"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"

Data: 2020-03-02 16:41:57
Autor: J.F.
"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5c039c$0$541$65785112@news.neostrada.pl...
Kurwa mać...
Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych kosztach typu ubezpieczenie...

Powinno byc wliczone do RRSO ...

Dużo u Was w tych bankach takich DEBILI jeszcze?
Kiedy ta rasa w końcu wyginie. Może trzeba im pomóc? ;-)

Wyginie, jak wygina klienci, co przybiegaja po takiej reklamie :-)

J.

Data: 2020-03-02 17:40:54
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
W dniu 2020-03-02 o 16:41, J.F. pisze:
Powinno byc wliczone do RRSO ...

Chyba że da się go po miesiącu wyłączyć (to ubezpieczenie) bez zmiany rat.

I co na to wtedy RRSO ;-)

Data: 2020-03-02 17:41:02
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d3717$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 16:41, J.F. pisze:
Powinno byc wliczone do RRSO ...

Chyba że da się go po miesiącu wyłączyć (to ubezpieczenie) bez zmiany rat.

I co na to wtedy RRSO ;-)

IMO - nadal powinno byc wliczone .. te pierwsze 30 zl.
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

No chyba, zeby tak bank oferowal calkowicie dobrowolne ubezpieczenie nie wliczone od poczatku w kredyt.

J.

Data: 2020-03-02 17:54:28
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...

59 x 30 zł = 1770 zł

A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł

Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

Data: 2020-03-02 18:01:12
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d3a46$0$552$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
Ale to RRSO prawie nie zmieni.

Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...
59 x 30 zł = 1770 zł

Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł
Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

Np mozesz pojsc do sadu i wygrac wszystkie odsetki :-)

Po to jest RRSO, zeby pokazywalo "faktyczny koszt".
A ze beda probowali omijac ... jasna sprawa.

Ale czy omijaja ? Nawet jak nie sad, to UOKiK czeka :-)

J.

Data: 2020-03-02 18:38:07
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:
Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

Data: 2020-03-02 21:04:57
Autor: Robert Sierant
W dniu 2020-03-02 o 18:38, z pisze:

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?

która to oferta? z którego banku?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2020-03-03 10:40:21
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 21:04, Robert Sierant pisze:

i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?

która to oferta? z którego banku?

To nie jest do mnie pytanie.
Ja się upewniałem 3 razy. Fakt powinienem nagrywać taką rozmowę ;-)
Bank Millenium.

Data: 2020-03-03 10:35:46
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d4480$0$542$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:
Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.

No to powinna byc skladka wliczna do RRSO.

Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

No chyba, ze jakas  wyzsza kombinacja - dobrowolne ubezpieczenie ogolne,
a w promocji do ubezpieczenia moze klient dostac promocyjny kredyt :-)

Ale banki raczej uczciwie licza, np do RRSO KK wliczane sa rozne oplaty, np za wydanie karty, ktorych swiadomy klient nie zaplaci, bo bedzie zwolniony.

J.

Data: 2020-03-02 21:04:17
Autor: Robert Sierant
[...]

ustawa o kredycie konsumenckim jasno mówi: wszystkie koszty wliczamy do RRSO, jeżeli ktoś skorzystał z oferty z ubezpieczeniem  (zwykle "promocja") to jego koszt będzie ujęty

Data: 2020-03-03 10:31:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5d66c1$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ja o dodatkowym. "i dodatkowo pani/u oferujemy bardzo korzystne ubezpieczenie, tylko za 30 zl/mc".

Tylko jak to zrobic, zeby ubezpieczenie bylo dodatkowe i dobrowolne, a klient nie wzial promocyjnego kredytu bez ubezpieczenia :-)

J.

Data: 2020-03-03 10:44:45
Autor: z
[...]

Być może całe to bicie piany jest przez używanie RRSO które podaje się na początku przy podpisywaniu.

W moim przypadku warunki się zmieniają po pierwszym miesiącu

I koszt kredytu się zmienia. rata zmniejsza na taką jaką chciałem i była mi oferowana przez konsultantów. Mieszają chachmęcą i kombinują na każdym kroku żeby tego nie zrozumieć.

DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH KREDYTU

MOŻE BĘDZIE JAKIŚ PLUS DODATNI Z TEGO BICIA PIANY ;-)

Data: 2020-03-03 13:25:15
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e270d$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To sie chwal, ze tak sprawe zalatwiles.

Czyli co - bank proponuje ubezpieczenie, RRSO liczy z ubezpieczeniem,
wychodzi mu 15%, tyloma sie "chwali",
a Ty sie pytasz czy 100zl raty juz bez ubezpieczenia od 5000 to dobrze ?

Bo chyba nie narzekasz, ze RRSO podaja bez ubezpieczenia, skoro go nie placisz :-)

Bo ogolnie to reklama w tytulowym stylu jest faktycznie idiotyczna, skoro nie podaje innych niezbednych informacji, przede wszystkim ile tych rat.

Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

A RRSO 27% z tego wychodzi :-)

J.

Data: 2020-03-03 16:00:38
Autor: z
W dniu 2020-03-03 o 13:25, J.F. pisze:
Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

I myślisz że coś w głowie rozjaśni Ci RRSO?

Data: 2020-03-03 17:12:56
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e5e7116$0$551$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-03 o 13:25, J.F. pisze:
Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
Dobra oferta ?

I myślisz że coś w głowie rozjaśni Ci RRSO?

Oczywiscie. Zobaczylem te 27% i od razu wiedzialem, ze to kiepska oferta.

Choc przyjmujac argumentacje Liwiusza ... moze calkiem niezla, i lepsza niz w Providencie ... choc to akurat trzeba by przeliczyc dokladnie :-)

J.

Data: 2020-03-05 16:19:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-03-03 o 17:12, J.F. pisze:
[...]

Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

--
Liwiusz

Data: 2020-03-05 07:44:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 5 marca 2020 16:19:13 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

>>> Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.

Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

Pewnie że tak, w milku dziś pożyczasz 100zł (no dobra, min. 5k) a jutro oddajesz 100,02zł.

Data: 2020-03-05 16:50:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e61186f$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze i dobra, gdyby sie tak udalo.
Ale na KK oddaje 100.00, wiec po co przeplacac :)

Tylko ze to byla oferta na 5 miesiecy, wiec na 7 gr by sie nie skonczylo.

J.

Data: 2020-03-04 16:48:00
Autor: Krzysztof Halasa
"Za każde pożyczone 5 tys raty"
z <z@z.pl> writes:

DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH KREDYTU

MOŻE BĘDZIE JAKIŚ PLUS DODATNI Z TEGO BICIA PIANY ;-)

To tak jakby ktoś przyszedł do mnie i powiedział np. "daj już sobie
spokój z tymi omami (Ohms), pisz jaki prunt się na tym oporniku
wytraci".

.... większość ludzi nie ma pojęcia co to takiego ten opornik, i nie musi
mieć.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-03-05 18:51:56
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Ja wolę prościej

Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

Data: 2020-03-06 00:01:36
Autor: J.F.
Dnia Thu, 5 Mar 2020 18:51:56 +0100, z napisał(a):
Ja wolę prościej
Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

Do porownania kredytow 5-letnich o rownych ratach dobre, ale tak w ogole to niewiele mowi.

Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

J.

Data: 2020-03-06 13:52:35
Autor: z
W dniu 2020-03-06 o 00:01, J.F. pisze:
Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

Taki rankomat ;-)

Data: 2020-03-06 16:28:39
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e624794$0$17358$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-06 o 00:01, J.F. pisze:
Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny % wychodzi :-)

J.

Data: 2020-03-06 20:19:04
Autor: z
W dniu 2020-03-06 o 16:28, J.F. pisze:

Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny % wychodzi :-)

W moim przypadku % nie powiedział wszystkiego bo nie powiedział że ubezpieczenie które wchodzi w kredyt można wyłączyć po miesiącu

Więc...

naturalnym jest że PRAWDĘ powie suma rat w porównaniu z wypłaconym kredytem.

Data: 2020-03-07 11:06:58
Autor: J.F.
Dnia Fri, 6 Mar 2020 20:19:04 +0100, z napisał(a):
W dniu 2020-03-06 o 16:28, J.F. pisze:
Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

W temacie nie ma na ile rat. Ani jaka prowizja :-)

[...]

Ale przeciez w sumie rat wliczone ubezpieczenie :-)

Ty niemniej chcialbym wiedziec jaki to jest %. Moge sobie sam policzyc, ale latwiej mi bedzie jak bank poda jeszcze w
reklamie/ofercie :-)

No i chcialbym, zeby bank podal RRSO, bo procenty, to oni roznie licza
:-)

J.

Data: 2020-03-03 10:46:14
Autor: z
W dniu 2020-03-03 o 10:31, J.F. pisze:
[...]

Zmusić go do podpisania ubezpieczenia a po miesiącu go z tego ubezpieczenia wypisać ;-)

GENIALNE W SWOJEJ PROSTOCIE ;-)

Data: 2020-03-03 13:16:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
[...]

Jak go "zmusisz", to powinienes wliczyc do RRSO.

I co tu za genialnosc, skoro bankowi zalezy na tych 30zl, i wcale nie chce, zebys przestal po miesiacu placic.

Nie, genialne w prostocie to jest premie dac za ubezpieczenie, albo target do wykonania.
I niech pracownik kombinuje sam, w koncu po studiach jest.

Bo na szkoleniu mowic, zeby klientom mowic, ze bez ubezpieczenia to beda inne, gorsze warunki, to niebezpieczne.
Ktos nagra, wysle gdzie trzeba ..

J.

Data: 2020-03-03 15:58:35
Autor: z
"Za kaĹźde poĹźyczone 5 tys zł zapłaQ1|AČŹÎÜĽ’tÓ79ójÚˇ-ś
Ja nigdy nie byłem na bankowym szkoleniu to się nie znam na oszukiwaniu ;-)

"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"