Za ma³o Charlie delta

Data: 2010-04-30 11:24:55
Autor: macieks
Za ma³o Charlie delta
Mr Olszewski w szczycie swojej formy mia³ grubo ponad 5 'innych ni¿
gpw' postów dziennie.
Musisz siê bardziej postaraæ.

Data: 2010-04-30 12:10:33
Autor: Charlie delta
Za ma³o Charlie delta
On 30 Kwi, 20:24, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
Mr Olszewski w szczycie swojej formy mia³ grubo ponad 5 'innych ni¿
gpw' postów dziennie.
Musisz siê bardziej postaraæ.

ja pieni±dze ju¿ mam - rynek by³ dla mnie ³askawy

dlatego nie chcê obudziæ siê ze ¶wiadomo¶ci± ¿e moim krajem rz±dzi
swo³ocz z WSI i GRU

tak± ¶wiadomo¶æ chcê w was obudziæ

Data: 2010-04-30 14:51:40
Autor: macieks
Za ma³o Charlie delta
@Joachim

Kiedy¶ jak bêdzie Ci siê chcia³o, poszukaj moich wpisów odno¶nie Mr
Olszewskiego. CHWALI£EM za ten soft, gani³em za co¶ innego.

@Charlie delta

Jak co¶ siê robi zbyt nachalnie, skutek mo¿e byæ wrêcz odwrotny. Tre¶æ
do dyskusji, forma nie do przyjêcia.
Wiêkszo¶æ tu obecnych zauwa¿y³a bardzo du¿± zmianê Twoich wpisów. Mo¿e
to emocje zwi±zane z tragedi±. W przesz³o¶ci potrafili¶my sobie
'wykurwiæ' odno¶nie tematów gie³dowych, przynajmniej co¶ siê dzia³o.
Teraz grzejesz linkami jak ma³o kto (moim zdaniem czê¶æ linków jest po
prostu tragiczna).

Takie ¿ycie, ¿e od polityki nie ma 100% odosobnienia.
PIS to nie moja bajka. Jak móg³bym im (Wam)  co¶ poleciæ to Tadzia
Cymañskiego na pierwsz± liniê. Spokój, my¶li i opanowanie. Broni
swoich argumentów (z którymi nie muszê siê zgadzaæ). Tego chc± ludzi -
spokoju.
A nie bulterierów jak Kurski czy Palikot. Chocia¿ z drugiej strony lud
potrzebuje igrzysk.

Nie wierzê politykom.
Jak ¶piewa³ Tomek Lipiñski i TILT:

To oni oni wytyczyli granice
To oni zbudowali mur
TO ONI PODZIELILI NAS
To oni patrz± na nas z góry
http://www.youtube.com/watch?v=EfjfMh2b320&feature=related

pieprzona polityka
peace

Data: 2010-04-30 20:57:20
Autor: Joachim
Za ma³o Charlie delta
macieks pisze:
Mr Olszewski w szczycie swojej formy mia³ grubo ponad 5 'innych ni¿
gpw' postów dziennie.
Musisz siê bardziej postaraæ.
Mr Olszewski napisa³ te¿ kawa³ ciekawego softu gie³dowego. Umiesz zrobiæ co¶ porównywalnego?

Je¶li tak, to daj namiar na stronê z twoj± prac±.

J.

Za ma³o Charlie delta