Za nasza kase!

Data: 2010-08-21 17:28:23
Autor: 'he®sk'
Za nasza kase!
Od dawna proponuje: zlikwidowac senat, urzad prezydenta, ilosc poslow ogrnaiczyc do ilosc wojewodztw x 2 plus po 1 z metropolii.
nie bedzie wtedy takich kwiatkow:

http://wiadomosci.onet.pl/2212716,11,miliony_zlotych_na_podroze_poslow,item.html

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-08-21 09:43:49
Autor: Pistacjusz
Za nasza kase!
On 21 Sie, 17:28, 'he(R)sk' <super_bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

To nie wiesz e gosowae za kolejnym 100 tysicami urzdasw?

Data: 2010-08-21 19:09:43
Autor: 'he®sk'
Za nasza kase!
On Sat, 21 Aug 2010 09:43:49 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2212716,11,miliony_zlotych_na_podroze_poslo...

To nie wiesz e gosowae za kolejnym 100 tysicami urzdasw?

 dobra, dobra. co z twoimi odpowiedziami na moje pytania ?

Data: 2010-08-21 22:02:44
Autor: Neko
Za nasza kase!
Uytkownik "'heRsk'" <super_bigbrednie@interia.pl> napisa

dobra, dobra. co z twoimi odpowiedziami na moje pytania ?

Juz ci tusk nie po drodze?

Data: 2010-08-21 17:31:40
Autor: Panslavista
Za nasza kase!
"'heRsk'" <super_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:i0sv66dpsja9jj1d58cgkd11srlvq8svut4ax.com...
[...]

Wystarczyby jeden krl...

Data: 2010-08-21 17:39:07
Autor: Nicon
Za nasza kase!

Uytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisa w wiadomoci news:4c6ff15d$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prymas...

Data: 2010-08-21 22:20:42
Autor: pluton
Za nasza kase!
> Wystarczyby jeden krl...

Prymas...

.... Jarosaw Pierwszy Wielki.

Nullification

Data: 2010-08-22 03:05:24
Autor: Panslavista
Za nasza kase!

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i4pcci$9i9$1inews.gazeta.pl...
> Wystarczyby jeden krl...

Prymas...

... Jarosaw Pierwszy Wielki.

krl ydowski na Ksiycu.

Data: 2010-08-21 19:46:12
Autor: rAzor
Za nasza kase!
Darz bór! Użytkownik... he he - 'he®sk' raczył napisać:
Od dawna propon...........

Znowu trollowaty gnoju zmieniasz adres i nick.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-22 09:37:25
Autor: awe
Za nasza kase!

Uytkownik "'heRsk'" <super_bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:i0sv66dpsja9jj1d58cgkd11srlvq8svut4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
przestac placic cie emeryture
awe

Data: 2010-08-23 08:57:34
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-21 17:28, 'he®sk' pisze:
[...]

Popieram

Moja propozycja, to odcięcie kleru od państwowych pieniędzy.
To jest ok. 5 miliardów złotych co rok !!! a wiec tyle ile np. brakuje do dopięcia budżetu w tym roku.
Największy posiadacz ziemski w Polsce i z pewnością nie potrzebuje państwowych dotacji.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-23 09:06:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c721be0$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy wy wszyscy musicie pisać takie pierdoły. Przecież twoja propozycja jest nierealna i sam sobie zdajesz z tego sprawę.
I bijesz pianę dla bicia piany.

Data: 2010-08-23 09:52:18
Autor: WW
Za nasza kase!

Czy wy wszyscy musicie pisać takie pierdoły. Przecież twoja propozycja
jest nierealna i sam sobie zdajesz z tego sprawę.
I bijesz pianę dla bicia piany.

A jaki realny (!) sposób na dopięcie budżetu, poza podniesieniem podatków, widzisz ?

Data: 2010-08-23 09:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c7228b3$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mnie to wali. Po to mamy ekonomistów. Po to mamy rząd.

Data: 2010-08-23 10:33:52
Autor: WW
Za nasza kase!

[...]

Podziwiam Twój spokój. Jak dotychczas ten rząd i jego ekonomiści "potrafią" tylko podnosić podatki.
Jeśli masz dosyć kasy, aby to olewać, to szczerze gratuluję.
Ja jednak podatki odczuwam dotkliwie i mnie to wq***, że z jednej strony pogarsza się życie najbiedniejszej warstwy społeczeństwa z drugiej strony dofinansowujemy największego posiadacza ziemi i nieruchomości w Polsce.

Czy to sprawiedliwe ?

Data: 2010-08-23 11:22:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c723270$0$22797$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakie dotkliwe podnoszenie podatków?
Jak cie wkurwia, to poczekaj do przyszłych wyborów i wybierz innych.
Jak ci się ten system nie podoba, to trzeba było pozostać w PRL.
Sprawiedliwość jest względna.

Data: 2010-08-23 11:57:02
Autor: WW
Za nasza kase!

[...]

Czy naprawdę sadzisz, że drożejąca benzyna nie będzie miała wpływu na ceny wszystkich innych artykułów ?.

Jak cie wkurwia, to poczekaj do przyszłych wyborów i wybierz innych.

Zapewne znasz orzeczenie Sądu Najwyższego RP który stwierdził, że obietnice wyborcze nie mają mocy prawnej. Jak więc wybierać ?

Jak ci się ten system nie podoba, to trzeba było pozostać w PRL.

Nie dano mi tej szansy, banda głupców i oszołomów parła do władzy i mamy IV RP.

Sprawiedliwość jest względna.

Doprawdy?

Data: 2010-08-23 12:35:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c7245f1$0$20989$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ja jestem wyrocznią? Udaj się do wróżki lub do jasnowidza.

Data: 2010-08-23 12:52:23
Autor: WW
Za nasza kase!

Czy ja jestem wyrocznią? Udaj się do wróżki lub do jasnowidza.

To po co zabierasz głos ?

Chcesz zaistnieć ?

Data: 2010-08-23 14:12:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c7252eb$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

Czy ja jestem wyrocznią? Udaj się do wróżki lub do jasnowidza.

To po co zabierasz głos ?

Chcesz zaistnieć ?

A po to, kmiocie że jak zapytałeś, to dostałeś taką odpowiedź:

Jakie dotkliwe podnoszenie podatków?
Jak cie wkurwia, to poczekaj do przyszłych wyborów i wybierz innych.
Jak ci się ten system nie podoba, to trzeba było pozostać w PRL.
Sprawiedliwość jest względna.

Powinno ci to było wystarczyć, a ty dalej drążyłeś więc otrzymałeś odpowiednią odpowiedź: "Czy ja jestem wyrocznią? Udaj się do wróżki lub do jasnowidza".

Chyba w końcu jesteś usatysfakcjonowany?

Data: 2010-08-23 14:50:12
Autor: WW
Za nasza kase!

Chyba w końcu jesteś usatysfakcjonowany?

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Koniec tematu

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

WW

Data: 2010-08-23 14:13:25
Autor: Chiron
Za nasza kase!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7228b3$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Może zlikwidować WSZYSTKIE podatki (poza VAT 22%)- rozpuścić 90% urzędników, zlikwidować krępujące gospodarkę prawodawstwo (poprzez np likwidację takich praw jak to, które traktuje jak przestępcę człowieka, który zatrudnia drugiego bez "papierów" jak bandytę)- a ludzie, pozbawieni krępujących ich gorsetów- będą się po prostu bogacić?
I nie jest to nierealne- Unia Europejska póki co narzuca nam tylko konieczność VAT.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 14:27:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4tons$qel$1news.onet.pl...

[...]

Czy wszystko w porządku? Leki bierzesz regularnie?

Data: 2010-08-23 14:55:56
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-23 14:13, Chiron pisze:

[...]

To piękna idea i nie przejmuj się wrzaskami kretynów.
Jednak na jej wdrożenie raczej się nie doczekamy.
Chcesz podważyć znaczeni kasty urzędników, istniejących przy władcach od zawsze.
Oni na to nigdy nie pozwolą.

Waszak UE to SAMI URZĘDNICY.

Data: 2010-08-23 21:39:36
Autor: jadrys
Za nasza kase!
  W dniu 2010-08-23 14:13, Chiron pisze:
a ludzie, pozbawieni krępujących ich gorsetów- będą się po prostu bogacić?

Wszyscy? Czy nie jesteś jeszcze na tyle stary żeby wiedzieć że bogactwo jednego bierze z tego co wydrze drugiemu z gardła?

Data: 2010-08-24 08:28:59
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-23 21:39, jadrys pisze:
[...]

To nie jest prawda.
U nas, po przejęciu władzy przez obóz solidarnościowy, bogactwo kojarzy się natychmiastowym zarobieniem dużych pieniędzy w sposób "niewiadomy".
Tu masz racje, że często związane jest to z okradzeniem konkretnych osób lub nas jako całego społeczeństwa.

Jednak w wielu krajach, bogactwo wynika z ciężkiej pracy wielu pokoleń. Oczywiście nie mam na myśli tu ciężkiej pracy fizycznej. Tam firmy przekazuje się z ojca na syna i powoli, ale systematycznie rośnie dobrobyt rodziny. Takie fortuny nie powstają poprzez wydzieranie z gardła innym, ale przez zysk razy wiele lat.

Jednak to wymaga czasu a w Polsce panuje kult szybko zdobytej fortuny.
Jak się kogoś zna, to można sprywatyzować zakład i kupić go za grosze. Jak się nosi czarna kieckę, to w ogóle dostanie się wszystko za złotówkę.

Data: 2010-08-24 21:59:05
Autor: jadrys
Za nasza kase!
  W dniu 2010-08-24 08:28, WW pisze:
[...]

Daj spokój.. Na tej ziemi, w naszym życiu jest określona ilość różnych dóbr. I one powinny należeć w równym stopniu do każdego człowieka. Gdy na wszystkich przypada np. po jednym worku zboża, a niektórzy mają go całe magazyny, podczas gdy inni głodują, to spokojnie można mówić o wydzieraniu z gardła.

Data: 2010-08-25 08:34:45
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 21:59, jadrys pisze:

Daj spokój.. Na tej ziemi, w naszym życiu jest określona ilość różnych
dóbr. I one powinny należeć w równym stopniu do każdego człowieka.

Tu się nie zgadzam. To warunki ich zdobywania powinny być równe.

Jeden będzie zapieprzał na polu od rana do nocy a drugi stał pod budką z piwem i na koniec miesiąca - każdemu po jednym worku ?

Ludzie muszą mieć prawo do korzystania z owoców własnej pracy.
Ten co zapieprzał ma, a ten co pił piwo nie ma. To jest sprawiedliwe.

Natomiast u nas jest tak, że ten co zapieprzał musi sprzedać poprzez tego od piwa, bo on jest pociotkiem innego, który rozdaje licencje na sprzedaż. To jest niesprawiedliwe.

Gdy
na wszystkich przypada np. po jednym worku zboża, a niektórzy mają go
całe magazyny, podczas gdy inni głodują, to spokojnie można mówić o
wydzieraniu z gardła.

Jeśli mają poprzez narzucony model dystrybucji (przymus, licencje i pozwolenia) zgoda, ale jeśli dzięki własnej zaradności, to im się należy. To jest sprawiedliwe.

Data: 2010-08-26 00:46:55
Autor: Chiron
Za nasza kase!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5196m$qqm$4@news.onet.pl...
[...]

Jadrys: wygląda to tak: jeden rodzi się silny, wysportowany, drugi- chory, cherlawy, ale w mig rozwiązujący zawiłe problemy matematyczne, jeszcze inny jest zdrowy i uzdolniony matematycznie, inny z kolei....tak można wymieniać latami. Po to tylko, żeby Ci uzmysłowić, ze już od urodzenia rodzimy się nierówni- i to jest piękne. Każdy ze swojego poziomu uczy się radzić sobie w życiu. Jak najlepiej się realizować. System, jakim w dużym stopniu były USA do New Deal'u zdaje się być bliskie może nie państwa idealnego, ale państwa, gdzie żyje się najlepiej: każdy jest równy wobec prawa, człowiek, który urodził się w biednej rodzinie- może swoją pracą zdobyć majątek (gówno prawda, że dóbr na świecie jest tak mało, że trzeba sobie je wyrywać z gardła), a chce być bogaty- bo widzi bogactwo wokół siebie. Ogromnemu zoligarchizowaniu przestrzeni społecznej służy umowa społeczna- między innymi taka, której ucieleśnieniem jest prawo o zakazie monopoli, etc.  W kraju takim chce się żyć, mężczyźni zachowują się po męsku: odpowiedzialnie. Gotowi są także bronić siebie, swoich rodzin, swojego kraju.

Jeśli zabierzemy te nierówności, każdemu będziemy dawać coś za nic, stworzymy jedynie społeczeństwo degeneratów- które jest niezaradne i czeka, jak ktoś coś zrobi. Mężczyźni "babieją", nie potrafią walczyć (tylko nierówności uczą walczyć)- nie będą bronić siebie, swoich rodzin czy kraju. Chcesz przykładów?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-24 11:18:56
Autor: Zahir
Za nasza kase!

Uytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa w wiadomoci news:i502ca$ubd$1news.agh.edu.pl...
Panie WW,

W dniu 2010-08-23 08:57, WW pisze:
(...)
Moja propozycja, to odcicie kleru od pastwowych pienidzy.
To jest ok. 5 miliardw zotych co rok !!! a wiec tyle ile np. brakuje
do dopicia budetu w tym roku.
Najwikszy posiadacz ziemski w Polsce i z pewnoci nie potrzebuje
pastwowych dotacji.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Fhrer"
"Kiedy Niemcy uznaj si za ofiary II Wojny wiatowej, ich ssiedzi
powinni zacz si ba. "

takich czubkw, jak Pan, naley trzyma jak najdalej od wszelkich decyzji finansowych o innych.

Kolejny raz wysza z Pana wredna, bolszewicka menda, ktra chce zabrania innym swobodnego dysponowania WASNYMI, PRYWATNYMI pienidzmi.

Te 5 mld urodzio si w chorej gwce jakiego ateusza-marksisty-antyklerykaa, z jake wiarygodnego szmatawca FiM, ktry oszacowa tam wpywy KK z tacy, darowizn i tzw. "iura stolae", a wszelkie niejasne co do wielkoci i zasad dofinansowania z budetu pastwa pochodz z podatkw WIERZCEJ WIKSZOCI, wic si Pan zwyczajnie odczep lub zrb Pan sobie 'baranka'.

wity budet, to pomys Was, czerwonych, wic wecie sobie to zodziejskie pastwo z tym budetem, a my i KK damy sobie wietnie rad. :-)

O znaczeniu 'kleru' i jego pracy dla rodakw, a zatem i pastwa nie bd owieca takiego zaplutego histeryka-antyklerykaa, bo to jaowe - nieprawda ?

http://www.wynagrodzenia.pl/artykul.php/typ.1/kategoria_glowna.223/wpis.714

Roman Rumian

Trzeba byo te poda rdo tych rewelacji - K A I. Pomc rozszyfrowa ten skrt? WW ma racj, czas by kler przesta korzysta z naszych pienidzy. Naszych czyli i moich. Jestem ateist! Dlaczego mam wspiera jakiego gocia w sukience? Nie jestemy w Szkocji! ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:38:53
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 11:11, Roman Rumian pisze:

Kolejny raz wyszła z Pana wredna, bolszewicka menda,

Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradności i braku jakichkolwiek argumentów. :-)

która chce
zabraniać innym swobodnego dysponowania WŁASNYMI, PRYWATNYMI pieniędzmi.

Ze swoimi pieniędzmi może Pan robić co się Panu podoba. Jeśli zechce Panu dać je wszystkie na kk, to proszę bardzo.
Jednak ja mówię o pieniądzach z budżetu narodowego i lokalnych funduszy. A to już nie są Pana pieniądze ale nasze.

Ostatni Słowacja odmówiła pomocy Grecji argumentując, że to niemoralne aby biedniejszy pomagał bogatszemu.
W tym wypadki kk jest największym posiadaczem ziemskim i największym beneficjentem środków unijnych. Do tego jest posiadaczem największej ilości nieruchomości w Polsce.
Jest, jak by nie liczyć , NAJBOGATSZĄ polską organizacją.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z budżetu państwa jest po prostu grzechem.

Te 5 mld urodziło się w chorej główce jakiegoś
ateusza-marksisty-antyklerykała, z jakże wiarygodnego szmatławca FiM,
który oszacował tam wpływy KK z tacy, darowizn i tzw. "iura stolae", a
wszelkie niejasne co do wielkości i zasad dofinansowania z budżetu
państwa pochodzą z podatków WIERZĄCEJ WIĘKSZOŚCI, więc się Pan
zwyczajnie odczep lub zrób Pan sobie 'baranka'.

Jestem za.
Wprowadzić księgi i kasy fiskalne i wtedy finanse kk będą przejrzyste jako lelija  :-P

Święty budżet, to pomysł Was, czerwonych, więc weźcie sobie to
złodziejskie państwo z tym budżetem, a my i KK damy sobie świetnie radę.
:-)

Dlaczego zatem wyciągacie ręce po państwowe ?
Zawsze Wam mało ?

O znaczeniu 'kleru' i jego pracy dla rodaków, a zatem i państwa nie będę
oświecał takiego zaplutego histeryka-antyklerykała, bo to jałowe -
nieprawdaż ?

Pod takim stwierdzeniem da się ukryć najgorsze szwindle i przekręty. Dodając do tego brak jakichkolwiek argumentów, otrzymujemy obraz jeszcze jednej sekty, której tylko władza i kasa potrzebna.
Bóg już nie. Bo gdyby był, to czyż wpuścił by do królestwa bajecznie bogatych pracowników kk ? A może robią już specjalne mercedesy mieszące się w uchu igielnym?

Data: 2010-08-24 12:06:11
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 11:38, WW pisze:
(...)
Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradnoci i braku jakichkolwiek
argumentw. :-)

Oczywicie, uzasadnienia poniej Pan nie zauwaa i typowo rnie gupa. :-)
Jasne, to co podaje strona kocielna gdziekolwiek to same kamstwa, natomiast 'rewelacje' antyklerykaw to esencja prawdy. ;-)
Czy pascy przodkowie nie pracowali czasem w stalinowskim wymiarze 'sprawiedliwoci' ?

(...)
Ze swoimi pienidzmi moe Pan robi co si Panu podoba. Jeli zechce
Panu da je wszystkie na kk, to prosz bardzo.

Dlaczego Pan tak gupio kamie ?
W poprzednim pocie wyranie Pan napisa o 5 mld, ktrych wikszo skada si z takich jak ja prywatnych, dobrowolnie przekazywanych pienidzy ?

Jednak ja mwi o pienidzach z budetu narodowego i lokalnych funduszy.
A to ju nie s Pana pienidze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?
I dlaczego to tacy jak Pan maja o tym decydowa ?

Przypomn Panu przykad, ktry ju wielokrotnie dawaem tutaj: jesli zrzuci si Pan z kolegami do kapelusza po 10 z, a potem z tego 'budetu' wypije Pan piwa za 12 z to dalej Pan bdzie twierdzi, e reszta pia za 'paskie ' ?

Ostatni Sowacja odmwia pomocy Grecji argumentujc, e to niemoralne
aby biedniejszy pomaga bogatszemu.
W tym wypadki kk jest najwikszym posiadaczem ziemskim i najwikszym
beneficjentem rodkw unijnych. Do tego jest posiadaczem najwikszej
iloci nieruchomoci w Polsce.

Moliwe, ze najwikszym, aczkolwiek wikszym jest zapewne 'nasze' ludowe pastwo. Ale nie rozumiem z czym ma Pan problem ?
Koci otrzyma te dobra legalnie, droga PRYWATNYCH, DOBROWOLNYCH darowizn rodakw przez wieki, ale Panu marzy si kolejne 'rozkuaczanie' ?!
Moe mi Pan wyjani, po co istnieje komisja majtkowa, skoro pastwo rzekomo rozliczyo sie ju z Kocioem z rabunkw epoki PRL ?

Jest, jak by nie liczy , NAJBOGATSZ polsk organizacj.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z
budetu pastwa jest po prostu grzechem.

Jest bardzo dobrym i rozsdnym posunieciem, bo Koci dobrze wykorzystuje te rodki dla dobra tylu potrzebujcych - chorych, ubogich, siert itd.
Przy okazji, mgby mi Pan wyjani, zamierzacie zrobi z tyloma biednymi, chorymi, sierotami ktrymi KK si opiekuje, kiedy ju zlikwidujecie t znienawidzona organizacj ?
I kto bdzie powica zdrowie i ycie dla innych w obronie Ojczyzny (widzia Pan cmentarz na Monte Casino ? Ani jednego grobu ateusza ?!), kiedy ju wszyscy bd  'owieconymi' racjonalistami ?

(...)
Jestem za.
Wprowadzi ksigi i kasy fiskalne i wtedy finanse kk bd przejrzyste
jako lelija :-P

A po choler nam, wierzcym i KK te 'kasy fiskalne' i 'ksigi' skoro tyle wiekw doskonale sobie bez nich radzimy ?
Aby czerwone czubki wtykay tam swj totalniacki nos ?

(...)
Dlaczego zatem wycigacie rce po pastwowe ?
Zawsze Wam mao ?

Nie, chcemy odzyska co nasze, a jest tam tego ogromna wikszo, bo czerwoni zaraz zaczynaj nimi finansowa swoje utopie, homosiw, aborcje, socjotechniczne programy etc. . :-)

(...)
Pod takim stwierdzeniem da si ukry najgorsze szwindle i przekrty.
Dodajc do tego brak jakichkolwiek argumentw, otrzymujemy obraz jeszcze
jednej sekty, ktrej tylko wadza i kasa potrzebna.
Bg ju nie. Bo gdyby by, to czy wpuci by do krlestwa bajecznie
bogatych pracownikw kk ? A moe robi ju specjalne mercedesy mieszce
si w uchu igielnym?

Jak zwykle brednie zaczerpnite z FiM. e te Pani nigdy nie przyjdzie do 'owieconej' gowy sprawdzi te 'rewelacje' ?
Wybierz si Pan do jakiej katolickiej uczelni, do parafii albo zakonu pracujcego dla blinich ? Su adresami.
I przeczytaj Pan wreszcie dzieo Arnolda Toynbee'go, bo wczeniej nie mamy o czym rozmawia.

Roman Rumian

Data: 2010-08-24 12:58:10
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 12:06, Roman Rumian pisze:
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 11:38, WW pisze:
(...)
Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradności i braku jakichkolwiek
argumentów. :-)

Oczywiście, uzasadnienia poniżej Pan nie zauważa i typowo rżnie głupa.

A zechciał by Pan zacytować owo "uzasadnienie", bo mimo długich i intensywnych poszukiwań nie udało mi się go odnaleźć ?
  :-)

Ze swoimi pieniędzmi może Pan robić co się Panu podoba. Jeśli zechce
Panu dać je wszystkie na kk, to proszę bardzo.

Dlaczego Pan tak głupio kłamie ?
W poprzednim poście wyraźnie Pan napisał o 5 mld, których większość
składa się z takich jak ja prywatnych, dobrowolnie przekazywanych
pieniędzy ?

Suma która wymieniłem nie obejmuje prywatnych datków członków kk.
Obejmuje natomiast "darowizny" samorządowe i państwowe, "sprzedawanie" za 1 zł., lub z 99% bonifikatą. Obejmuje także pensje katechetów i pracowników kościołów garnizonowych nawet w tych miejscowościach, w których owe garnizony dawno zlikwidowano. Obejmuje te i 100 000 innych sposobów na wyciągniecie pieniędzy od biednego państwa przez bajecznie bogaty kk.

Jednak ja mówię o pieniądzach z budżetu narodowego i lokalnych funduszy.
A to już nie są Pana pieniądze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?

Nie, państwa Polskiego a więc Pana i mojego.

Może mi Pan wyjaśni, po co istnieje komisja majątkowa, skoro państwo
rzekomo rozliczyło sie już z Kościołem z rabunków epoki PRL ?

Według ostatnich, bardzo ostrożnych ocen, kk odzyskał 178% ziemi "odebranej" jej po II WŚ.
W wartości majątku ocenia się to "odzyskanie" na 234%

W sytuacji, gdy nie kościelni pokrzywdzeni dostali po 10% wartości a i to niewielu.
Zaiste prawe i sprawiedliwe jest państwo.

Jest, jak by nie liczyć , NAJBOGATSZĄ polską organizacją.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z
budżetu państwa jest po prostu grzechem.

Jest bardzo dobrym i rozsądnym posunieciem, bo Kościół dobrze
wykorzystuje te środki dla dobra tylu potrzebujących - chorych, ubogich,
sierót itd.

Proszę nie żartować bo ze śmiechu mogę dostać czkawki.

I kto będzie poświęcał zdrowie i życie dla innych w obronie Ojczyzny
(widział Pan cmentarz na Monte Casino ? Ani jednego grobu ateusza ?!),
kiedy już wszyscy będą 'oświeconymi' racjonalistami ?

Nie oni nagrobki stawiali.

(...)
Jestem za.
Wprowadzić księgi i kasy fiskalne i wtedy finanse kk będą przejrzyste
jako lelija :-P

A po cholerę nam, wierzącym i KK te 'kasy fiskalne' i 'księgi' skoro
tyle wieków doskonale sobie bez nich radzimy ?

I już dość tego nas okradania.
Czego się boicie, skoroście tacy pomagający ze wszystkich swych bogatych kont i pałacy.
Pokażcie, czekamy !!!

Aby czerwone czubki wtykały tam swój totalniacki nos ?

Wystarczy urząd skarbowy.

(...)
Dlaczego zatem wyciągacie ręce po państwowe ?
Zawsze Wam mało ?

Nie, chcemy odzyskać co nasze, a jest tam tego ogromna większość, bo
czerwoni zaraz zaczynają nimi finansować swoje utopie, homosiów,
aborcje, socjotechniczne programy etc. . :-)

Rożni są Polacy. Nie wszyscy na tyle głupi, aby w kk wierzyć.
Wszyscy natomiast płaca podatki a wy wyjecie z wściekłości, że nie wszystko trafia do waszej kabzy.

(...)
[...]

Jak zwykle brednie zaczerpnięte z FiM. Że też Pani nigdy nie przyjdzie
do 'oświeconej' głowy sprawdzić te 'rewelacje' ?
Wybierz się Pan do jakiejś katolickiej uczelni, do parafii albo zakonu
pracującego dla bliźnich ? Służę adresami.
I przeczytaj Pan wreszcie dzieło Arnolda Toynbee'go, bo wcześniej nie
mamy o czym rozmawiać.

A coś konkretnego, jakiś fakcik, choćby niewielki ?

Data: 2010-08-24 14:34:23
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 12:58, WW pisze:
(...)
A zechcia by Pan zacytowa owo "uzasadnienie", bo mimo dugich i
intensywnych poszukiwa nie udao mi si go odnale ?
:-)

nie widz takiej potrzeby, bo:
a) jest nim tre caego mojego pierwszego tekstu w tym wtku, ktry moe Pan sobie przeczyta , ze zrozumieniem ...
b) ... na co nie licz ...
c) ..i czego Pani nigdy nie przyzna uciekajc wodolejstwa. :-)

(...)
Suma ktra wymieniem nie obejmuje prywatnych datkw czonkw kk.

To moe by Pan zechcia przedstawi wiarygodne rda i wyliczenia ?!
Oczywicie, rda antyklerykalne odrzuc, dla symetrii z paskimi pogladmi. :-)

Obejmuje natomiast "darowizny" samorzdowe i pastwowe, "sprzedawanie"
za 1 z., lub z 99% bonifikat. Obejmuje take pensje katechetw i
pracownikw kociow garnizonowych nawet w tych miejscowociach, w
ktrych owe garnizony dawno zlikwidowano. Obejmuje te i 100 000 innych
sposobw na wycigniecie pienidzy od biednego pastwa przez bajecznie
bogaty kk.

Bajki o bajecznym bogactwie (materialnym, bo co do duchowego w peni si zgodz) wkadam midzy ... i Mity. :-)
No chyba, e poda Pan wiarygodne rda. :-)
Uprzedzam, e bdzie Panu ciko, nawet bardzo, bo ja t sytuacj polskiego kocioa znam bezporednio.

Jednak ja mwi o pienidzach z budetu narodowego i lokalnych funduszy.
A to ju nie s Pana pienidze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?

Nie, pastwa Polskiego a wic Pana i mojego.

?!
To nadal jest bardzo niejasne, bo wie Pan, w PRLu te mi mwiono, e jestem wacicielem wszystkiego, a po drugie, dlaczego Pan nie liczy si z moim i innych wierzacych zdaniem i potrzebami, skoro to nasze podatki gwnie tworz ten nieszczsny budet ?!

(...)
Wedug ostatnich, bardzo ostronych ocen, kk odzyska 178% ziemi
"odebranej" jej po II W.
W wartoci majtku ocenia si to "odzyskanie" na 234%

Te teksty to sobie Pan cytuj na zebraniu wiejskiego kka racjonalistw - RDA poprosz ! :-)

W sytuacji, gdy nie kocielni pokrzywdzeni dostali po 10% wartoci a i
to niewielu.
Zaiste prawe i sprawiedliwe jest pastwo.

To jest dobry przykad, jak facet, ktry co tam wie o liberalnym pastwie i wolnej gospodarce, robi z siebie idiot wierzcego w sprawiedliwo 'naszego" pastwa.
Sugeruje Pan zatem, e Koci powinien zostawia w rkach zodziejskiego pastwa 90% odzyskanego majtku (Rychom, Zbigom i innym mafiozom), albo w ogle nie upomina si, aby byo 'sprawiedliwie' ?

(...)
Jest bardzo dobrym i rozsdnym posunieciem, bo Koci dobrze
wykorzystuje te rodki dla dobra tylu potrzebujcych - chorych, ubogich,
siert itd.

Prosz nie artowa bo ze miechu mog dosta czkawki.

A co Pan wie, na temat skali wartoci pomocy katolikw ?
W USA to blisko 30 mld $, a i jest tam niejeden ROZSDNY ateusz, ktry finansuje katolickie szkoy.
http://fronda.pl/news/czytaj/ateista_finansuje_katolickie_szkoly

A ile Pan i Panu podobni daj z wasnej kieszeni innym, potrzebujcym ?
Dlaczego nie odpowiedzia Pan na moje pytanie co bdzie z tymi, ktrymi opiekuje si koci, organizacje katolickie ?
Czyby wrd 'owieconych' nie byo filantropw, humanistw ??

[...]

No, i co z tego ?
A byli tam ? Nadstawiali karku za Ojczyzn ?
Dawaj Pan te WIARYGODNE DANE. :-)

(...)
I ju do tego nas okradania.
Czego si boicie, skorocie tacy pomagajcy ze wszystkich swych bogatych
kont i paacy.
Pokacie, czekamy !!!

Popatrz Pan, jaki Pan ciemny, jak rosyjski proletariusz i czasw Wielkiej Rewolucji.
Tyle si napisaem, e wtyka Pan nos i wierzbice apska w nie swoje kieszenie, a Pan dalej bekocze o jakim 'okradaniu'.
Pokaz Pan w kocu t kradzie.
Zapomina Pan te o naszej dobrej katolickiej zasadzie: "Niech nie wie lewica co czyni prawica". :-)

Prosz mi jeszcze wyjani, dlaczego katecheci, nauczyciele akademiccy maj nie otrzymywa wynagrodzenia za nauczanie, ktrego ycz sobie rodzice/podatnicy ?

(...)
Wystarczy urzd skarbowy.

Ale po co ?
Kocha Pan t instytucj ?
Mj proboszcz rozlicza si PRZEDE MN zawsze na pocztku roku, i MNIE, finansujcemu zgaszane przez niego potrzeby to wystarcza.

(...)
Roni s Polacy. Nie wszyscy na tyle gupi, aby w kk wierzy.

Potrafi Pan uzasadni powysze stwierdzenie ?
A wie Pan, jak Pan jest gupi ?
To z atwoci mona pokaza w paskich wypowiedziach.
pan tyle pluje na KK a wyranie nie zada Pan sobie najmniejszego trudu, aby 'prawdy' o nim w najprostszy, bezporedni sposb zweryfikowa. Czy to nie zalepienie i kotuneria ?

Wszyscy natomiast paca podatki a wy wyjecie z wciekoci, e nie
wszystko trafia do waszej kabzy.

Pana do reszty pogio: wee Pan sobie zobacz ile wynosi budet pastwa i jego wydatki, a jakie wydatki ma i na co KK.
aosne.

(...)
A co konkretnego, jaki fakcik, choby niewielki ?

Fakcik ?
Nie, 'fakciki' to specjalno redaktorw Gosu cadyka czy FiM, ktre pan bezmylnie (bez adnego przemylenia) powiela tutaj publicznie.

http://www.michalici.pl/michal4.html

To przykad faktw o dziaalnoci jednego tylko zakonu w Polsce.

Roman Rumian

Data: 2010-08-24 17:59:17
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 14:34, Roman Rumian pisze:
[...]

nie widzę takiej potrzeby, bo:
a) jest nim treść całego mojego pierwszego tekstu w tym wątku, który
może Pan sobie przeczytać , ze zrozumieniem ...

No jeśli TO są Pana argumenty,

takich czubków, jak Pan, należy ...

Kolejny raz wyszła z Pana wredna, bolszewicka menda, ....

Te 5 mld urodziło się w chorej główce jakiegoś ateusza-marksisty-antyklerykała, ... więc się Pan zwyczajnie odczep lub zrób Pan sobie 'baranka'.

to nie tylko Macierewicz jest człowiekiem o nadzwyczaj uproszczonym myśleniu.
Współczuję.

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

Życzę owocnego leczenia.
WW

Data: 2010-08-24 13:41:30
Autor: Panslavista
Za nasza kase!

Nie zapominaj o procencie katolikw w spoeczestwie polskim i te dotacje id na dobra kultury,     a nie na jak masosk socjaldemokracj.

Data: 2010-08-24 13:58:42
Autor: Zahir
Za nasza kase!

Uytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisa w wiadomoci news:4c73afee$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyjrzyj si napasionej buce dowolnego klechy, to na ni id twoje dotacje.

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:40:48
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
[...]

http://faktyimity.pl/Portals/1/Files/pliki/poradnik/finanse.pdf
(w tym szacunku jest wiele nacigni lub wrcz bezczelnych kamstw, jak to, o penym zwrocie nieruchomoci)

Roman Rumian

Data: 2010-08-24 09:43:31
Autor:
Za nasza kase!
[...]