Za kogo się, do diabła, uważacie!

Data: 2011-03-30 13:02:50
Autor: WW
Za kogo się, do diabła, uważacie!
W dniu 2011-03-30 12:15, mkarwan pisze:
Słynny eurosceptyczny deputowany brytyjski do Parlamentu Europejskiego w
swoim niespełna 4-minutowym przemówieniu, mówi więcej prawdy o całym
europejskim eksperymencie niż uczynili to wszyscy europejscy bankowcy,
komisarze i politycy w ci±gu ostatniej dekady.
Nigel Farage:

Głos wołaj±cego na puszczy?

Niedługo szansa, by to zmienić - nie zmarnujmy jej.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2011-03-30 13:24:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-30 13:02, WW pisze:

Niedługo szansa, by to zmienić - nie zmarnujmy jej.

Pozdrawiam
 WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Co masz na myśli?

Data: 2011-03-30 13:35:34
Autor: WW
W dniu 2011-03-30 13:24, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-30 13:02, WW pisze:

Niedługo szansa, by to zmienić - nie zmarnujmy jej.

Co masz na my¶li?

Wybory

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-03-30 04:45:58
Autor: Hans Kloss
On 30 Mar, 13:35, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> Co masz na my li?
Wybory
Gdyby wybory mogły zmienić cokolwiek istotnego to juz dawno zakazanoby
ich organizowania.
J-23

Data: 2011-03-30 14:20:42
Autor: niebieski
W dniu 30.03.2011 13:45, Hans Kloss pisze:
[...]
I pewnie dużo nie zmieni±. Trudniej jednak będzie robić lewe interesy, jak bedzie opozycja.

--
niebieski

Data: 2011-03-30 13:44:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-30 13:35, WW pisze:
[...]

Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Też o nich pomyślałem w piereszej chwili, ale zaraz odrzuciłem jako absurd. Do sejmu i senatu wejdą tylko tylko prounijni politycy. Więc nasza selekcja nie ma żadnego znaczenia. Między PO, SLD czy PiS nie ma żadnej różnicy, i nie tylko w sprawach Unii oni są zgodni...

Data: 2011-03-30 14:10:19
Autor: niebieski
W dniu 30.03.2011 13:44, jadrys pisze:
[...]

Do tej trójki trzeba dopisać jeszcze PSL + szczury, które uciekaja z tonacego okrętu.
Nasz Nigel jest spoza tej bandy.
--
niebieski

Za kogo się, do diabła, uważacie!