Za nasze pieniadze!

Data: 2009-04-17 06:59:54
Autor: Plaisant
Za nasze pieniadze!
prezes pis znow wywala publiczne pieniadze na prywatna wojne z po.

"PiS rzuca rêkawice Platformie. Od piatku emitowany bedzie najnowszy spot reklamowy tej partii - podaje "Polska". Miejsce ³agodnych „aniolkow Kaczynskiego” zast¹pili politycy Platformy Obywatelskiej. Politycy – zdaniem PiS – zajêci glownie dbaniem o w³asne interesy."

http://miniurl.pl/prezeswojuje

prezesie, zamiast wywalac NASZE pienaidze na swoje prywatne fobie proponuje sume ta przeznaczyc na pomoc pogorzelcom z kamienia pomorskiego albo bratu kupic jeszcze kilka komorek
by jego 600 poddanych moglo informowac go o kazdym pierdnieciu
w kazdym zakatku naszego kochanego kraju. za nasze pieniadze nie chcemy ogladac panskiej buzki w finansowanej przez nas tvp.

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-17 12:11:27
Autor: awe
Za nasze pieniadze!
hESK nie pajacuj. niedobrze sie robi od tej waszej posranej logiki. Czytalem dzis o nowym spocie PiS - jest o tym mowa w dzisiejszym dzienniku i mowiac szczerze jest to bardzo wstydliwa sprawa dla PO. Scenariusz jest tak napisany jakbym go sam stworzyl. Bardzo mi sie podoba, jest skuteczny i daje duzo do myslenia..
A ty tu hesku o jakies pierdolach. Naprawde jak tak na was wszystkich patrze to mysle sobie ze z was sa jakies bezmozgie mylki...Na Twoim miejscu hesk zamiast bic piane i namawiac prezesa do zrezygnowania z emitowania swoich spotow, moze ogladnij spot i pobiegnij do chocby Gronkiewicz Waltz zeby zrezygnowala z ponad 50 mln na nagrody dla swoich urzednikow gdy ludzie gloduja.
Przypominam ze w spocie jest mowa o 3 takich sytuacjach i o podobnych sumach wiec masz w czym wybierac. Nie trac czasu na pisanie na grupe tylko sie spiesz bo pogorzelcy potrzebuja Twojej pomocy.

awe

Data: 2009-04-17 18:09:46
Autor: Plaisant
Za nasze pieniadze!
On Fri, 17 Apr 2009 12:11:27 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

hESK nie pajacuj. niedobrze sie robi od tej waszej posranej logiki.

 [...]

 wracasz do KF. nie toleruje twoich wulgaryzmow.

--

 HeSk

Data: 2009-04-17 18:32:22
Autor: awe
Za nasze pieniadze!

Uzytkownik ""Plaisant <he®sk>"" <?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:acahu4dc3e2f7d1vo73rhsdb971koep18l4ax.com...
wrote:

hESK nie pajacuj. niedobrze sie robi od tej waszej posranej logiki.

 [...]

 wracasz do KF. nie toleruje twoich wulgaryzmow.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
a nie mowilem, fantastycznie
awe

Data: 2009-04-17 12:40:56
Autor: HaMMeR
Za nasze pieniadze!
Plaisant <he®sk> wrote:
ciach

[...]

ale z ciebie wymozdzku, kawal zaklamanego sookinsyna!
Belke masz w oku POhebie, belke wielkosci stodoly!!

Data: 2009-04-17 14:22:10
Autor: cirrus
Za nasze pieniadze!
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:49e85cbc$0$29462$f69f905mamut2.aster.pl...
Plaisant <heRsk> wrote:
ciach
[...]

Eee tam belkę młotek ma w oku.

--
stevep

Data: 2009-04-17 14:32:40
Autor: HaMMeR
Za nasze pieniadze!
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomo¶ci
Plaisant<heRsk>  wrote:
ciach
[...]

-- -- -- -- -- --

A tobie swirrus, to tak wlasciwie o co chodzi?

Data: 2009-04-17 14:47:24
Autor: awe
Za nasze pieniadze!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:49e876ed$0$29461$f69f905mamut2.aster.pl...
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomo¶ci
Plaisant<heRsk>  wrote:
ciach
[...]

-- -- -- -- -- -- --
docen ze cos jaka a nie pastuje
awe

Data: 2009-04-17 14:48:24
Autor: cirrus
Za nasze pieniadze!
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomo¶ci
Plaisant<heRsk>  wrote:
ciach
[...]

O młotek zamiast belki, ale to chyba za trudne na twój twardogłowy łeb.

--
stevep

Data: 2009-04-17 15:10:09
Autor: HaMMeR
Za nasze pieniadze!
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>   napisał w wiadomo¶ci
Plaisant<heRsk>   wrote:
ciach
[...]

Wybacz, ale naprawde nie chwytam twojego 'poczucia humoru'..,
moze kaweckich, jadrysow i kupy to bawi?
Mnie mdli...

Data: 2009-04-18 05:03:09
Autor: cirrus
Za nasze pieniadze!
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>   napisał w wiadomo¶ci
Plaisant<heRsk>   wrote:
ciach
[...]

Mnie takie kretyny jak ty wył±cznie bawia.

--
stevep

Data: 2009-04-17 18:09:46
Autor: Plaisant
Za nasze pieniadze!
On Fri, 17 Apr 2009 12:40:56 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
> w kazdym zakatku naszego kochanego kraju. za nasze pieniadze
> nie chcemy ogladac panskiej buzki w finansowanej przez nas tvp.

ale z ciebie wymozdzku,

 sam jestes "wymozdzek" ;o)

kawal zaklamanego sookinsyna!

 ubolewam, ale nie odwdziecze sie rownie milym komplementem
 obrazujacym stan twojej inteligencji emocjonalnej...

Belke masz w oku POhebie, belke wielkosci stodoly!!

 nie przenos na innych swoich fobii zwiazanych ze wzrostem.