Za nasza kase!

Data: 2010-08-21 09:43:49
Autor: Pistacjusz
Za nasza kase!
On 21 Sie, 17:28, 'he(R)sk' <super_bigbred...@interia.pl> wrote:
Od dawna proponuje: zlikwidowac senat, urzad prezydenta, ilosc
poslow ogrnaiczyc do ilosc wojewodztw x 2 plus po 1 z metropolii.
nie bedzie wtedy takich kwiatkow:

http://wiadomosci.onet.pl/2212716,11,miliony_zlotych_na_podroze_poslo...

To nie wiesz że głosowałeś za kolejnym 100 tysiącami urzędasów?

Data: 2010-08-21 19:09:43
Autor: 'heÂŽsk'
Za nasza kase!
On Sat, 21 Aug 2010 09:43:49 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2212716,11,miliony_zlotych_na_podroze_poslo...

To nie wiesz że głosowałeś za kolejnym 100 tysiącami urzędasów?

 dobra, dobra. co z twoimi odpowiedziami na moje pytania ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 22:02:44
Autor: Neko
Za nasza kase!
Użytkownik "'heRsk'" <super_bigbrednie@interia.pl> napisał

dobra, dobra. co z twoimi odpowiedziami na moje pytania ?

Juz ci tusk nie po drodze?

Za nasza kase!