesz.
Ale jeśli do mnie, to piszesz bzdury, albo nie zrozumiałeś co czytasz.

Data: 2012-11-16 22:14:45
Autor: tο
Za ile mona kupi samochd?
Cavallino wrote:

[...]

:D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-19 14:21:34
Autor: WOJO
Za ile można kupić samochód?
Nie wiem do kogo piszesz, bo cytować nie umiesz.
Ale jeśli do mnie, to piszesz bzdury, albo nie zrozumiałeś co czytasz.

Kolego nie unoś się tak, bo odlecisz...:)
Pisałem nie do Ciebie, a do "t?" ale pewnie trudno Ci to zauważyć, bo umieściłem tylko słowa "t?"...
Co do cytowania, rzeczywiście nie umie cytować mój czytnik, którego nie chce mi się zmieniać na coś co potrafi wstawiać z automatu ">" i jest mi  z tym dobrze.
Jak pewnie zauważyłeś sporo osób ma podobny "problem" i żyją.
Pozdrawiam i więcej uśmiechu życzę.
WOJO

Data: 2012-11-19 16:50:28
Autor: Maciek
Za ile można kupić samochód?
W dniu 2012-11-19 14:21, WOJO pisze:
Co do cytowania, rzeczywiście nie umie cytować mój czytnik, którego nie chce mi się zmieniać na coś co potrafi wstawiać z automatu ">" i jest mi  z tym dobrze.
Ale mi nie jest z tym dobrze, a podejrzewam, że innym też nie, więc bądź
tak miły i pokonaj lenistwo :->

Maciek

Data: 2012-11-20 15:31:54
Autor: WOJO
Za ile można kupić samochód?
Ale mi nie jest z tym dobrze, a podejrzewam, że innym też nie, więc bądź
tak miły i pokonaj lenistwo :->

A niech Ci będzie :)
Obiecuję poprawę, jak nie zapomnę...
Pozdrawiam.

[...]