Za miesiączki płaci Min. Kultury :DDD

Data: 2017-05-11 09:10:04
Autor: prezydent San Escobar
Za miesiączki płaci Min. Kultury :DDD
Resort kultury płaci ochroniarzom prezesa PiS za ochronę miesięcznic
Okazuje się, że grupa ochroniarska, strzegąca prywatnie Jarosława Kaczyńskiego,
cieszy się też szczególnymi względami państwa. A konkretnie - budżetu.

Kontrakt, opiewający na 45 tys. złotych, został zawarty bez przetargu. Angaż
dla Grom Group sygnowało... ministerstwo kultury, bo to ono odpowiada za
organizację tej uroczystości, uznawanej widać za element dziedzictwa
narodowego... Resort twierdzi, że do wyboru miał tylko dwie firmy. Tak się jakoś
złożyło, że prócz słynnej Grom Group ofertę złożyła bowiem jedynie mała firma z
Radomia, która - znowu tak się jakoś złożyło - zażądała więcej pieniędzy.

Urlop w Orlenie na pracę przy miesięcznicy

Resort kultury zdradził na dodatek, że dowództwo policji i BOR uzgadniało z
Grom Group szczegóły całej operacji. Prywatną firmę reprezentował zaś w tych
rozmowach Zbigniew Lasek, niegdyś wprawdzie jej pracownik, ale obecnie szef
pionu bezpieczeństwa państwowej spółki PKN Orlen.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 22:00:08
Autor: Pajdak
Za miesiączki płaci Min. Kultury :DDD
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:0838hcl39thlfgh1qceaefb7sqk62tj8ra4ax.com...

--

Dojna zmiana! Tak trzymać! Antoś obdarowany został przez Beatkę 33 tys
premii! Tak trzymać! Lewa! Lewa!

--
Lepudruk

Za miesiączki płaci Min. Kultury :DDD