Za ile procent smogu w polskich miastach odpowiadają "zielone" volkswageny z Niemiec?

Data: 2017-01-10 08:20:07
Autor: A. Filip
Za ile procent smogu w polskich miastach odpowiadają "zielone" volkswageny z Niemiec?
Jakie odszkodowania należą się Polakom i Polsce od ekologicznych _oszustów_?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Za ile procent smogu w polskich miastach odpowiadają "zielone" volkswageny z Niemiec?