Za klika dni SN orzeknie o zdjęciu z funkcji prezydenta

Data: 2018-08-02 10:49:45
Autor: Bruno Brunowski
Za klika dni SN orzeknie o zdjęciu z funkcji prezydenta
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 18:53:12 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
następnie rozwiąże parlament, zlikwiduje TK i wprowadzi stan wojenny

Nie kłam. SN nic nie orzekł. Postąpił jedynie z zgodnie z wytycznymi TSUE.
"Także sędziowie krajowi muszą czuwać nad przestrzeganiem zasady pierwszeństwa. W związku z tym mogą stosować odesłanie prejudycjalne, jeśli mają wątpliwości co do stosowania zasady. W wyroku z 19 czerwca 1990 r. (Factortame) Trybunał Sprawiedliwości wskazał, że sąd krajowy w ramach pytania prejudycjalnego dotyczącego ważności normy krajowej musi niezwłocznie zawiesić stosowanie tej normy w oczekiwaniu na rozwiązanie preferowane przez Trybunał Sprawiedliwości oraz orzeczenia, jakie sąd wyda co do treści."
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=LEGISSUM%3Al14548

--
Bruno

Data: 2018-08-02 20:04:21
Autor: u2
W dniu 02.08.2018 o 19:49, Brunatny Brutal pisze:
Nie kłam. SN nic nie orzekł. Postąpił jedynie z zgodnie z wytycznymi TSUE.

wiesz co to jest domniemanie konstytucyjności ? więc ty mi ty nie ściemniaj brutek, SN nie ma władzy, aby zawieszać przepisy ustawy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-02 11:17:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 20:04:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

wiesz co to jest domniemanie konstytucyjności ? więc ty mi ty nie ściemniaj brutek, SN nie ma władzy, aby zawieszać przepisy ustawy:)

Nie, to ty mylisz dwa pojęcia. Sędziowie SN nie pytają się TSUE o zgodność przepisów ustawy o SN z Konstytucją, a o zgodność tychże z prawem Unii Europejskiej.

Data: 2018-08-03 00:27:29
Autor: u2
W dniu 02.08.2018 o 20:17, Brunatny Brutal pisze:
[...]

te brutek nie ściemniaj, wiadomo wy targowiczanie nie chcecie zmian, chcecie aby było tak jak było, skarga do jewropki to gra na czas, a zanim jewropka rozpatrzy wasz donos, to ty już będziesz na sowitej emeryturce:)

Data: 2018-08-02 20:18:35
Autor: A. Filip
Czy europejska nadzwyczajna kasta wybroni nadzwyczajną kastę w Polsce? [Was: Za klika dni SN orzeknie o zdjęciu z funkcji prezydenta]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

AFAIR według PiS jest RP3 precedens podobnego "wysłania sędziów na emeryturę".

--
A. Filip

Data: 2018-08-04 04:00:44
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Trybunał Sprawiedliwości wskazał, że sąd krajowy w ramach pytania >prejudycjalnego dotyczącego ważności normy krajowej

Ładnie wierzgają kopytkami w tym SN:)

I argument mają szczerze mówiąc mocny, ale po stronie PL stoją kaczyści
którzy dostali mandat od większości luda i co Pan zrobisz?

Data: 2018-08-04 05:25:20
Autor: Zenek Kapelinder
Za klika dni SN orzeknie o zdjęciu z funkcji prezydenta
Oni i ich kumple walcza o zycie. Chca obalic rzad tak jak to zrobili z rzadem Olszewskiego. Wtedy im sie udalo, dzisiaj sie nie uda. To co zrobili haczy o zdrade, jako grupa zawodowa zakwestionowali prawo ustanowione przez sejm. Uznawali sie za kaste i sie sami wykastrowali.

Data: 2018-08-04 05:49:26
Autor: Bruno Brunowski
Za klika dni SN orzeknie o zdjęciu z funkcji prezydenta
Oj Nocnik, Nocnik, jeszcze tego nie zauważasz? Pisior jest odważny dopóki nie dostanie po pysku. Z czerwoną mordą jest już pokorniejszy i w 9 godzin odwołuje najwspanialsze ustawy o IPN, albo przestaje rąbać puszczę dla której wyrąb byl jedynym ratunkiem.

--
Bruno

Data: 2018-08-04 21:22:03
Autor: u2
W dniu 04.08.2018 o 14:49, Brunatny Brutal pisze:
[...]

te brutek dałeś już pisiorowi w mordę ?:)