"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaciszQ1|BÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś

Data: 2020-03-01 19:48:58
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaciszQ1|BÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Kurwa mać...

Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych kosztach typu ubezpieczenie...

Dużo u Was w tych bankach takich DEBILI jeszcze?
Kiedy ta rasa w końcu wyginie. Może trzeba im pomóc? ;-)

Data: 2020-03-01 10:57:29
Autor: Dawid Rutkowski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
O, to jednak przejechałeś się na tym kombinowaniu z ubezpieczeniem?
Bo RRSO mówi o tych dodatkowych kosztach.
Tylko patrzyłeś na oprocentowanie nominalne, a nie na RRSO i sądziłeś, że po wyłączeniu ubezpieczenia pozostanie to niższe nominalne.
Więc jak w końcu, wyłączyli to ubezpieczenie?

Data: 2020-03-01 21:25:17
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Na niczym się jeszcze ie przejechałem. W placówce banku złożyłem rezygnację z tego ubezpieczenia i mam na to papier.
Jak będą odemnie chcieli więcej niż 200/mis. przez ustalony okres to się będę awanturował i w każdym sadzie wygram.
Powtórzę jeszcze raz porównywałem konkretnie ratę razy jej ilość.
Takie porównanie jest MIARODAJNE i exell NIE KŁAMIE ;-)

Data: 2020-03-01 16:06:23
Autor: japanizer
On Monday, March 2, 2020 at 5:25:30 AM UTC+9, z wrote:
[...]

A jak tam z kredytem frankowym, wygrałeś już?

Data: 2020-03-02 12:32:27
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Sprawa się toczy. Kasta mataczy i przeciąga terminy.
Ale jak Bosak zostanie prezydentem to zrobimy z tymi darmozjadami porządek. Tak samo jak z rolnikami i górnikami. Aco?

Data: 2020-03-02 03:37:20
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:32:30 UTC+1 użytkownik z napisał:
Sprawa się toczy. Kasta mataczy i przeciąga terminy.
Ale jak Bosak zostanie prezydentem to zrobimy z tymi darmozjadami porządek. Tak samo jak z rolnikami i górnikami. Aco?

Zrób jeszcze selfie z kartką wyborczą, żeby było można udowodnić, żeś się do tego sukcesu przyłożył i że jesteś w grupie, której odfrankowienie się należy.

Data: 2020-03-02 17:56:06
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
A Twoje selfi z RRSO gdzie można zobaczyć?

Dla mnie to nie problem przyznać się że głosuję na Korwina Konfederację, Bosaka. Wstyd to kraść ;-)

Data: 2020-03-02 18:14:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

"z" 5e5c1a2f$0$510$65785112@news.neostrada.pl

będę awanturował i w każdym sadzie wygram.

biegła okulistka:
 - plus jest minusem
   (chodzi o dioptrie, nie zaś o nieznaczne różnice;
   nie trzeba okulisty, by wiedzieć, że 4 dioptrie
   różnicy to bardzo dużo)
 - zez zbieżny jest zezem rozbieżnym

biegła neurolog:
 - rezonans magnetyczny jest bezwartościowy wobec badania młotkiem
 - kręgosłup stojącego człowieka jest ułożony poziomo
   (nie chodzi o przejęzyczenie!!!)

biegła pulmonolog:
 - woda w opłucnej to rak oskrzela
   (człowiek niemal umarł w męczarniach
   z powodu tej błędnej diagnozy)
 - wykresy spirometrów nie są istotne
 - miernik kupiony ,,za dychę'' jest podstawą badania
   (brak: jakichkolwiek homologacji, numerów seryjnych,
   kalibracji itd...)

Sąd Apelacyjny:
 - nie wolno brać pod uwagę innych spraw w danej sprawie
   i jednocześnie należy brać pod uwagę inne sprawy
   w danej sprawie (jednocześnie -- czyli podczas tej
   samej rozprawy sądowej)
 - jeśli jakiś dowód w sprawie pozyskany został ukradkiem,
   należy odrzucić ten dowód razem z innymi dowodami, choć
   te inne dowody nie zostały pozyskane ukradkiem
 - nie można pozyskiwać dowodów ukradkiem, ale
   jednocześnie można pozyskiwać dowody ukradkiem
   (jednocześnie -- czyli podczas tej samej rozprawy sądowej)

biegły neurolog:
 - leki nie są lekami

BTW -- poniżej jest oficjalny rejestr polskich leków:
   https://pub.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl

Sad Rejonowy:
 - wypuklina to skolioza

-=-

To tylko część kFiatkUF zebranych przeze mnie w białostockich
sądach... Każdy jest udokumentowany! -- zero oczerniania, ale
   'wypuklina' to 'skolioza'
jest nagrane przeze mnie i nie ma potwierdzenia w oficjalnym
nagraniu audio-video poczynionym przez sąd, jako że wówczas
polskie sądy niekoniecznie rejestrowały przebiegi rozpraw
sądowych na nośnikach audio lub audio-video.

Nie śpiewam, ;) że każdy polski sędzia jest taki sam
(nawet przytaczam sędzię odmienną) ale twierdzę, że
Twa wygrana placem na wodzie jest napisana. ;)

   http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer-23/roztropnie-z-bieglymi.html

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-03-02 18:36:21
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Nie śpiewam, ;) że każdy polski sędzia jest taki sam
(nawet przytaczam sędzię odmienną) ale twierdzę, że
Twa wygrana placem na wodzie jest napisana. ;)

Przyjacielu! Też jesteś za reformą sądownictwa ;-)

Data: 2020-03-03 00:08:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

"z" 5e5d4416$0$542$65785112@news.neostrada.pl

Nie śpiewam, ;) że każdy polski sędzia jest taki sam
(nawet przytaczam sędzię odmienną) ale twierdzę, że
Twa wygrana placem na wodzie jest napisana. ;)

Przyjacielu!

Jestem Twym przyjacielem? A cóż to za nowina?!
Ty jesteś mym przyjacielem -- dzięki Tobie ludzie
wiedzą, że nadal nie mam renty chorobowej... Ale
żebym ja był Twoim?!...

Też jesteś za reformą sądownictwa ;-)

Minister Ziobro jest zaradny, gdy w grę wchodzi jego
prywatny interes, ale niezaradny, gdy wchodzi interes
mój i masy innych ludzi krzywdzonych nadal przez... :)
Przez kogo? Przez prawo? -- sędziowie nie tworzą prawa
bezpośrednio. Przez sędziów?... Przez prokuratorów?...
Przez komorników?...

Podobnie z resztą PiS -- zaradna w pewnych sprawach,
ale bezradna w innych...

-=-

Renty chorobowe... Czy to wina sędziów, że w RP nie ma chorobowych
rent? To wina prawotwórców, czyli dzisiaj -- PiS. W Wieńcu Zdroju,
podczas prelekcji prowadzonej w ranach prewencji rentowej organizowanej
przez ZUS dowiaduję się, że lekarz-orzecznik w ZUS ma makabrycznie
trudny dylemat, gdy zgłasza się chętny po/na rentę... Orzecznik musi
dokonać celnego rozpoznania i wydać jednoznaczne orzeczenie... Musi
wybrać jedno z dwojga... To twarda/ostra alternatywa!!! Nie ma tu
stanów pośrednich! (w innych państwach ponoć są, ale nie w RP) Musi
**celnie** trafić, by nie pomylić się!!!!

Skracając te wywody -- orzecznik musi orzec albo:
 - nie jest pani niezdolna do pracy

albo:
 - nie jest pan niezdolny do pracy.

Za tę niezwykle trudną i odpowiedzialną pracę trzeba nieźle płacić...

-=-

Cdn. -- nie mogę napisać od razu wszystkiego bo ludzie zbyt wolno czytają...

-=-

Jestem za reformą: sądownictwa, wymiaru sprawiedliwości, prawa itd.,
ale IMO PiS nie przeprowadzi tych reform a nawet nie zmierza do
przeprowadzenia tych reform. IMO PiS jedynie:
 - da podwyżki emerytur
 - da 500+ (póki co bez waloryzacji -- nie można
   od razu dać wszystkiego, bo co jakiś czas są
   kolejne wybory)
 - da inne datki okołosocjalne
 - obieca sprawiedliwość
 - nagrabi pod siebie, co wlezie...

Popieram PiS, bo:
 - dał podwyżki emerytur
   (więc mój ojciec łatwiej spłaca długi firmy Jana Pawała II)
 - zdemontował tę firmę swymi posunięciami
   (jestem pod wrażeniem -- myślałem, że
   już ani Bóg, ani diabeł mi nie pomoże)
   - spóźnionymi podwyżkami emerytur
     (firma była wspierana emeryturami moich rodziców,
     więc spóźnienie dało efekt przelania menisku)
   - 500+ skutkującym nagłym zwolnieniem się pracownika firmy
   - współpracą z białostockimi sądami owocującą czymś,
     o czym nie mogę teraz napisać
   - totalnym odwróceniem się bialostockich reprezentantów
     PiS od mojego ojca, gdy ten miał makabrycznie duży problem

ale niestety cel ostateczny (SSR MKiszowara) nie został osiągnięty...
[albo został, ale ja o tym nie zostałem powiadomiony]

Zarzucono mi, że odstąpiłem od swych planów -- IMO to nieprawda!
 - IMO celem pośrednim nie jest prezes SN MGelsdorf, ale SSN -- JFIwulski...
   (celem ostatecznym rzecz jasna jest SSR MKiszowara
   a celem pobocznym/przyokazyjnym są kasacje skutkujące
   de facto mordowaniem chorych ludzi w majestacie prawa)
 - mam prawo do zmiany ;) planów. (ale na razie nie
   odstąpiłem od swych planów i nie zmierzam do odstąpienia)

-=-

WCejrowski mówi:
 - wybrać posła na Sejm RP, lecz pociąć go
   szablami, gdy ten sprzeniewierzy się
 i jednocześnie
 - namawia do legalizacji broni palnej
   (że tak to skrótowo ujmę w słowa)
w RP, czyli chyba plącze się...

  - Po co ciąć szablami, skoro można rozstrzelać?

I dziwi się spadkiem popularności?...

Panie WCejrowski -- ludzie głupi nie są!
Łapią/wychwytują/zauważają takie zaplątania i stosownie
reagują! Po co ludziom/wyborcom taki zagubiony człowiek?
Ludzie chcą kogoś obejmującego całość swym umysłem!!!

Co jakiś czas ktoś roztropnie zauważa, że Amerykanie mają
palną broń, która im służy do obrony przed wybrańcami...

-=-

Kandydatka na urząd Prezydenta RP mówi w TV o swych planach?
I zapomina o możliwościach prezydenta RP? Prezydent RP nie
jest władzą ustawodawczą a pani chyba nie chce szantażować:
 - albo uchwalata co wam każę,
 - albo wetuję wszystko jak leci!
Ponadto -- co to za kandydatka, którą byle dziennikarz gasi?...

-=-

Emerytury do banków a chorobowe renty (których
dziś nie ma w RP) do prywatnych ubezpieczycieli...

Niestety PiS tych reform nie przeprowadzi -- potrzebuje
ZUS do finansowania swej polityki prosocjalnej... Nie
można zwiększać podatków, ale można zwiększać składki ZUS...

IMO PiS raczej zmierza do budowy ,,prywatnego państwa''...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 00:14:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e5d9205$0$516$65785112@news.neostrada.pl

Minister Ziobro jest zaradny, gdy w grę wchodzi jego
+ Minister ZZiobro jest zaradny, gdy w grę wchodzi jego

  (więc mój ojciec łatwiej spłaca długi firmy Jana Pawała II)
+   (więc mój ojciec łatwiej spłaca długi firmy Jana Pawła II)

- IMO celem pośrednim nie jest prezes SN MGelsdorf, ale SSN -- JFIwulski...
+ - IMO celem pośrednim nie jest prezes SN MGersdorf, ale SSN -- JFIwulski...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 02:37:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e5d3f20$0$541$65785112@news.neostrada.pl

[...]

 - Nagranie poczynione ukradkiem -- nie jest nielegalne,
   ale jest kontrowersyjne.
 - W tej kFiaciarni nie chodzi o to, że ktoś przejęzyczył
   się czy zamyślił/zakochał, ale o poważne błędy
 - to żaden sąd, ale parodia sądu, farsa...

W obecnej (nie wiem, która to) RP nie dano mi prawa do sądu!
Ale czy to tylko wina ,,wymiaru sprawiedliwości''? IMO sądy
w sprawie renty były związane ,,bezprawnym prawem''. Nie
bronię sędziów, ale co po naprawie sędziów czy sądów, gdy
reszta prawa jest fatalna? W obecnej RP nie ma chorobowych
rent. Gdyby nawet Sąd Apelacyjny przyznał mi rację, ZUS
złożyłby kasację, która przyniosłaby mu zasłużoną wygraną...

Mogę podziękować SA za ,,przegraną'' -- gdybym wygrał,
poszedłbym z torbami. :) (rentą wsparłbym spłatę długów
firmy mego ojca, ale kasacja odebrałaby mi przyznaną
rentę wraz z odsetkami?... nie mając tej renty, skutecznie
przerzuciłem spłacanie tych długów na inne osoby...)

Mogę podziękować PiS za nadzwyczajną sprawiedliwość, ale
czy w zaistniałej sytuacji ta nadzwyczajność otwiera mi
drogę do rzeczywistego sądu?!??! (gdzie 2 plus 3 daje 5
przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu -- bez względu
na pogodę i częstotliwość mruczenia kota prezesa...)

-=-

W wypadku sprawy o kartę parkingową -- problem leży tylko
w sędzi MKiszowarze, która **nie rzuciła nawet okiem** do
kluczowych dowodów, czyli do wyników badań MR. (wielokrotnie
namawiałem ją do zajrzenia i zapoznania się z tymi wynikami!)
Kobieta sądzi (sądziła wówczas) właśnie takie sprawy a termin
'wypuklina' mogła znaleźć chyba w każdym wyniku badania MR,
czyli **najwyraźniej nie zajrzała do dowodów sądowych
w żadnej sprawie, którą rozpatrywała w imieniu państwa,
jako sędzia**!

W wypadku sprawy o rentę sędziowie musieli dostosować się
do ,,prawa'', zgodnie z którym nie ma w RP chorobowych rent.
Byli pomiędzy młotem i kowadłem -- musieli tak kombinować,
by nie uznać mnie za niezdolnego pracy. Marnie im szło, ale
starali się! ;) Skoncentrowali się na:
 - podcięciu mnie (pozbawieniu mnie pieniędzy i dachu nad głową)
   [dachu ścian, podłogi...]
 - i wciągnięciu mnie w martwe polemiki, być może też w pyskówki, lecz...

Lecz w obronie mej stanęła wówczas [pewnie w efekcie wyrzutów
sumienia?] SSR MKiszowara! To właśnie jej postawa podczas sprawy
o kartę parkingową sprawiła, że podczas rozpraw dotyczących rety
milczałem obojętnie, jedynie kiwając ze zrozumieniem [raczej
z politowaniem] mą głową...

   - poddaj się sędzio, bo dwór spalić każę!
   - spal! ja cię w tym ogniu usmażę!

Akurat u mnie sędzia proponował mi poddanie się... ;)
Ja zaś parę lat wcześniej uznałem, że nie podejmę się
obrony innej, niż opisywanie tego na Grupach Dyskusyjnych
Nieśmiertelnych serwerów NNTP! W dniu, w którym SSR
MKiszowara objawiła, że wg niej >>wypuklina to skolioza<<,
zaplanowałem mą obronie w przygotowywanej sprawie o rentę!
Zaplanowałem taką obronie tylko w efekcie tego objawienia. :)

Nadzwyczajna sprawiedliwość pojawiła się nieoczekiwanie,
zaskoczyła mnie -- jeśli znajdzie się prawnik, chętnie
skorzystam z możliwości...

Póki co -- przyganiał kocioł (JKaczyński) garnkowi (sędziom)
a sam smoli... Smoli, choć podatki bierze także ode mnie!

Obecnie (dzięki tej nadzwyczajności) parodia sądowa
godzi tak w białostockich sędziów, jak i w PiS!

Ale żeby SSR MKiszowarze nie było smutno ;) -- ponad 20 lat
temu postanowiłem, że na nieśmiertelnych serwerach NNTP
będę prowadził takowe rozprawy okołosądowe!

Nie wiedziałem wówczas, że ściąć się będę musiał najpierw
z samym najjaśniejszym ;) Kościołem rzymskokatolickim,
któremu hojnie płaciłem i pomagałem przez wiele lat...

[nie wiedziałem też, że pewna pani dr (od wielu lat oczywiście
prof.) spychać mnie będzie do ,,wojny na dwa fronty'' i nie
wiedziałem, że będzie ostrzegała mych adwersarzy przed mymi
metodami, które nieźle poznała podczas obserwacji prowadzonych
w trakcie wieloletniej znajomości ze mną; ostatecznie ;) uznała
owa pani po latach, ;) że ,,dwa fronty'' to zdecydowanie za mało
dla mnie, ;) więc zażyczyła ;) sobie, bym walczył na wielu frontach
naraz, ale nie znalazła uznania w oczach mych adwersarzy, którzy
nie rozumieją jej ostrzeżeń; pani ta nie jest Greczynką, ale jest
prawosławna -- stąd chyba zna ów ,,grecki manewr'' lubiany przeze
mnie, którego obawia się jak diabeł wody święconej... osiągnęła
tyle swymi napomnieniami, że nie stosuję tego manewru klasycznie
zbyt ;) często i zbyt zuchwale, lecz zostawiam tę metodę na
,,lepsze czasy''... (raczej na gorsze) chylę czoła zarówno
przed ludźmi Kościoła, jak i przed ta panią -- nieuczciwi
to przeciwnicy, ale silni, zorganizowani, wytrwali... Kościelni
to brutalni profesjonaliści! -- ale nie Kościół mnie pokonał,
lecz ta pani... Nie wiedząc o swej wygranej, nie wykorzystała
swej zdobyczy na czas... teraz chyba za późno...]

-=-

Czy karta parkingowa jest ważna? Parkuję bezproblemowo gdzie chcę!
Nierzadko bezkarnie parkuję na dwóch miejscach naraz! Bywa, że
parkuję na miejscach luksusowych, że tak je nazwę. :) Taka karta
zezwala na bezkarne omijanie niektórych przepisów -- mógłbym bez
łamania prawa jeździć ,,pod prąd'' czy wzdłuż chodników... To
ważne dla mnie -- kręgosłup łatwiej znosi 50 km jazdy po równej
nawierzchni niż 50 m po wybojach, które łatwo znaleźć podczas
parkowania...

 - zawroty głowy i tracenie równowagi (kręgosłup i uszy)
 - wrodzone wady wzroku (w tym jedna poważna)
 - problemy z kręgosłupem (wypukliny i tyłozmyk)

Normalnie ;) każda z ww. wymienionych przyczyn może
pretendować ;) do otrzymania karty parkingowej,
która nie jest (wbrew być może pozorom) dedykowana
tylko ludziom beznogim.

-=-

Jeśli ktoś uważa mnie za świra -- tym bardziej daje mi prawo
do posiadania takiej karty, gdyż świrom także jest ta karta
dedykowana. [lubię te sytuacje, gdy mój adwersarz przyznaje
mi rację dobrowolnie, ale Grecki manewr to coś innego]

-=-

Stosunek PiS do ludzi jakoś chorych widać co jakiś czas... ;)
 - trzynastka z forsy zebranej dla poważnie/ciężko niepełnosprawnych
 - okupacja budynku sejmu itp. okołosejmowe ekscesy

-=-

Karta parkingowa to średnia niepełnosprawność.

Mnie odmówiono jakiejkolwiek -- jest jeszcze ciężka i lekka.

Wiem, że przyznawano takie karty na:
 - same uszy,
 - sam wzrok,
 - sam kręgosłup szyjny czy lędźwiowy...

Mam uszkodzony każdy z tych trzech odcinków i jedynym
,,lekarstwem'' bezoperacyjnym jest nieprzeciążanie tego
kręgosłupa. Ponadto mmm problemy z: prawą stopą, kolanami,
biodrami i prawym barkiem. Jestem alergikiem i astmatykiem.
Do tego dopełza postępująca demineralizacja kości skutkująca
rzecz jasna łamaniem kości -- mam jednak nadzieję, że nie
będę miał złamanych bioder...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-03 03:33:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e5db4dc$0$17344$65785112@news.neostrada.pl

- sam kręgosłup szyjny czy lędźwiowy...

Mam uszkodzony każdy z tych trzech odcinków i jedynym

Znów zabrakło kalkulatora?... Są trzy odcinki kręgosłupa.
Mam uszkodzenia w trzech: szyjnym, piersiowym i lędźwiowym.

Wiem, że kartę otrzymywały osoby, które miały jedynie rozpoznane
wypukliny dyskowe w lędźwiowej lub piersiowej części. (czyli
w jednej z trzech)

Wypuklina jest nieodwracalnym uszkodzeniem mechanicznym dysku
podobnym do przepukliny. Jest jak opona samochodowa z pękniętym
kordem a nazwę swą otrzymała od tego, co w oponie nazywane jest
guzem.

Pęknięcie stalowego kordu widać na prześwietleniu RTG a dostatecznie
duże uszkodzenie kordu objawia się guzem widocznym gołym
okiem -- swoistą wypukliną opony. Opona jest jeszcze zdatna
do użycia, ale grozi rozerwaniem... [pewien narciarz zaliczył
BeeMKą trawnik niemal na pewno za sprawą takiej wypukliny!!!]

Dysk kręgosłupowy, podobnie jak opona samochodowa, ma wewnętrzne
wzmocnienia/oploty, które mogą pękać, co widać dzięki badaniu
rezonansem magnetycznym. Pękniecie tego wzmocnienia może
spowodować uwypuklenie dysku i drażnieniem nerwów.

Jak kord opony nie zrośnie się -- tak włóknina wzmacniająca dysk nie
zrośnie się. Pod tym względem to wzmocnienie jest jak ząb -- pęknąć
może, ale zrosnąć się nie może! Pęknięcie może jedynie powiększać się.

  odwodnienie/dehydratacja/wysuszenie/osłabienie-- >wypuklina-- >przepuklina

Zbyt mocne uszkodzenie dysku skutkować może bólem, drętwieniem
czy niedowładem lub paraliżem tego, co znajduje się pod tym
dyskiem -- w wypadku szyi może to być niemal całe ciało.

-=-

Weryfikując to, co piszę o dyskach kręgosłupowych -- warto sięgać
do klinik neurochirurgicznych, nie zaś do: chiromantów, jasnowidzów,
masażystów czy masonów... ;)

Rzecz jasna o oponach trzeba szukać informacji u oponiarzy, nie
u neurochirurgów czy narciarzy.

-=-

Warto też oszczędzać kręgosłup -- można pionowo stojąc
obciążyć go bezkarnie bardzo silnie, ale można zaszkodzić:
 - przechłodzeniem (zima bez szalika)
 - zginaniem lędźwi czy szyi
   (podczas pisania chociażby czy gimnastyki)
 - skokami do wody czy ogólnie silnymi wstrząsami
   (choćby bieganiem)

Warto przeprostowywać i szyję, i lędźwie.

Te:
  https://www.youtube.com/watch?v=gVzaE428kco
ćwiczenie nie tylko nie są groźne dla kręgosłupa, ale
wręcz przeciwnie -- są pomocne w rehabilitacji kręgosłupa!

Łażące na 4 nogach zwierzę (koń, świnia, krowa czy
małpa) z kręgosłupem stale ten kręgosłup przeprostowuje...

Człowiek stoi na 2 nogach -- ale ma rozum...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-03-01 20:03:17
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-01 o 19:48, z pisze:
Kurwa mać...

Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych kosztach typu ubezpieczenie...

w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2020-03-01 21:11:27
Autor: z
W dniu 2020-03-01 o 20:03, Robert Sierant pisze:
w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym miesiącu wyłączyć.

Więc...

Data: 2020-03-01 12:23:22
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 1 marca 2020 21:11:45 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-03-01 o 20:03, Robert Sierant pisze:
> w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym miesiącu wyłączyć.

Więc...

Więc ile w końcu płacisz tej raty?

Data: 2020-03-01 21:39:05
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś

Więc ile w końcu płacisz tej raty?

200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest w RRSO?

Data: 2020-03-01 12:53:09
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 1 marca 2020 21:39:09 UTC+1 użytkownik z napisał:

> Więc ile w końcu płacisz tej raty?
> 200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest w RRSO?

Pierwsza rata też była 200zł?

Data: 2020-03-01 21:58:42
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Pierwsza rata też była 200zł?

Ups... Masz mnie zapomniałem że pierwsza rata była 230 zł.

To jakie to będzie RRSO?

Data: 2020-03-01 23:28:04
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-01 o 21:39, z pisze:

200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest w RRSO?

to jest ~7,68% RRSO
oczywiście jeżeli będziesz spłacał zgodnie z harmonogramem

ps
pamiętaj, że jeżeli zapłaciłeś prowizję lub składkę na ubezpieczenia to przy wcześniejszej spłacie należy się proporcjonalny zwrot

Data: 2020-03-01 23:34:52
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś

Nie ma prowizji. Tylko te 30 zł. STAŁY KLIENET ;-) Inaczej bym się w to nie pchał.

Data: 2020-03-02 01:06:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 1 marca 2020 23:28:07 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
W dniu 2020-03-01 o 21:39, z pisze:

> 200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest > w RRSO?
> to jest ~7,68% RRSO
oczywiście jeżeli będziesz spłacał zgodnie z harmonogramem

O, a tu Ci wyszło tak, jak podaje bank.
Jak to możliwe, że przy spłacie 12k RRSO jest 7,68% - a przy spłacie 12030zł jest RRSO 7,53%?

Data: 2020-03-02 20:58:57
Autor: Robert Sierant
[...]

mam narzędzia, aby to policzyć, ale nie miałem czasu ani okazji żeby grzebać w algorytmie, kojarzę z ustawy, że jest mocno skomplikowany

Data: 2020-03-02 22:41:50
Autor: Krzysztof Halasa
"Za każde pożyczone 5 tys raty"
Robert Sierant <bob75@xpostx.pl> writes:

mam narzędzia, aby to policzyć, ale nie miałem czasu ani okazji żeby
grzebać w algorytmie, kojarzę z ustawy, że jest mocno skomplikowany

Algorytm jest trywialnie prosty, jedyne komplikacje mogą być
obliczeniowe - wynikające z dużej liczby nieregularnych rat. Dlatego
zwykle nie robi się tego długopisem na kartce - aczkolwiek także nie
widzę problemu, potrzebne byłyby jeszcze kalendarze i raczej jakiś
kalkulator z operacją M+ :-)

Sama idea jest dokładnie tym, czego każdy (z wiedzą nt. procentów składanych)
powinien się spodziewać.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-02 23:00:58
Autor: Robert Sierant
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś

Algorytm jest trywialnie prosty[...]

i wygląda tak:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeczywista_roczna_stopa_oprocentowania

Data: 2020-03-03 10:27:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d821a$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 22:41, Krzysztof Halasa pisze:
Algorytm jest trywialnie prosty[...]

i wygląda tak:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeczywista_roczna_stopa_oprocentowania

I zwracam uwage, ze polega na rozwiazaniu tego dosc skomplikowane rownania.

No coz, jak sie raz napisze program, to potem jest faktycznie trywialnie prosto ... az do czasu zmiany czegos w systemie.

J.

Data: 2020-03-04 16:27:37
Autor: Krzysztof Halasa
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Równanie jest przecież proste. Wszystko sprowadza się do jednej
prostej sprawy: że po określonym czasie (np. miesiącu, dniu)
kwota, która w momencie zero miała wartość X, uzyskuje wartość
X' = X / (1 + oprocentowanie).
Przy czym oprocentowanie musi być podane dla danego czasu.
Można też zacząć od tyłu i mnożyć (zamiast dzielić).

Potęgowanie wynika ze zwielokrotnienia mnożenia (dzielenia),
wtedy, gdy mamy wiele odcinków czasu.
Można to zrobić łatwo "na piechotę" w arkuszu kalkulacyjnym
(rekurencyjnie), podawałem też wzory dla Octave.

To jest skomplikowane?
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-05 04:49:58
Autor: J.F.
Dnia Wed, 04 Mar 2020 16:27:37 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
[...]

Ale rozwiazanie niekoniecznie :-)

[...]

rekurencyjnie ... czyli na kalkulatorze bedzie trudno policzyc :-)

podawałem też wzory dla Octave.

Octave ... podaj program w javascripcie, dla www :-)

Albo w SQL, zeby latwo w bankowy software wplesc :-)

To jest skomplikowane?

Jak podasz jak polaczyc Octave z SQL, to bedzie proste :-)

J.

Data: 2020-03-05 20:56:42
Autor: Krzysztof Halasa
"Za każde pożyczone 5 tys raty"
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Równanie jest przecież proste.

Ale rozwiazanie niekoniecznie :-)

Tak jak napisałem - ze względu na możliwą sporą liczbę nieregularnych
rat (np. nieregularne długości miesięcy).

rekurencyjnie ... czyli na kalkulatorze bedzie trudno policzyc :-)

Na pewno na komputerze łatwiej. Trudniej się też pomylić, można
zweryfikować wyniki itd.

podawałem też wzory dla Octave.

Octave ... podaj program w javascripcie, dla www :-)

Octave jest darmowym programem BTW.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-05 23:56:48
Autor: J.F.
Dnia Thu, 05 Mar 2020 20:56:42 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
[...]

Przy regularnych cos mi sie widzi, ze tez nie takie proste.

[...]

Ale takim troche zamknietym.

Napisz w javascripcie, bedzie pozytek :-)

J.

Data: 2020-03-03 10:35:01
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 20:58, Robert Sierant pisze:
mam narzędzia, aby to policzyć, ale nie miałem czasu ani okazji żeby grzebać w algorytmie, kojarzę z ustawy, że jest mocno skomplikowany

No to SZACUN. Mi wystarczy exell a nawet sam kalkulator ;-)

Data: 2020-03-03 10:51:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-03-03 o 10:35, z pisze:
[...]

Zawsze mnie śmieszą ci pracownicy biurowi, którzy nawet nie potrafią ogarnąć, jak się ten program nazywa :) To prawie tak samo, jakby kelner w knajpie myślał, że kawa nazywa się ekspresso :)

--
Liwiusz

Data: 2020-03-03 13:10:14
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
W dniu 2020-03-03 o 10:51, Liwiusz pisze:

Ja tam się nie znam na łordzie czy ekselu. Jak ktoś z marketingu przychodzi po pomoc to rozkładam ręce ;-)
A jak ktoś przyśle pliki do druku w powerponcie albo puliszerze to mnie krew zalewa ;-)

Są jeszcze miszczowie photoszopa. Ci zazwyczaj mają DUŻE pendrajwy bo meilem nie przechodzi ;-)

Data: 2020-03-03 14:11:23
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e28a8$0$522$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz ... w sumie, to rzadko te nazwe widac.

To prawie tak samo, jakby kelner w knajpie myślał, że kawa nazywa się ekspresso :)

Hm, jesli juz "kawa", to czemu nie  ekspresso ?

J.

Data: 2020-03-03 14:25:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-03-03 o 14:11, J.F. pisze:

Hm, jesli juz "kawa", to czemu nie  ekspresso ?

Podkręć jasność.

--
Liwiusz

Data: 2020-03-03 15:20:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e5ad3$0$536$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-03 o 14:11, J.F. pisze:
Hm, jesli juz "kawa", to czemu nie  ekspresso ?

Podkręć jasność.

Spolszczamy "kawa", to czemu nie spolszczyc "espresso" ?

A ta kawa to z ekspresu czy z espressu ? :-)

A tak w ogole - czy wloskie "espresso" nie znaczy przypadkiem "z prasy" ?
Albo "wytlaczana" ?

A po francusku jest
https://fr.wikipedia.org/wiki/Expresso

J.

Data: 2020-03-05 16:15:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-03-03 o 15:20, J.F. pisze:
[...]

Ale espresso nie odnosi się do ekspresu, tylko do słowa "wyrazisty".

--
Liwiusz

Data: 2020-03-02 22:36:07
Autor: Krzysztof Halasa
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

Jak to możliwe, że przy spłacie 12k RRSO jest 7,68% - a przy spłacie 12030zł jest RRSO 7,53%?

Być może w drugim przypadku wzięto pod uwagę to, że miesiące mają różną
długość, albo że wypłata i/lub spłaty nie są w tym samym dniu miesiąca
lub coś podobnego.

7.68% jest prawidłowe dla równych miesięcy (dla kredytu 10k i 60 spłat
po 200 zł). Normalnie dodanie 30 zł tylko do pierwszej raty powinno
zwiększyć RRSO (w tym przypadku) o ok. 0.13%.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-07 19:16:36
Autor: Piotr Gałka
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
W dniu 2020-03-01 o 21:39, z pisze:

Więc ile w końcu płacisz tej raty?

200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest w RRSO?

Gdyby to było w roku to moje przybliżenie jest takie:
- spłacasz o 20% więcej niż pożyczyłeś,
- średnio kapitał jest połową pożyczki.
Więc RRSO jest rzędu 40%.
Ale że to 5 lat to pewnie pierwszym strzałem na przybliżenie RRSO będzie 40/5 = 8%.

Ale na RRSO jest jakiś dokładny wzór i jak chcesz wiedzieć dokładnie to policz dokładnie.
Bank nie napisał?
P.G.

Data: 2020-03-01 21:55:28
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-01 o 21:11, z pisze:
W dniu 2020-03-01 o 20:03, Robert Sierant pisze:
w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym miesiącu wyłączyć.

Więc...

to już zależy od regulaminu kredytu, w wielu przypadkach jest tak, że wyłączenie ubezpieczenia wiąże się ze zmianą prowizji z X do Y...i ta zmiana jest zwykle bardziej bolesna niż koszt ubezpieczenia

inny przypadek (teraz już nieco historyczny) to przy gotówce w EB jak klient wypowiadał ubezpieczenia lub np. chciał je zmienić na inne niż bankowe to EB wypowiadał umowę kredytu, gdyż miał do tego (zgodnie z regulaminem) prawo

a Ty co masz zapisane w umowie i regulaminie kredytu?

Data: 2020-03-01 22:07:09
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Jutro sprawdzę kolejny raz.

Ale na dziś jakie to będzie RRSO

Kwota kredytu 10000

200 x 2 x 5 lat + 30 zł= 12300

Data: 2020-03-01 23:33:37
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-01 o 22:07, z pisze:
Jutro sprawdzę kolejny raz.

Ale na dziś jakie to będzie RRSO

Kwota kredytu 10000

200 x 2 x 5 lat + 30 zł= 12300

płaciłeś jakąś prowizję na starcie?
ile płacisz raty?
ile ubezpieczeń?
okres kredytowania 60 m-cy?

wynik powyższego równania wynosi 24.030 zł, wszystko się zgadza?

Data: 2020-03-01 23:46:35
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Sorry późna godzina ;-)

200 x 60 mies. = 12000 + 30 zł jednorazowo = 12030 zł

A pożyczyłem 10000 zł

Data: 2020-03-02 00:11:59
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-01 o 23:46, z pisze:
Sorry późna godzina ;-)

200 x 60 mies. = 12000 + 30 zł jednorazowo = 12030 zł

A pożyczyłem 10000 zł

RRSO 7,53% (przyjąłem, że bez prowizji)

te 30 zł to za co?

Data: 2020-03-02 01:03:22
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 00:12:01 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
W dniu 2020-03-01 o 23:46, z pisze:
> Sorry późna godzina ;-)

RRSO 7,53% (przyjąłem, że bez prowizji)

Optymistyczny ten Twój kalkulator, bank podaje RRSO 7,68%. Nominalne 7,42%.

te 30 zł to za co?

Ubezpieczenie - 0,3% MIESIĘCZNIE od sumy WYPŁATY NA KONTO (a nie od kapitału pozostałego do spłaty).
Z nominalnym 6,34% daje to RRSO 14,35%.

Ale tak to jest jak się chodzi do oddziału do ładnej pani (i nawet nie powiedział, który to oddział ;), myśli się wtedy czymś innym niż mózgiem i "z" dał się pani wrobić w ubezpieczenie - no, również dlatego, że "niższe oprocentowanie" ;>
Na to, że faceci mają za mało krwi, żadna unia ani żadne RRSO nie pomogą ;>

Data: 2020-03-02 12:40:50
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Ale tak to jest jak się chodzi do oddziału do ładnej pani

Tylko jedna ładna pani mi podpowiedziała że z tego ubezpieczenia mogę zrezygnować i nic się nie stanie

Mam zapłacić 60 rat po 200 zł + te 30 zł bez żadnych prowizji (stały klient)
Dostałem 10000 do ręki.
jakie wg Ciebie to RRSO?

Data: 2020-03-02 06:06:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:41:19 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Mam zapłacić 60 rat po 200 zł + te 30 zł bez żadnych prowizji (stały klient)

Pewnie troszkę większe niż deklarowane przez bank 7,68%.

Tylko może w końcu ustalmy, jaka jest Twoja teza?
Bo może się zgadzamy i niepotrzebnie kłócimy.
Albo nie jesteś w stanie poradzić sobie z tym, że bank Cię na te 30zł orżnął - niezależnie od tego, że warunki dostałeś niezłe?

Bo Ty twierdzisz:
a) że dostałeś takie warunki jako stały klient,
b) że to było jakieś wyjątkowo miłe od ładnej pani, że mogłeś zrezygnować z ubezpieczenia.

A ja w tych tematach twierdzę:
a) że taka promo jest dostępna dla każdego, nawet prosto z ulicy (może pod warunkiem założenia konta),
b) że zawsze były dwa warianty - z ubezpieczeniem i bez ubezpieczenia - i że nie musiałeś płacić nawet tych pojedynczych 30zł.

Bo ta promo ma dwa warianty.
Wspólne jest to, że pożyczka na 5 lat (120 równych rat) oraz sztywne 4 kwoty pożyczki: 5k, 10k, 15k lub 20k.
Warianty różnią się obecnością ubezpieczenia oraz oprocentowaniem nominalnym - oraz, co wynika z dwóch poprzednich, RRSO.

Wariant 1 - na który w części naciągnęła Cię ładna pani: "Za każde pożyczone 5k zapłacisz 115zł raty" - tu oprocentowanie nominalne 6,34% - plus drogie ubezpieczenie (15zł za każde 5k miesięcznie przez 60 miesięcy) - daje to RRSO 14,35%

Wariant 2 - na który można zmienić wariant 1, rezygnując z ubezpieczenia - ale można mieć go również OD RAZU, bez konieczności płacenia nawet jednej składki ubezpieczeniowej - i tutaj naprawdę jest "Za każde pożyczone 5k zapłacisz 100zł raty" - oprocentowanie nominalne 7,42%, RRSO 7,68% (bo na 5 lat). Rezygnacja z ubezpieczenia pociąga za sobą wzrost oprocentowania NOMINALNEGO o 1,08pp - ale RRSO spada dwukrotnie.

I naprawdę RRSO nadaje się do porównania kosztów kredytów - a już szczególnie o takich samych parametrach prowizji oraz liczby równych rat.

Żebyś nie płakał, masz tu jeszcze tak, jak chciałeś - wspólne: kwota 10k, 60 równych rat, bez prowizji.

Wariant 1:
- 60 rat po 230zł - oddasz 13800, koszt kredytu 3800, RRSO 14,35%

Wariant 2:
- 60 rat po 200zł - oddasz 12000, koszt kredytu 2000, RRSO 7,68%
(7,68%*3800/2000=14,59% - przypomina Ci to może powyższe 14,35%?)

Tylko trzeba być stanowczym i jak się przychodzi po "Za każde pożyczone 5k zapłacisz 100zł raty" to się takiego domagać, a nie zgadzać na "Za każde pożyczone 5k zapłacisz 115zł raty" z uciechą, że po miesiącu można zrezygnować.

Co więcej, pamiętam, że pisałeś o tym, że wariant 1 ma obniżone oprocentowanie nominalne i że ma ono POZOSTAĆ po rezygnacji z ubezpieczenia.
Oj, tyle że akurat tego nie dostałeś na papierze - masz więc sprawę do załatwienia z ładną panią, chyba że ona nic takiego nie powiedziała.

Data: 2020-03-02 17:38:58
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Po takim "przypadku" nie zgadzam się z tezą że RRSO jest świętym wyznacznikiem kosztu kredytu.

Pewnie przez durne dążenie do sprzedaży "produktu", pewnie przez dążenie do sprzedania ubezpieczenia (w gsmach i kablówkach też tak miałem)

Nie ma teraz kwitów przed sobą ale upierałem się przy mniejszym oprocentowaniu. jedni konsultanci na infolinii twierdzili że da się bez prowizji i td. a drudzy twierdzili że się da ale musi być z ubezpieczeniem.

DO TEJ PORY LOGICZNE

Ale dowiedziałem się że to ubezpieczenie może być tylko przez 1 miesiąc.
Suma rat razy miesiące dalej mi się zgadzała oprócz tych pierwszych 30 zł.
Więc kto tu jest głupi? ;-)

Głupi są konstruktorzy tych ofert albo wręcz przeciwnie. konstrukcja jest taka żeby dało się zrobić wiele w zależności od sytuacji.

Czy lepiej mieć lepsze statystyki ale mniejszy zysk czy orżnąć klienta na umowie kredytowej ale mieć gorsze statystyki

Jak widać bank to żadna instytucja zaufania publicznego tylko bezczelna zgraja spekulantów.

Jeśli tak funkcjonują to tym bardziej mam o nich ZŁE zdanie.

Zapytasz to po cholerę brałeś ten kredyt?

Bo mój schorowany ojciec uparł się na zakup.

Jest teraz szczęśliwszy i ZDROWSZY a tego nie da się wycenić

A wracając do tematu.

Uważasz że taka informacja w reklamie jak w tytule nie uwłacza inteligencji? Tak też podchodzą do klientów konsultanci.
Czy to jest normalne?
Tak się powinno prowadzić "interesy"

PS. Czy wg Ciebie RRSO mówi wszystko o ofercie odpowiada na pytanie która jest lepsza?

Data: 2020-03-02 21:02:59
Autor: Robert Sierant
[...]

aby ocenić ofertę:
jaka prowizja?
marża?
koszty dodatkowe m.in. ubezpieczenia (bo nie zawsze to wszystko)

[...]

no to 30 zł tylko raz (co byłoby mocno dziwne) czy może jednak 30 zł miesięcznie lub jw?

RRSO >14% to mocno średnia oferta, dobra lub bdb to taka w okolicy 8...chociaż oferty z wartościami powyżej 30% też nie są rzadkie

zamiast dać się tak zrobić w balona wystarczy zapytać kogoś kto ma pełną ofertę (no prawie), co prawda głównie zajmuję się hipotekami ale dobrą (dla klienta) gotówkę też potrafię zrobić ;-)

Data: 2020-03-03 10:38:29
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 21:02, Robert Sierant pisze:
no to 30 zł tylko raz (co byłoby mocno dziwne) czy może jednak 30 zł miesięcznie lub jw?

Skoro nie zrozumiałeś jeszcze że to jest tylko raz 30 zł to już lepiej nie wytłumaczę.

Jest jeszcze opcja że bank mnie okłamał i to na papierze... ;-)

Data: 2020-03-02 03:35:34
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:26:41 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-03-02 o 00:11, Robert Sierant pisze:
> te 30 zł to za co?

To pierwsza rata z ubezpieczeniem 30 zł z którego to ubezpiecznie można zrezygnować ale podpisać trzeba.

TAK TO DEBILIZM. BAnk sprzedał ubezpieczenie klientowi HURAAAAA ;-)

Nie, to wyparcie.
W necie mam opcję bez ubezpieczenia OD RAZU. Z dwa razy mniejszym RRSO..
Więc spłacaj ten kredyt w ramach protestu i nie dawaj się doić.
A na następny raz przyjrzyj się, co podpisujesz, bo inaczej znów się będzie ładnie na grupie wielkimi literami przedstawiał.

Data: 2020-03-02 12:39:18
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś

Ty tu sobie gęby RRSO nie wycieraj. Podaj ilość rat, ich wysokość i wszystkie dodatkowe koszty. Tak uczą liczyć już w podstawówce.

Data: 2020-03-02 16:41:57
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5c039c$0$541$65785112@news.neostrada.pl...
Kurwa mać...
Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych kosztach typu ubezpieczenie...

Powinno byc wliczone do RRSO ...

Dużo u Was w tych bankach takich DEBILI jeszcze?
Kiedy ta rasa w końcu wyginie. Może trzeba im pomóc? ;-)

Wyginie, jak wygina klienci, co przybiegaja po takiej reklamie :-)

J.

Data: 2020-03-02 17:40:54
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 16:41, J.F. pisze:
Powinno byc wliczone do RRSO ...

Chyba że da się go po miesiącu wyłączyć (to ubezpieczenie) bez zmiany rat.

I co na to wtedy RRSO ;-)

Data: 2020-03-02 17:41:02
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d3717$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 16:41, J.F. pisze:
Powinno byc wliczone do RRSO ...

Chyba że da się go po miesiącu wyłączyć (to ubezpieczenie) bez zmiany rat.

I co na to wtedy RRSO ;-)

IMO - nadal powinno byc wliczone .. te pierwsze 30 zl.
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

No chyba, zeby tak bank oferowal calkowicie dobrowolne ubezpieczenie nie wliczone od poczatku w kredyt.

J.

Data: 2020-03-02 17:54:28
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...

59 x 30 zł = 1770 zł

A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł

Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

Data: 2020-03-02 18:01:12
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d3a46$0$552$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...
59 x 30 zł = 1770 zł

Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł
Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

Np mozesz pojsc do sadu i wygrac wszystkie odsetki :-)

Po to jest RRSO, zeby pokazywalo "faktyczny koszt".
A ze beda probowali omijac ... jasna sprawa.

Ale czy omijaja ? Nawet jak nie sad, to UOKiK czeka :-)

J.

Data: 2020-03-02 18:38:07
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:
Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

Data: 2020-03-02 21:04:57
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-02 o 18:38, z pisze:

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?

która to oferta? z którego banku?

Data: 2020-03-03 10:40:21
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 21:04, Robert Sierant pisze:

i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?

która to oferta? z którego banku?

To nie jest do mnie pytanie.
Ja się upewniałem 3 razy. Fakt powinienem nagrywać taką rozmowę ;-)
Bank Millenium.

Data: 2020-03-03 10:35:46
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d4480$0$542$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:
Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.

No to powinna byc skladka wliczna do RRSO.

Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

No chyba, ze jakas  wyzsza kombinacja - dobrowolne ubezpieczenie ogolne,
a w promocji do ubezpieczenia moze klient dostac promocyjny kredyt :-)

Ale banki raczej uczciwie licza, np do RRSO KK wliczane sa rozne oplaty, np za wydanie karty, ktorych swiadomy klient nie zaplaci, bo bedzie zwolniony.

J.

Data: 2020-03-02 21:04:17
Autor: Robert Sierant
[...]

ustawa o kredycie konsumenckim jasno mówi: wszystkie koszty wliczamy do RRSO, jeżeli ktoś skorzystał z oferty z ubezpieczeniem  (zwykle "promocja") to jego koszt będzie ujęty

Data: 2020-03-03 10:31:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d66c1$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ja o dodatkowym. "i dodatkowo pani/u oferujemy bardzo korzystne ubezpieczenie, tylko za 30 zl/mc".

Tylko jak to zrobic, zeby ubezpieczenie bylo dodatkowe i dobrowolne, a klient nie wzial promocyjnego kredytu bez ubezpieczenia :-)

J.

Data: 2020-03-03 10:44:45
Autor: z
[...]

Być może całe to bicie piany jest przez używanie RRSO które podaje się na początku przy podpisywaniu.

W moim przypadku warunki się zmieniają po pierwszym miesiącu

I koszt kredytu się zmienia. rata zmniejsza na taką jaką chciałem i była mi oferowana przez konsultantów. Mieszają chachmęcą i kombinują na każdym kroku żeby tego nie zrozumieć.

DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH KREDYTU

MOŻE BĘDZIE JAKIŚ PLUS DODATNI Z TEGO BICIA PIANY ;-)

Data: 2020-03-03 13:25:15
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e270d$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To sie chwal, ze tak sprawe zalatwiles.

Czyli co - bank proponuje ubezpieczenie, RRSO liczy z ubezpieczeniem,
wychodzi mu 15%, tyloma sie "chwali",
a Ty sie pytasz czy 100zl raty juz bez ubezpieczenia od 5000 to dobrze ?

Bo chyba nie narzekasz, ze RRSO podaja bez ubezpieczenia, skoro go nie placisz :-)

Bo ogolnie to reklama w tytulowym stylu jest faktycznie idiotyczna, skoro nie podaje innych niezbednych informacji, przede wszystkim ile tych rat.

Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

A RRSO 27% z tego wychodzi :-)

J.

Data: 2020-03-03 16:00:38
Autor: z
W dniu 2020-03-03 o 13:25, J.F. pisze:
Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

I myślisz że coś w głowie rozjaśni Ci RRSO?

Data: 2020-03-03 17:12:56
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e7116$0$551$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-03 o 13:25, J.F. pisze:
Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

I myślisz że coś w głowie rozjaśni Ci RRSO?

Oczywiscie. Zobaczylem te 27% i od razu wiedzialem, ze to kiepska oferta.

Choc przyjmujac argumentacje Liwiusza ... moze calkiem niezla, i lepsza niz w Providencie ... choc to akurat trzeba by przeliczyc dokladnie :-)

J.

Data: 2020-03-05 16:19:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-03-03 o 17:12, J.F. pisze:
[...]

Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

--
Liwiusz

Data: 2020-03-05 07:44:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 5 marca 2020 16:19:13 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

>>> Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.

Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

Pewnie że tak, w milku dziś pożyczasz 100zł (no dobra, min. 5k) a jutro oddajesz 100,02zł.

Data: 2020-03-05 16:50:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e61186f$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze i dobra, gdyby sie tak udalo.
Ale na KK oddaje 100.00, wiec po co przeplacac :)

Tylko ze to byla oferta na 5 miesiecy, wiec na 7 gr by sie nie skonczylo.

J.

Data: 2020-03-04 16:48:00
Autor: Krzysztof Halasa
z <z@z.pl> writes:

DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH KREDYTU

MOŻE BĘDZIE JAKIŚ PLUS DODATNI Z TEGO BICIA PIANY ;-)

To tak jakby ktoś przyszedł do mnie i powiedział np. "daj już sobie
spokój z tymi omami (Ohms), pisz jaki prunt się na tym oporniku
wytraci".

.... większość ludzi nie ma pojęcia co to takiego ten opornik, i nie musi
mieć.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-05 18:51:56
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Ja wolę prościej

Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

Data: 2020-03-06 00:01:36
Autor: J.F.
Dnia Thu, 5 Mar 2020 18:51:56 +0100, z napisał(a):
Ja wolę prościej
Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

Do porownania kredytow 5-letnich o rownych ratach dobre, ale tak w ogole to niewiele mowi.

Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

J.

Data: 2020-03-06 13:52:35
Autor: z
W dniu 2020-03-06 o 00:01, J.F. pisze:
Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

Taki rankomat ;-)

Data: 2020-03-06 16:28:39
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e624794$0$17358$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-06 o 00:01, J.F. pisze:
Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny % wychodzi :-)

J.

Data: 2020-03-06 20:19:04
Autor: z
W dniu 2020-03-06 o 16:28, J.F. pisze:

Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny % wychodzi :-)

W moim przypadku % nie powiedział wszystkiego bo nie powiedział że ubezpieczenie które wchodzi w kredyt można wyłączyć po miesiącu

Więc...

naturalnym jest że PRAWDĘ powie suma rat w porównaniu z wypłaconym kredytem.

Data: 2020-03-07 11:06:58
Autor: J.F.
Dnia Fri, 6 Mar 2020 20:19:04 +0100, z napisał(a):
W dniu 2020-03-06 o 16:28, J.F. pisze:
Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

W temacie nie ma na ile rat. Ani jaka prowizja :-)

[...]

Ale przeciez w sumie rat wliczone ubezpieczenie :-)

Ty niemniej chcialbym wiedziec jaki to jest %. Moge sobie sam policzyc, ale latwiej mi bedzie jak bank poda jeszcze w
reklamie/ofercie :-)

No i chcialbym, zeby bank podal RRSO, bo procenty, to oni roznie licza
:-)

J.

Data: 2020-03-03 10:46:14
Autor: z
W dniu 2020-03-03 o 10:31, J.F. pisze:
[...]

Zmusić go do podpisania ubezpieczenia a po miesiącu go z tego ubezpieczenia wypisać ;-)

GENIALNE W SWOJEJ PROSTOCIE ;-)

Data: 2020-03-03 13:16:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
[...]

Jak go "zmusisz", to powinienes wliczyc do RRSO.

I co tu za genialnosc, skoro bankowi zalezy na tych 30zl, i wcale nie chce, zebys przestal po miesiacu placic.

Nie, genialne w prostocie to jest premie dac za ubezpieczenie, albo target do wykonania.
I niech pracownik kombinuje sam, w koncu po studiach jest.

Bo na szkoleniu mowic, zeby klientom mowic, ze bez ubezpieczenia to beda inne, gorsze warunki, to niebezpieczne.
Ktos nagra, wysle gdzie trzeba ..

J.

Data: 2020-03-03 15:58:35
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Ja nigdy nie byłem na bankowym szkoleniu to się nie znam na oszukiwaniu ;-)

"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaciszQ1|BÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś