Za ile można kupić samochód?

Data: 2012-11-16 02:19:56
Autor: Sebastian
Za ile można kupić samochód?
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 23:56:42 UTC+1 użytkownik Piotr napisał:
Witam
Od razu powiem, że nie znam się kompletnie na samochodach i nigdy nie znałem. Wiem,że moje pytanie jest dziwne... ale może komuś uda się odpowiedzieć
Potrzebuje samochód głównie do jeżdżenia po dużym mieście (Wrocław). Nie też jakoś strasznie dużo, niekoniecznie codziennie. Nie mam jakoś strasznie dużo kasy, ale też i wymagań. Wiadomo, że auto używane, to różnie można trafić. Chodzi mi jednak generalnie o samochód, który po prostu będzie w miarę jeździł, w miarę bezawaryjnie. Żeby nie był cały rozklekotany, tylko taki po prostu żeby w miarę przyjemnie dało się jeździć i żeby nie było wstydu. :)
Wiem, że opis bardzo subiektywny, ale może ktoś wyrazi opinie? Czy za 5 tys. zł (łącznie z ubezpieczeniem i jakimiś obowiązkowymi opłatami) da się coś kupić? Czy lepiej sobie odpuścić, bo się więcej wyda na naprawy itd.

Kupić się da, ale trzeba być cierpliwym. Z takim budżetem nie nastawiałbym się na markę czy model - raczej ogólne założenia czego szukasz. IMO powinna to być "benzyna", do pojemności 1.4, dwudrzwiowe. pozdrawiam

Za ile można kupić samochód?