Za ile można kupić samochód?

Data: 2012-11-16 11:35:26
Autor: chwdp
Za ile można kupić samochód?
> Czy za 5 > tys. zł (łącznie z ubezpieczeniem i jakimiś obowiązkowymi opłatami) da
> się coś kupić? Czy lepiej sobie odpuścić, bo się więcej wyda na naprawy
> itd.

jak zwykle w takich watkach w odpowiedziach dostales samo pierdolenie ze sie nie da itp.
obecnie od jakichs 8 lat kupuje samochody w kwotach 500-1500 i jeszcze nigdy z zadnym nie mialem problemu. a sa to "zlomy" typu fiat siena, ford escort, daewoo espero nexia itp. podstawa przy kupnie jest dobry stan techniczny i brak burdelu w papierach oraz wazne ubezpieczenie i opony z bieznikiem. wyglad mnie nie interesuje dlatego kupuje auta w takich cenach i moga byc porysowane czy podgnite. Zazwyczaj w takich autach koszt pakietu startowego nie przekracza 200 zl, a czesto jest to 0 zlotych. Uzytkuje je az do skonczenia sie okresu waznosci polisy a kupuje tak aby mialy min pol roku jeszcze.

Data: 2012-11-16 15:34:25
Autor: KrzyNiem
Za ile można kupić samochód?
W dniu 2012-11-16 11:35, chwdp pisze:
> [...]
 > itd.

jak zwykle w takich watkach w odpowiedziach dostales samo pierdolenie ze

Na 12 odpowiedzi jest 7 że się da, 5 nie na temat i 0 (ZERO) odpowiedzi, że się nie da. Więc kto tu pierdoli? ;)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-11-18 12:33:24
Autor: cef
Za ile można kupić samochód?
chwdp wrote:

wyglad mnie nie interesuje dlatego kupuje auta w
takich cenach i moga byc porysowane czy podgnite.
[...]
Uzytkuje je az do skonczenia sie okresu waznosci polisy
a kupuje tak aby mialy min pol roku jeszcze.

A co po tym okresie?

Data: 2012-11-19 01:38:35
Autor: chwdp
Za ile można kupić samochód?
W dniu 2012-11-18 12:33, cef pisze:> chwdp wrote:

> [...]
>
> A co po tym okresie?

najczesciej biore kolejne, lub oplacam nowa polise jesli auto rokuje.

Data: 2012-11-19 11:09:45
Autor: cef
Za ile można kupić samochód?
chwdp wrote:
[...]

A co ze starym jeśli bierzesz kolejne?
Złomujesz te 500-1500zł?
Jakie zalety ma Twoje rozwiązanie, bo zakładanie, że ktoś to kupi
zanim dopadnie  Cie polisa OC jest nieco ryzykowne.
Z drugiej strony jeździ się wciąż czymś, do czego trudno mieć zaufanie.
(ale jak ktoś całe życie jeździ trupami, to jest przyzwyczajony :-) )

Data: 2012-11-21 05:00:02
Autor: chwdp
Za ile można kupić samochód?
> A co ze starym jeśli bierzesz kolejne?
> Złomujesz te 500-1500zł?

sprzedaje zlomiarzowi za 500 zl lub czasem drozej.

> [...]
> Z drugiej strony jeździ się wciąż czymś, do czego trudno mieć zaufanie.
> (ale jak ktoś całe życie jeździ trupami, to jest przyzwyczajony :-) )

no zalety ma takie ze praktycznie nie inwestuje zadnej duzej kasy a jezdze autem non stop. ale nie o tym jest przeciez watek tylko o tym ze nie da sie kupic auta za 5k.

Data: 2012-11-21 10:05:44
Autor: cef
Za ile można kupić samochód?
chwdp wrote:

Jakie zalety ma Twoje rozwiązanie

no zalety ma takie ze praktycznie nie inwestuje zadnej duzej kasy a
jezdze autem non stop.

Ja tam widze, że nie jeździsz tylko szukasz złoma, sprawdzasz,
ewentualnie naprawiasz, a potem juz go musisz oddać.
Nie widzę tu czasu na jeżdżenie. :-)

ale nie o tym jest przeciez watek tylko o tym
ze nie da sie kupic auta za 5k.

Widziałeś kiedyś wątek, który byłby ciekawy i zgodny z tematem?

Za ile można kupić samochód?