Za nasza kase!

Data: 2010-08-23 08:57:34
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-21 17:28, 'he庐sk' pisze:
Od dawna proponuje: zlikwidowac senat, urzad prezydenta, ilosc
poslow ogrnaiczyc do ilosc wojewodztw x 2 plus po 1 z metropolii.
nie bedzie wtedy takich kwiatkow:

http://wiadomosci.onet.pl/2212716,11,miliony_zlotych_na_podroze_poslow,item.html

Popieram

Moja propozycja, to odci臋cie kleru od pa艅stwowych pieni臋dzy.
To jest ok. 5 miliard贸w z艂otych co rok !!! a wiec tyle ile np. brakuje do dopi臋cia bud偶etu w tym roku.
Najwi臋kszy posiadacz ziemski w Polsce i z pewno艣ci膮 nie potrzebuje pa艅stwowych dotacji.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein F眉hrer"
"Kiedy Niemcy uznaj膮 si臋 za ofiary II Wojny 艢wiatowej, ich s膮siedzi powinni zacz膮膰 si臋 ba膰. "

Data: 2010-08-23 09:06:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c721be0$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy wy wszyscy musicie pisa膰 takie pierdo艂y. Przecie偶 twoja propozycja jest nierealna i sam sobie zdajesz z tego spraw臋.
I bijesz pian臋 dla bicia piany.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"
"Jak nie wyl膮duj臋(my), to mnie zabije(j膮)"

Data: 2010-08-23 09:52:18
Autor: WW
Za nasza kase!

Czy wy wszyscy musicie pisa膰 takie pierdo艂y. Przecie偶 twoja propozycja
jest nierealna i sam sobie zdajesz z tego spraw臋.
I bijesz pian臋 dla bicia piany.

A jaki realny (!) spos贸b na dopi臋cie bud偶etu, poza podniesieniem podatk贸w, widzisz ?

Data: 2010-08-23 09:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c7228b3$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mnie to wali. Po to mamy ekonomist贸w. Po to mamy rz膮d.

Data: 2010-08-23 10:33:52
Autor: WW
Za nasza kase!

[...]

Podziwiam Tw贸j spok贸j. Jak dotychczas ten rz膮d i jego ekonomi艣ci "potrafi膮" tylko podnosi膰 podatki.
Je艣li masz dosy膰 kasy, aby to olewa膰, to szczerze gratuluj臋.
Ja jednak podatki odczuwam dotkliwie i mnie to wq***, 偶e z jednej strony pogarsza si臋 偶ycie najbiedniejszej warstwy spo艂ecze艅stwa z drugiej strony dofinansowujemy najwi臋kszego posiadacza ziemi i nieruchomo艣ci w Polsce.

Czy to sprawiedliwe ?

Data: 2010-08-23 11:22:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c723270$0$22797$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakie dotkliwe podnoszenie podatk贸w?
Jak cie wkurwia, to poczekaj do przysz艂ych wybor贸w i wybierz innych.
Jak ci si臋 ten system nie podoba, to trzeba by艂o pozosta膰 w PRL.
Sprawiedliwo艣膰 jest wzgl臋dna.

Data: 2010-08-23 11:57:02
Autor: WW
Za nasza kase!

[...]

Czy naprawd臋 sadzisz, 偶e dro偶ej膮ca benzyna nie b臋dzie mia艂a wp艂ywu na ceny wszystkich innych artyku艂贸w ?.

Jak cie wkurwia, to poczekaj do przysz艂ych wybor贸w i wybierz innych.

Zapewne znasz orzeczenie S膮du Najwy偶szego RP kt贸ry stwierdzi艂, 偶e obietnice wyborcze nie maj膮 mocy prawnej. Jak wi臋c wybiera膰 ?

Jak ci si臋 ten system nie podoba, to trzeba by艂o pozosta膰 w PRL.

Nie dano mi tej szansy, banda g艂upc贸w i oszo艂om贸w par艂a do w艂adzy i mamy IV RP.

Sprawiedliwo艣膰 jest wzgl臋dna.

Doprawdy?

Data: 2010-08-23 12:35:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c7245f1$0$20989$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ja jestem wyroczni膮? Udaj si臋 do wr贸偶ki lub do jasnowidza.

Data: 2010-08-23 12:52:23
Autor: WW
Za nasza kase!

Czy ja jestem wyroczni膮? Udaj si臋 do wr贸偶ki lub do jasnowidza.

To po co zabierasz g艂os ?

Chcesz zaistnie膰 ?

Data: 2010-08-23 14:12:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c7252eb$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

Czy ja jestem wyroczni膮? Udaj si臋 do wr贸偶ki lub do jasnowidza.

To po co zabierasz g艂os ?

Chcesz zaistnie膰 ?

A po to, kmiocie 偶e jak zapyta艂e艣, to dosta艂e艣 tak膮 odpowied藕:

Jakie dotkliwe podnoszenie podatk贸w?
Jak cie wkurwia, to poczekaj do przysz艂ych wybor贸w i wybierz innych.
Jak ci si臋 ten system nie podoba, to trzeba by艂o pozosta膰 w PRL.
Sprawiedliwo艣膰 jest wzgl臋dna.

Powinno ci to by艂o wystarczy膰, a ty dalej dr膮偶y艂e艣 wi臋c otrzyma艂e艣 odpowiedni膮 odpowied藕: "Czy ja jestem wyroczni膮? Udaj si臋 do wr贸偶ki lub do jasnowidza".

Chyba w ko艅cu jeste艣 usatysfakcjonowany?

Data: 2010-08-23 14:50:12
Autor: WW
Za nasza kase!

Chyba w ko艅cu jeste艣 usatysfakcjonowany?

Lepiej milcze膰, ni偶 si臋 odezwa膰 i rozwia膰 wszelkie w膮tpliwo艣ci.

Koniec tematu

"Nie dyskutuj z debilem, 艣ci膮gnie ci臋 do swego poziomu i zabije do艣wiadczeniem"

WW

Data: 2010-08-23 14:13:25
Autor: Chiron
Za nasza kase!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4c7228b3$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mo偶e zlikwidowa膰 WSZYSTKIE podatki (poza VAT 22%)- rozpu艣ci膰 90% urz臋dnik贸w, zlikwidowa膰 kr臋puj膮ce gospodark臋 prawodawstwo (poprzez np likwidacj臋 takich praw jak to, kt贸re traktuje jak przest臋pc臋 cz艂owieka, kt贸ry zatrudnia drugiego bez "papier贸w" jak bandyt臋)- a ludzie, pozbawieni kr臋puj膮cych ich gorset贸w- b臋d膮 si臋 po prostu bogaci膰?
I nie jest to nierealne- Unia Europejska p贸ki co narzuca nam tylko konieczno艣膰 VAT.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Mi艂o艣膰.

Data: 2010-08-23 14:27:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Za nasza kase!

U偶ytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i4tons$qel$1news.onet.pl...

[...]

Czy wszystko w porz膮dku? Leki bierzesz regularnie?

Data: 2010-08-23 14:55:56
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-23 14:13, Chiron pisze:

[...]

To pi臋kna idea i nie przejmuj si臋 wrzaskami kretyn贸w.
Jednak na jej wdro偶enie raczej si臋 nie doczekamy.
Chcesz podwa偶y膰 znaczeni kasty urz臋dnik贸w, istniej膮cych przy w艂adcach od zawsze.
Oni na to nigdy nie pozwol膮.

Waszak UE to SAMI URZ臉DNICY.

Data: 2010-08-23 21:39:36
Autor: jadrys
Za nasza kase!
  W dniu 2010-08-23 14:13, Chiron pisze:
a ludzie, pozbawieni kr臋puj膮cych ich gorset贸w- b臋d膮 si臋 po prostu bogaci膰?

Wszyscy? Czy nie jeste艣 jeszcze na tyle stary 偶eby wiedzie膰 偶e bogactwo jednego bierze z tego co wydrze drugiemu z gard艂a?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-08-24 08:28:59
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-23 21:39, jadrys pisze:
[...]

To nie jest prawda.
U nas, po przej臋ciu w艂adzy przez ob贸z solidarno艣ciowy, bogactwo kojarzy si臋 natychmiastowym zarobieniem du偶ych pieni臋dzy w spos贸b "niewiadomy".
Tu masz racje, 偶e cz臋sto zwi膮zane jest to z okradzeniem konkretnych os贸b lub nas jako ca艂ego spo艂ecze艅stwa.

Jednak w wielu krajach, bogactwo wynika z ci臋偶kiej pracy wielu pokole艅. Oczywi艣cie nie mam na my艣li tu ci臋偶kiej pracy fizycznej. Tam firmy przekazuje si臋 z ojca na syna i powoli, ale systematycznie ro艣nie dobrobyt rodziny. Takie fortuny nie powstaj膮 poprzez wydzieranie z gard艂a innym, ale przez zysk razy wiele lat.

Jednak to wymaga czasu a w Polsce panuje kult szybko zdobytej fortuny.
Jak si臋 kogo艣 zna, to mo偶na sprywatyzowa膰 zak艂ad i kupi膰 go za grosze. Jak si臋 nosi czarna kieck臋, to w og贸le dostanie si臋 wszystko za z艂ot贸wk臋.

Data: 2010-08-24 21:59:05
Autor: jadrys
Za nasza kase!
  W dniu 2010-08-24 08:28, WW pisze:
[...]

Daj spok贸j.. Na tej ziemi, w naszym 偶yciu jest okre艣lona ilo艣膰 r贸偶nych d贸br. I one powinny nale偶e膰 w r贸wnym stopniu do ka偶dego cz艂owieka. Gdy na wszystkich przypada np. po jednym worku zbo偶a, a niekt贸rzy maj膮 go ca艂e magazyny, podczas gdy inni g艂oduj膮, to spokojnie mo偶na m贸wi膰 o wydzieraniu z gard艂a.

Data: 2010-08-25 08:34:45
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 21:59, jadrys pisze:

Daj spok贸j.. Na tej ziemi, w naszym 偶yciu jest okre艣lona ilo艣膰 r贸偶nych
d贸br. I one powinny nale偶e膰 w r贸wnym stopniu do ka偶dego cz艂owieka.

Tu si臋 nie zgadzam. To warunki ich zdobywania powinny by膰 r贸wne.

Jeden b臋dzie zapieprza艂 na polu od rana do nocy a drugi sta艂 pod budk膮 z piwem i na koniec miesi膮ca - ka偶demu po jednym worku ?

Ludzie musz膮 mie膰 prawo do korzystania z owoc贸w w艂asnej pracy.
Ten co zapieprza艂 ma, a ten co pi艂 piwo nie ma. To jest sprawiedliwe.

Natomiast u nas jest tak, 偶e ten co zapieprza艂 musi sprzeda膰 poprzez tego od piwa, bo on jest pociotkiem innego, kt贸ry rozdaje licencje na sprzeda偶. To jest niesprawiedliwe.

Gdy
na wszystkich przypada np. po jednym worku zbo偶a, a niekt贸rzy maj膮 go
ca艂e magazyny, podczas gdy inni g艂oduj膮, to spokojnie mo偶na m贸wi膰 o
wydzieraniu z gard艂a.

Je艣li maj膮 poprzez narzucony model dystrybucji (przymus, licencje i pozwolenia) zgoda, ale je艣li dzi臋ki w艂asnej zaradno艣ci, to im si臋 nale偶y. To jest sprawiedliwe.

Data: 2010-08-26 00:46:55
Autor: Chiron
Za nasza kase!

U偶ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i5196m$qqm$4@news.onet.pl...
[...]

Jadrys: wygl膮da to tak: jeden rodzi si臋 silny, wysportowany, drugi- chory, cherlawy, ale w mig rozwi膮zuj膮cy zawi艂e problemy matematyczne, jeszcze inny jest zdrowy i uzdolniony matematycznie, inny z kolei....tak mo偶na wymienia膰 latami. Po to tylko, 偶eby Ci uzmys艂owi膰, ze ju偶 od urodzenia rodzimy si臋 nier贸wni- i to jest pi臋kne. Ka偶dy ze swojego poziomu uczy si臋 radzi膰 sobie w 偶yciu. Jak najlepiej si臋 realizowa膰. System, jakim w du偶ym stopniu by艂y USA do New Deal'u zdaje si臋 by膰 bliskie mo偶e nie pa艅stwa idealnego, ale pa艅stwa, gdzie 偶yje si臋 najlepiej: ka偶dy jest r贸wny wobec prawa, cz艂owiek, kt贸ry urodzi艂 si臋 w biednej rodzinie- mo偶e swoj膮 prac膮 zdoby膰 maj膮tek (g贸wno prawda, 偶e d贸br na 艣wiecie jest tak ma艂o, 偶e trzeba sobie je wyrywa膰 z gard艂a), a chce by膰 bogaty- bo widzi bogactwo wok贸艂 siebie. Ogromnemu zoligarchizowaniu przestrzeni spo艂ecznej s艂u偶y umowa spo艂eczna- mi臋dzy innymi taka, kt贸rej uciele艣nieniem jest prawo o zakazie monopoli, etc.  W kraju takim chce si臋 偶y膰, m臋偶czy藕ni zachowuj膮 si臋 po m臋sku: odpowiedzialnie. Gotowi s膮 tak偶e broni膰 siebie, swoich rodzin, swojego kraju.

Je艣li zabierzemy te nier贸wno艣ci, ka偶demu b臋dziemy dawa膰 co艣 za nic, stworzymy jedynie spo艂ecze艅stwo degenerat贸w- kt贸re jest niezaradne i czeka, jak kto艣 co艣 zrobi. M臋偶czy藕ni "babiej膮", nie potrafi膮 walczy膰 (tylko nier贸wno艣ci ucz膮 walczy膰)- nie b臋d膮 broni膰 siebie, swoich rodzin czy kraju. Chcesz przyk艂ad贸w?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Mi艂o艣膰.

Data: 2010-08-24 11:18:56
Autor: Zahir
Za nasza kase!

U縴tkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa w wiadomo禼i news:i502ca$ubd$1news.agh.edu.pl...
Panie WW,

W dniu 2010-08-23 08:57, WW pisze:
(...)
Moja propozycja, to odci阠ie kleru od pa駍twowych pieni阣zy.
To jest ok. 5 miliard體 z硂tych co rok !!! a wiec tyle ile np. brakuje
do dopi阠ia bud縠tu w tym roku.
Najwi阫szy posiadacz ziemski w Polsce i z pewno禼i nie potrzebuje
pa駍twowych dotacji.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein F黨rer"
"Kiedy Niemcy uznaj si za ofiary II Wojny iatowej, ich s眘iedzi
powinni zacz辨 si ba. "

takich czubk體, jak Pan, nale縴 trzyma jak najdalej od wszelkich decyzji finansowych o innych.

Kolejny raz wysz砤 z Pana wredna, bolszewicka menda, kt髍a chce zabrania innym swobodnego dysponowania WSNYMI, PRYWATNYMI pieni阣zmi.

Te 5 mld urodzi硂 si w chorej g丑wce jakiego ateusza-marksisty-antykleryka砤, z jak縠 wiarygodnego szmat砤wca FiM, kt髍y oszacowa tam wp硑wy KK z tacy, darowizn i tzw. "iura stolae", a wszelkie niejasne co do wielko禼i i zasad dofinansowania z bud縠tu pa駍twa pochodz z podatk體 WIERZEJ WI蔏SZOI, wi阠 si Pan zwyczajnie odczep lub zr骲 Pan sobie 'baranka'.

i阾y bud縠t, to pomys Was, czerwonych, wi阠 we糲ie sobie to z硂dziejskie pa駍two z tym bud縠tem, a my i KK damy sobie 秝ietnie rad. :-)

O znaczeniu 'kleru' i jego pracy dla rodak體, a zatem i pa駍twa nie b阣 o秝ieca takiego zaplutego histeryka-antykleryka砤, bo to ja硂we - nieprawda ?

http://www.wynagrodzenia.pl/artykul.php/typ.1/kategoria_glowna.223/wpis.714

Roman Rumian

Trzeba by硂 te poda 紃骴硂 tych rewelacji - K A I. Pom骳 rozszyfrowa ten skr髏? WW ma racj, czas by kler przesta korzysta z naszych pieni阣zy. Naszych czyli i moich. Jestem ateist! Dlaczego mam wspiera jakiego go禼ia w sukience? Nie jeste秏y w Szkocji! ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:38:53
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 11:11, Roman Rumian pisze:

Kolejny raz wysz艂a z Pana wredna, bolszewicka menda,

Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradno艣ci i braku jakichkolwiek argument贸w. :-)

kt贸ra chce
zabrania膰 innym swobodnego dysponowania W艁ASNYMI, PRYWATNYMI pieni臋dzmi.

Ze swoimi pieni臋dzmi mo偶e Pan robi膰 co si臋 Panu podoba. Je艣li zechce Panu da膰 je wszystkie na kk, to prosz臋 bardzo.
Jednak ja m贸wi臋 o pieni膮dzach z bud偶etu narodowego i lokalnych funduszy. A to ju偶 nie s膮 Pana pieni膮dze ale nasze.

Ostatni S艂owacja odm贸wi艂a pomocy Grecji argumentuj膮c, 偶e to niemoralne aby biedniejszy pomaga艂 bogatszemu.
W tym wypadki kk jest najwi臋kszym posiadaczem ziemskim i najwi臋kszym beneficjentem 艣rodk贸w unijnych. Do tego jest posiadaczem najwi臋kszej ilo艣ci nieruchomo艣ci w Polsce.
Jest, jak by nie liczy膰 , NAJBOGATSZ膭 polsk膮 organizacj膮.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z bud偶etu pa艅stwa jest po prostu grzechem.

Te 5 mld urodzi艂o si臋 w chorej g艂贸wce jakiego艣
ateusza-marksisty-antykleryka艂a, z jak偶e wiarygodnego szmat艂awca FiM,
kt贸ry oszacowa艂 tam wp艂ywy KK z tacy, darowizn i tzw. "iura stolae", a
wszelkie niejasne co do wielko艣ci i zasad dofinansowania z bud偶etu
pa艅stwa pochodz膮 z podatk贸w WIERZ膭CEJ WI臉KSZO艢CI, wi臋c si臋 Pan
zwyczajnie odczep lub zr贸b Pan sobie 'baranka'.

Jestem za.
Wprowadzi膰 ksi臋gi i kasy fiskalne i wtedy finanse kk b臋d膮 przejrzyste jako lelija  :-P

艢wi臋ty bud偶et, to pomys艂 Was, czerwonych, wi臋c we藕cie sobie to
z艂odziejskie pa艅stwo z tym bud偶etem, a my i KK damy sobie 艣wietnie rad臋.
:-)

Dlaczego zatem wyci膮gacie r臋ce po pa艅stwowe ?
Zawsze Wam ma艂o ?

O znaczeniu 'kleru' i jego pracy dla rodak贸w, a zatem i pa艅stwa nie b臋d臋
o艣wieca艂 takiego zaplutego histeryka-antykleryka艂a, bo to ja艂owe -
nieprawda偶 ?

Pod takim stwierdzeniem da si臋 ukry膰 najgorsze szwindle i przekr臋ty. Dodaj膮c do tego brak jakichkolwiek argument贸w, otrzymujemy obraz jeszcze jednej sekty, kt贸rej tylko w艂adza i kasa potrzebna.
B贸g ju偶 nie. Bo gdyby by艂, to czy偶 wpu艣ci艂 by do kr贸lestwa bajecznie bogatych pracownik贸w kk ? A mo偶e robi膮 ju偶 specjalne mercedesy miesz膮ce si臋 w uchu igielnym?

Data: 2010-08-24 12:06:11
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 11:38, WW pisze:
(...)
Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradno禼i i braku jakichkolwiek
argument體. :-)

Oczywi禼ie, uzasadnienia poni縠j Pan nie zauwa縜 i typowo r縩ie g硊pa. :-)
Jasne, to co podaje strona ko禼ielna gdziekolwiek to same k砤mstwa, natomiast 'rewelacje' antykleryka丑w to esencja prawdy. ;-)
Czy pa駍cy przodkowie nie pracowali czasem w stalinowskim wymiarze 'sprawiedliwo禼i' ?

(...)
Ze swoimi pieni阣zmi mo縠 Pan robi co si Panu podoba. Je秎i zechce
Panu da je wszystkie na kk, to prosz bardzo.

Dlaczego Pan tak g硊pio k砤mie ?
W poprzednim po禼ie wyra糿ie Pan napisa o 5 mld, kt髍ych wi阫szo舵 sk砤da si z takich jak ja prywatnych, dobrowolnie przekazywanych pieni阣zy ?

Jednak ja m體i o pieni眃zach z bud縠tu narodowego i lokalnych funduszy.
A to ju nie s Pana pieni眃ze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?
I dlaczego to tacy jak Pan maja o tym decydowa ?

Przypomn Panu przyk砤d, kt髍y ju wielokrotnie dawa砮m tutaj: jesli zrzuci si Pan z kolegami do kapelusza po 10 z, a potem z tego 'bud縠tu' wypije Pan piwa za 12 z to dalej Pan b阣zie twierdzi, 縠 reszta pi砤 za 'pa駍kie ' ?

Ostatni S硂wacja odm體i砤 pomocy Grecji argumentuj眂, 縠 to niemoralne
aby biedniejszy pomaga bogatszemu.
W tym wypadki kk jest najwi阫szym posiadaczem ziemskim i najwi阫szym
beneficjentem 秗odk體 unijnych. Do tego jest posiadaczem najwi阫szej
ilo禼i nieruchomo禼i w Polsce.

Mo縧iwe, ze najwi阫szym, aczkolwiek wi阫szym jest zapewne 'nasze' ludowe pa駍two. Ale nie rozumiem z czym ma Pan problem ?
Ko禼i蟪 otrzyma te dobra legalnie, droga PRYWATNYCH, DOBROWOLNYCH darowizn rodak體 przez wieki, ale Panu marzy si kolejne 'rozku砤czanie' ?!
Mo縠 mi Pan wyja秐i, po co istnieje komisja maj眛kowa, skoro pa駍two rzekomo rozliczy硂 sie ju z Ko禼io砮m z rabunk體 epoki PRL ?

Jest, jak by nie liczy , NAJBOGATSZ polsk organizacj.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z
bud縠tu pa駍twa jest po prostu grzechem.

Jest bardzo dobrym i rozs眃nym posunieciem, bo Ko禼i蟪 dobrze wykorzystuje te 秗odki dla dobra tylu potrzebuj眂ych - chorych, ubogich, sier髏 itd.
Przy okazji, m骻砨y mi Pan wyja秐i, zamierzacie zrobi z tyloma biednymi, chorymi, sierotami kt髍ymi KK si opiekuje, kiedy ju zlikwidujecie t znienawidzona organizacj ?
I kto b阣zie po秝i阠a zdrowie i 縴cie dla innych w obronie Ojczyzny (widzia Pan cmentarz na Monte Casino ? Ani jednego grobu ateusza ?!), kiedy ju wszyscy b阣  'o秝ieconymi' racjonalistami ?

(...)
Jestem za.
Wprowadzi ksi阦i i kasy fiskalne i wtedy finanse kk b阣 przejrzyste
jako lelija :-P

A po choler nam, wierz眂ym i KK te 'kasy fiskalne' i 'ksi阦i' skoro tyle wiek體 doskonale sobie bez nich radzimy ?
Aby czerwone czubki wtyka硑 tam sw骿 totalniacki nos ?

(...)
Dlaczego zatem wyci眊acie r阠e po pa駍twowe ?
Zawsze Wam ma硂 ?

Nie, chcemy odzyska co nasze, a jest tam tego ogromna wi阫szo舵, bo czerwoni zaraz zaczynaj nimi finansowa swoje utopie, homosi體, aborcje, socjotechniczne programy etc. . :-)

(...)
Pod takim stwierdzeniem da si ukry najgorsze szwindle i przekr阾y.
Dodaj眂 do tego brak jakichkolwiek argument體, otrzymujemy obraz jeszcze
jednej sekty, kt髍ej tylko w砤dza i kasa potrzebna.
B骻 ju nie. Bo gdyby by, to czy wpu禼i by do kr髄estwa bajecznie
bogatych pracownik體 kk ? A mo縠 robi ju specjalne mercedesy miesz眂e
si w uchu igielnym?

Jak zwykle brednie zaczerpni阾e z FiM. 痚 te Pani nigdy nie przyjdzie do 'o秝ieconej' g硂wy sprawdzi te 'rewelacje' ?
Wybierz si Pan do jakiej katolickiej uczelni, do parafii albo zakonu pracuj眂ego dla bli糿ich ? S硊筷 adresami.
I przeczytaj Pan wreszcie dzie硂 Arnolda Toynbee'go, bo wcze秐iej nie mamy o czym rozmawia.

Roman Rumian

Data: 2010-08-24 12:58:10
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 12:06, Roman Rumian pisze:
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 11:38, WW pisze:
(...)
Inwektywy przyjmuje jako wyraz bezradno艣ci i braku jakichkolwiek
argument贸w. :-)

Oczywi艣cie, uzasadnienia poni偶ej Pan nie zauwa偶a i typowo r偶nie g艂upa.

A zechcia艂 by Pan zacytowa膰 owo "uzasadnienie", bo mimo d艂ugich i intensywnych poszukiwa艅 nie uda艂o mi si臋 go odnale藕膰 ?
  :-)

Ze swoimi pieni臋dzmi mo偶e Pan robi膰 co si臋 Panu podoba. Je艣li zechce
Panu da膰 je wszystkie na kk, to prosz臋 bardzo.

Dlaczego Pan tak g艂upio k艂amie ?
W poprzednim po艣cie wyra藕nie Pan napisa艂 o 5 mld, kt贸rych wi臋kszo艣膰
sk艂ada si臋 z takich jak ja prywatnych, dobrowolnie przekazywanych
pieni臋dzy ?

Suma kt贸ra wymieni艂em nie obejmuje prywatnych datk贸w cz艂onk贸w kk.
Obejmuje natomiast "darowizny" samorz膮dowe i pa艅stwowe, "sprzedawanie" za 1 z艂., lub z 99% bonifikat膮. Obejmuje tak偶e pensje katechet贸w i pracownik贸w ko艣cio艂贸w garnizonowych nawet w tych miejscowo艣ciach, w kt贸rych owe garnizony dawno zlikwidowano. Obejmuje te i 100 000 innych sposob贸w na wyci膮gniecie pieni臋dzy od biednego pa艅stwa przez bajecznie bogaty kk.

Jednak ja m贸wi臋 o pieni膮dzach z bud偶etu narodowego i lokalnych funduszy.
A to ju偶 nie s膮 Pana pieni膮dze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?

Nie, pa艅stwa Polskiego a wi臋c Pana i mojego.

Mo偶e mi Pan wyja艣ni, po co istnieje komisja maj膮tkowa, skoro pa艅stwo
rzekomo rozliczy艂o sie ju偶 z Ko艣cio艂em z rabunk贸w epoki PRL ?

Wed艂ug ostatnich, bardzo ostro偶nych ocen, kk odzyska艂 178% ziemi "odebranej" jej po II W艢.
W warto艣ci maj膮tku ocenia si臋 to "odzyskanie" na 234%

W sytuacji, gdy nie ko艣cielni pokrzywdzeni dostali po 10% warto艣ci a i to niewielu.
Zaiste prawe i sprawiedliwe jest pa艅stwo.

Jest, jak by nie liczy膰 , NAJBOGATSZ膭 polsk膮 organizacj膮.
W dobie kryzysu i coraz powszechniejszej biedy, dotowanie jej jeszcze z
bud偶etu pa艅stwa jest po prostu grzechem.

Jest bardzo dobrym i rozs膮dnym posunieciem, bo Ko艣ci贸艂 dobrze
wykorzystuje te 艣rodki dla dobra tylu potrzebuj膮cych - chorych, ubogich,
sier贸t itd.

Prosz臋 nie 偶artowa膰 bo ze 艣miechu mog臋 dosta膰 czkawki.

I kto b臋dzie po艣wi臋ca艂 zdrowie i 偶ycie dla innych w obronie Ojczyzny
(widzia艂 Pan cmentarz na Monte Casino ? Ani jednego grobu ateusza ?!),
kiedy ju偶 wszyscy b臋d膮 'o艣wieconymi' racjonalistami ?

Nie oni nagrobki stawiali.

(...)
Jestem za.
Wprowadzi膰 ksi臋gi i kasy fiskalne i wtedy finanse kk b臋d膮 przejrzyste
jako lelija :-P

A po choler臋 nam, wierz膮cym i KK te 'kasy fiskalne' i 'ksi臋gi' skoro
tyle wiek贸w doskonale sobie bez nich radzimy ?

I ju偶 do艣膰 tego nas okradania.
Czego si臋 boicie, skoro艣cie tacy pomagaj膮cy ze wszystkich swych bogatych kont i pa艂acy.
Poka偶cie, czekamy !!!

Aby czerwone czubki wtyka艂y tam sw贸j totalniacki nos ?

Wystarczy urz膮d skarbowy.

(...)
Dlaczego zatem wyci膮gacie r臋ce po pa艅stwowe ?
Zawsze Wam ma艂o ?

Nie, chcemy odzyska膰 co nasze, a jest tam tego ogromna wi臋kszo艣膰, bo
czerwoni zaraz zaczynaj膮 nimi finansowa膰 swoje utopie, homosi贸w,
aborcje, socjotechniczne programy etc. . :-)

Ro偶ni s膮 Polacy. Nie wszyscy na tyle g艂upi, aby w kk wierzy膰.
Wszyscy natomiast p艂aca podatki a wy wyjecie z w艣ciek艂o艣ci, 偶e nie wszystko trafia do waszej kabzy.

(...)
[...]

Jak zwykle brednie zaczerpni臋te z FiM. 呕e te偶 Pani nigdy nie przyjdzie
do 'o艣wieconej' g艂owy sprawdzi膰 te 'rewelacje' ?
Wybierz si臋 Pan do jakiej艣 katolickiej uczelni, do parafii albo zakonu
pracuj膮cego dla bli藕nich ? S艂u偶臋 adresami.
I przeczytaj Pan wreszcie dzie艂o Arnolda Toynbee'go, bo wcze艣niej nie
mamy o czym rozmawia膰.

A co艣 konkretnego, jaki艣 fakcik, cho膰by niewielki ?

Data: 2010-08-24 14:34:23
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
Panie WW,

W dniu 2010-08-24 12:58, WW pisze:
(...)
A zechcia by Pan zacytowa owo "uzasadnienie", bo mimo d硊gich i
intensywnych poszukiwa nie uda硂 mi si go odnale兼 ?
:-)

nie widz takiej potrzeby, bo:
a) jest nim tre舵 ca砮go mojego pierwszego tekstu w tym w眛ku, kt髍y mo縠 Pan sobie przeczyta , ze zrozumieniem ...
b) ... na co nie licz ...
c) ..i czego Pani nigdy nie przyzna uciekaj眂 wodolejstwa. :-)

(...)
Suma kt髍a wymieni砮m nie obejmuje prywatnych datk體 cz硂nk體 kk.

To mo縠 by Pan zechcia przedstawi wiarygodne 紃骴砤 i wyliczenia ?!
Oczywi禼ie, 紃骴砤 antyklerykalne odrzuc, dla symetrii z pa駍kimi pogladmi. :-)

Obejmuje natomiast "darowizny" samorz眃owe i pa駍twowe, "sprzedawanie"
za 1 z., lub z 99% bonifikat. Obejmuje tak縠 pensje katechet體 i
pracownik體 ko禼io丑w garnizonowych nawet w tych miejscowo禼iach, w
kt髍ych owe garnizony dawno zlikwidowano. Obejmuje te i 100 000 innych
sposob體 na wyci眊niecie pieni阣zy od biednego pa駍twa przez bajecznie
bogaty kk.

Bajki o bajecznym bogactwie (materialnym, bo co do duchowego w pe硁i si zgodz) wk砤dam mi阣zy ... i Mity. :-)
No chyba, 縠 poda Pan wiarygodne 紃骴砤. :-)
Uprzedzam, 縠 b阣zie Panu ci昕ko, nawet bardzo, bo ja t sytuacj polskiego ko禼io砤 znam bezpo秗ednio.

Jednak ja m體i o pieni眃zach z bud縠tu narodowego i lokalnych funduszy.
A to ju nie s Pana pieni眃ze ale nasze.

To znaczy czyje ? Czerwonych, jak Pan ?

Nie, pa駍twa Polskiego a wi阠 Pana i mojego.

?!
To nadal jest bardzo niejasne, bo wie Pan, w PRLu te mi m體iono, 縠 jestem w砤禼icielem wszystkiego, a po drugie, dlaczego Pan nie liczy si z moim i innych wierzacych zdaniem i potrzebami, skoro to nasze podatki g丑wnie tworz ten nieszcz阺ny bud縠t ?!

(...)
Wed硊g ostatnich, bardzo ostro縩ych ocen, kk odzyska 178% ziemi
"odebranej" jej po II W.
W warto禼i maj眛ku ocenia si to "odzyskanie" na 234%

Te teksty to sobie Pan cytuj na zebraniu wiejskiego k蟪ka racjonalist體 - 琑覦 poprosz ! :-)

W sytuacji, gdy nie ko禼ielni pokrzywdzeni dostali po 10% warto禼i a i
to niewielu.
Zaiste prawe i sprawiedliwe jest pa駍two.

To jest dobry przyk砤d, jak facet, kt髍y co tam wie o liberalnym pa駍twie i wolnej gospodarce, robi z siebie idiot wierz眂ego w sprawiedliwo舵 'naszego" pa駍twa.
Sugeruje Pan zatem, 縠 Ko禼i蟪 powinien zostawia w r阫ach z硂dziejskiego pa駍twa 90% odzyskanego maj眛ku (Rychom, Zbigom i innym mafiozom), albo w og髄e nie upomina si, aby by硂 'sprawiedliwie' ?

(...)
Jest bardzo dobrym i rozs眃nym posunieciem, bo Ko禼i蟪 dobrze
wykorzystuje te 秗odki dla dobra tylu potrzebuj眂ych - chorych, ubogich,
sier髏 itd.

Prosz nie 縜rtowa bo ze 秏iechu mog dosta czkawki.

A co Pan wie, na temat skali warto禼i pomocy katolik體 ?
W USA to blisko 30 mld $, a i jest tam niejeden ROZSNY ateusz, kt髍y finansuje katolickie szko硑.
http://fronda.pl/news/czytaj/ateista_finansuje_katolickie_szkoly

A ile Pan i Panu podobni daj z w砤snej kieszeni innym, potrzebuj眂ym ?
Dlaczego nie odpowiedzia Pan na moje pytanie co b阣zie z tymi, kt髍ymi opiekuje si ko禼i蟪, organizacje katolickie ?
Czy縝y w秗骴 'o秝ieconych' nie by硂 filantrop體, humanist體 ??

[...]

No, i co z tego ?
A byli tam ? Nadstawiali karku za Ojczyzn ?
Dawaj Pan te WIARYGODNE DANE. :-)

(...)
I ju do舵 tego nas okradania.
Czego si boicie, skoro禼ie tacy pomagaj眂y ze wszystkich swych bogatych
kont i pa砤cy.
Poka縞ie, czekamy !!!

Popatrz Pan, jaki Pan ciemny, jak rosyjski proletariusz i czas體 Wielkiej Rewolucji.
Tyle si napisa砮m, 縠 wtyka Pan nos i 秝ierzbi眂e 砤pska w nie swoje kieszenie, a Pan dalej be砶ocze o jakim 'okradaniu'.
Pokaz Pan w ko馽u t kradzie.
Zapomina Pan te o naszej dobrej katolickiej zasadzie: "Niech nie wie lewica co czyni prawica". :-)

Prosz mi jeszcze wyja秐i, dlaczego katecheci, nauczyciele akademiccy maj nie otrzymywa wynagrodzenia za nauczanie, kt髍ego 縴cz sobie rodzice/podatnicy ?

(...)
Wystarczy urz眃 skarbowy.

Ale po co ?
Kocha Pan t instytucj ?
M骿 proboszcz rozlicza si PRZEDE MN zawsze na pocz眛ku roku, i MNIE, finansuj眂emu zg砤szane przez niego potrzeby to wystarcza.

(...)
Ro縩i s Polacy. Nie wszyscy na tyle g硊pi, aby w kk wierzy.

Potrafi Pan uzasadni powy縮ze stwierdzenie ?
A wie Pan, jak Pan jest g硊pi ?
To z 砤two禼i mo縩a pokaza w pa駍kich wypowiedziach.
pan tyle pluje na KK a wyra糿ie nie zada Pan sobie najmniejszego trudu, aby 'prawdy' o nim w najprostszy, bezpo秗edni spos骲 zweryfikowa. Czy to nie za秎epienie i ko硉uneria ?

Wszyscy natomiast p砤ca podatki a wy wyjecie z w禼iek硂禼i, 縠 nie
wszystko trafia do waszej kabzy.

Pana do reszty pogi瓿o: we伎e Pan sobie zobacz ile wynosi bud縠t pa駍twa i jego wydatki, a jakie wydatki ma i na co KK.
痑硂sne.

(...)
A co konkretnego, jaki fakcik, cho鎎y niewielki ?

Fakcik ?
Nie, 'fakciki' to specjalno舵 redaktor體 G硂su cadyka czy FiM, kt髍e pan bezmy秎nie (bez 縜dnego przemy秎enia) powiela tutaj publicznie.

http://www.michalici.pl/michal4.html

To przyk砤d fakt體 o dzia砤lno禼i jednego tylko zakonu w Polsce.

Roman Rumian

Data: 2010-08-24 17:59:17
Autor: WW
Za nasza kase!
W dniu 2010-08-24 14:34, Roman Rumian pisze:
[...]

nie widz臋 takiej potrzeby, bo:
a) jest nim tre艣膰 ca艂ego mojego pierwszego tekstu w tym w膮tku, kt贸ry
mo偶e Pan sobie przeczyta膰 , ze zrozumieniem ...

No je艣li TO s膮 Pana argumenty,

takich czubk贸w, jak Pan, nale偶y ...

Kolejny raz wysz艂a z Pana wredna, bolszewicka menda, ....

Te 5 mld urodzi艂o si臋 w chorej g艂贸wce jakiego艣 ateusza-marksisty-antykleryka艂a, ... wi臋c si臋 Pan zwyczajnie odczep lub zr贸b Pan sobie 'baranka'.

to nie tylko Macierewicz jest cz艂owiekiem o nadzwyczaj uproszczonym my艣leniu.
Wsp贸艂czuj臋.

"Nie dyskutuj z debilem, 艣ci膮gnie ci臋 do swego poziomu i zabije do艣wiadczeniem"

呕ycz臋 owocnego leczenia.
WW

Data: 2010-08-24 13:41:30
Autor: Panslavista
Za nasza kase!

Nie zapominaj o procencie katolik體 w spo砮cze駍twie polskim i te dotacje id na dobra kultury,     a nie na jak倍 maso駍k socjaldemokracj.

Data: 2010-08-24 13:58:42
Autor: Zahir
Za nasza kase!

U縴tkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:4c73afee$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyjrzyj si napasionej bu糲e dowolnego klechy, to na ni id twoje dotacje.

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:40:48
Autor: Roman Rumian
Za nasza kase!
[...]

http://faktyimity.pl/Portals/1/Files/pliki/poradnik/finanse.pdf
(w tym szacunku jest wiele naci眊ni赕 lub wr阠z bezczelnych k砤mstw, jak to, o pe硁ym zwrocie nieruchomo禼i)

Roman Rumian

Za nasza kase!