Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gret ę Thunberg stoją duĹźe koncerny

Data: 2019-12-07 20:46:50
Autor: u2
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gret ę Thunberg stoją duĹźe koncerny
ano, ocieplenie klimatu wcale nie musi oznaczać katastrofy, no może Wenecja zatonie, bo nie zdążą z budową zapory Mojżesz, poza tym widzę plusy, n.p. oszczędności na ogrzewaniu:)

https://www.stefczyk.info/2019/12/06/ujawniamy-za-organizatorami-strajkow-inicjowanych-przez-grete-thunberg-stoja-duze-koncerny-w-tle-pieniadze-z-branzy-energetycznej/

Ujawniamy: Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny. W tle pieniądze z branży energetycznej

Za organizatorami strajków klimatycznych, zainicjowanych przez Gretę Thunberg, stoją duże koncerny, a także firmy inwestujące w sektorze energii - twierdzi "El Confidencial". W Madrycie, gdzie wydawany jest dziennik, od poniedziałku trwa szczyt klimatyczny ONZ COP25.

Według hiszpańskiej gazety Thunberg, nieformalna liderka młodzieżowych protestów klimatycznych w ramach ruchu Fridays for Future (Piątki dla Przyszłości), jest wspierana przez grupy finansowe lobbujące na rzecz własnych interesów.

"Na drugim planie, dyskretnie za szwedzką nastolatką, znajdującą się obecnie na czele walki klimatycznej, stoją duże fundusze finansowe oraz firmy zainteresowane eliminowaniem użycia węgla" -
napisał w piątek "El Confidencial".

Gazeta wskazuje, że grupy finansowe nie tylko wspierają strajki klimatyczne, ale "oddziałują też na  opinię publiczną na świecie oraz próbują wpływać na poszczególne rządy".

"El Confidencial" wskazuje, że rodzina Thunbergów jest powiązana z zarejestrowaną w Brukseli organizacją European Climate Foundation (ECF) poprzez autora kampanii medialnych Grety, Daniela Donnera. "To strateg odpowiedzialny za kontakty z mediami ze strony ECF" - napisała gazeta. Stołeczny dziennik wskazuje, że w skład ECF wchodzą fundacje charytatywne i społeczne koncernów takich jak IKEA czy Hewlett Packard, a także fundusz TCI, który jest udziałowcem m.in. w działających w sektorze energii spółkach Red Electrica i Enagas.

"El Confidencial" wskazuje, że ECF jest również wspierane finansowo przez fundusz rodziny Rockefellerów, a także przez Michaela Bloomberga. Gazeta przypomina, że ten amerykański miliarder,
który może być kandydatem Partii Demokratycznej w prezydenckich wyborach w 2020 roku, wsparł organizację madryckiego szczytu COP25 kwotą 5 mln dolarów.

W piątek w Madrycie odbywa się protest organizowany z okazji trwającego tam od poniedziałku szczytu klimatycznego ONZ.

Hiszpańskie media prognozowały, że w piątkowej manifestacji pod przewodnictwem Thunberg wezmą udział tysiące ekologów z ponad 850 organizacji z całego świata oraz hiszpańska młodzież.

Od piątkowej manifestacji i od Grety Thunberg dystansują się władze tegorocznego gospodarza konferencji COP25. Ze szwedzką nastolatką nie spotkają się w Madrycie ani burmistrz Jose Luis
Almeida, ani nikt z wyższych rangą przedstawicieli stołecznego ratusza. Władze stolicy nie wyślą też nikogo na wieczorny protest.

Źródło: PAP Autor: Marcin Zatyka/ zat/ baj/ mal/

Data: 2019-12-07 12:21:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 7 grudnia 2019 20:47:21 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

No ale Gretchen jest bystrzacha, a w przyszłości być może zostanie żoną jakiegoś znanego polityka...

Data: 2019-12-07 22:02:54
Autor: u2
W dniu 07.12.2019 o 21:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
No ale Gretchen jest bystrzacha, a w przyszłości być może zostanie żoną jakiegoś znanego polityka

no i chyba ma już 16 latek ? ile wynosi age of consent we Szwecyi ? bardzo brzydka, ale teraz merdia dyktują co jest piękne, a co brzydkie:)

Data: 2019-12-07 13:25:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 7 grudnia 2019 22:02:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no i chyba ma już 16 latek ? ile wynosi age of consent we Szwecyi ? bardzo brzydka, ale teraz merdia dyktują co jest piękne, a co brzydkie:)

Nie mów hop. Brzydkie kaczątko może wyrosnąć na pięknego łabędzia... Wizyta u lepszego stylisty i...

Data: 2019-12-07 22:35:24
Autor: u2
W dniu 07.12.2019 o 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ano, ojciec aktor, więc nauczył ją grać pod publiczkę, teraz merdia kreują kanony estetyki:)

Data: 2019-12-07 14:01:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 7 grudnia 2019 22:35:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Wizyta u lepszego stylisty i...
> ano, ojciec aktor, więc nauczył ją grać pod publiczkę, teraz merdia kreują kanony estetyki:)

mendia ;)

Data: 2019-12-08 10:36:54
Autor: u2
W dniu 07.12.2019 o 23:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
ano, ojciec aktor, więc nauczył ją grać pod publiczkę, teraz merdia
kreują kanony estetyki:)

mendia

to ja wymyśliłem określenie merdia, mendia nie oddaje istoty publicznego obrzucania gwnem:)

Data: 2019-12-07 23:08:17
Autor: andal
On Sat, 07 Dec 2019 22:35:24 +0100, u2 wrote:

[...]

po to zebys lezac na zlocie nie patrzal na gowno

Data: 2019-12-08 08:47:19
Autor: Runt
W dniu 2019-12-07 o 22:35, u2 pisze:
[...]

katobolszewik u2 kwiczy! Zapowiada się piękny dzień!

--
Runt

Data: 2019-12-07 15:09:39
Autor: Konopny
użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.12.2019 o 21:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
> No ale Gretchen jest bystrzacha, a w przyszłości być może zostanie żoną jakiegoś znanego polityka

no i chyba ma już 16 latek ? ile wynosi age of consent we Szwecyi ?

Tak mi się przypomniało.
https://tinyurl.com/wiek-rabny

Data: 2019-12-07 15:14:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:09:40 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik u2 napisał:

Tak mi się przypomniało.
https://tinyurl.com/wiek-rabny

Nadrabia kasą i sprytem...

Data: 2019-12-07 15:29:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:14:20 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> https://tinyurl.com/wiek-rabny

Nadrabia kasą i sprytem...

PS. Poza tym wróżę, że jeszcze będzie miała w życiu lepszy seks niż ta po lewej. Gdyby była jak tamta "Miss Paradis", to spermiarze w kontakcie z nią skończyliby całą przyjemność po paru pierwszych sztosach, a tak absztyfikant, co się na nią odważy, będzie miał szansę jej naprawdę dobrze dogodzić. To można powiedzieć o znakomitej większości tak zwanych brzydul. Poza tym to jest dziewczyna odważna, energiczna, nie bała się przepłynąć oceanu w łódce, więc jak przyjdzie co do czego, to nie będzie leżała kłodą jak te umalowane lafiryndy. Krótko mówiąc bóldupienie na temat urody Szwedek i przyrównywanie prawdziwej alfy charakteryzującej się żywą akcją do samic pseudo-alfa tylko z wyglądu jest czymś naprawdę żenującym jak ten obrazek.

Data: 2019-12-07 23:54:18
Autor: andal

napisał:

> [...]

temat urody Szwedek i przyrównywanie prawdziwej alfy charakteryzującej
się żywą akcją do samic pseudo-alfa tylko z wyglądu jest czymś naprawdę

zaproponuj Grecie tlumaczenia, moze ci cos wyjdzie

Data: 2019-12-07 15:59:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:54:21 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> żenującym jak ten obrazek.

zaproponuj Grecie tlumaczenia, moze ci cos wyjdzie

SHE PROTECC
SHE ATTACC
BUT MOST IMPORTANTLY SHE RESTORE AND FUND ;)
https://www.conservation.org/video/nature-now-video-with-greta-thunberg

Data: 2019-12-08 00:23:25
Autor: andal

napisał:
> [...]

zaproponuj Grecie tlumaczenia, moze ci cos wyjdzie

SHE PROTECC SHE ATTACC BUT MOST IMPORTANTLY SHE RESTORE AND FUND ;)

czy drzewo wydala tyle tlenu w ciagu dnia co dwutlenku wegla w nocy?

ile co2 pochlania $1 ?

jak nie bedziemy spalac fossil fuels to Ziemia wybuchnie od samozaplonu a my razem z nia, kto poleci najwyzej?

Data: 2019-12-07 16:41:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 01:23:29 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

jak nie bedziemy spalac fossil fuels to Ziemia wybuchnie od samozaplonu a my razem z nia, kto poleci najwyzej?

Gretchen nie odeszła w tym filmiku tak daleko od nomen omen: korzeni, jak się wydaje. Ona po prostu na nowo sprzedaje na swój własny sposób starą mądrość sprzed czasu paliw kopalnych.

W konserwatywnym światopoglądzie była mianiowicie mowa o trzech rzeczach, które powinien zrobić każdy mężczyzna: 1) zbudować dom, 2) spłodzić syna, 3) posadzić drzewo. I tego Andy się trzymaj!

Data: 2019-12-08 01:29:12
Autor: A. Filip
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duĹźe koncerny
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]
czy drzewo wydala tyle tlenu w ciagu dnia co dwutlenku wegla w nocy?

ile co2 pochlania $1 ?

jak nie bedziemy spalac fossil fuels to Ziemia wybuchnie od samozaplonu a my razem z nia, kto poleci najwyzej?

Masz niewłaściwe podejście do sprawy.  Obowiązkiem ludzkości jest
przywrócić Matkę Ziemię do stanu sprzed *WYJAŁOWIENIA* milionami lat
roślinnej wegetacji! Nie brzmi właściwiej? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-08 08:46:28
Autor: Runt
W dniu 2019-12-07 o 21:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]
Czyżby kogoś z PiS? ;-)
--
Runt

Data: 2019-12-08 00:03:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 08:46:28 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

> No ale Gretchen jest bystrzacha, a w przyszłości być może zostanie żoną jakiegoś znanego polityka...
Czyżby kogoś z PiS? ;-)

Raczej myślałem o kimś młodym i mającym głowę na karku z Zachodku.
Żeby docenić młodą zdolną idealistkę, nie można myśleć po pierwsze przez pryzmat czterech liter, jak to mają postkomunistyczni nuworysze. Czy z PiS, czy z Platformy, czy z Jedinej Rassiji... Nie zdziwię się nawet, jak Gretę wybierze sobie na partnerkę życiową ktoś z rodzin królewskich czy książęcych.

Data: 2019-12-08 00:16:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 09:03:28 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Żeby docenić młodą zdolną idealistkę, nie można myśleć po pierwsze przez pryzmat czterech liter, jak to mają postkomunistyczni nuworysze. Czy z PiS, czy z Platformy, czy z Jedinej Rassiji... Nie zdziwię się nawet, jak Gretę wybierze sobie na partnerkę życiową ktoś z rodzin królewskich czy książęcych.

PS. A propos czterech liter, to z punktu widzenia technicznego jak by to była nieziemska piękność, księżniczka na ziarnku grochu, to by facetom było trudno się skoncentrować na jej obróbce, a tak zwróci jeszcze uwagę kogoś mniej napalonego, znacznie mniejszego egoisty, bp idącego na charakter i intelekt, bardziej skoncentrowanego na dobrym wykonaniu obowiązków w miłości niż na zaspokajaniu własnych samolubnych potrzeb. Wróżę Gretchen szczęście w miłości w dorosłym życiu, które złagodzi jej Aspergera.

Data: 2019-12-15 21:43:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 09:16:11 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

PS. A propos czterech liter, to z punktu widzenia technicznego jak by to była nieziemska piękność, księżniczka na ziarnku grochu, to by facetom było trudno się skoncentrować na jej obróbce, a tak zwróci jeszcze uwagę kogoś mniej napalonego, znacznie mniejszego egoisty, bp idącego na charakter i intelekt, bardziej skoncentrowanego na dobrym wykonaniu obowiązków w miłości niż na zaspokajaniu własnych samolubnych potrzeb. Wróżę Gretchen szczęście w miłości w dorosłym życiu, które złagodzi jej Aspergera.

PS. A nie mówiłem?

She was invited by renowned German skipper Boris Hermann and by Pierre
Casiraghi, the son of Monaco's Princess Caroline. Casiraghi represented a
new BMW roadster model the carmaker unveiled in May. Malizia, the yacht,
was is owned by German property tycoon Gerhard Senft, who bought it from
Swiss-French finance group Edmond de Rothschild.

Data: 2019-12-16 02:17:50
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
    -- - Wróżę Gretchen szczęście w miłości w dorosłym życiu, które złagodzi jej Aspergera.

Jak na razie to co robi, bynajmniej jej tego Aspergera nie łagodzi. Wyzwalanie agresji jeszcze bardziej odcina ją od rzeczywistości.

JB

Data: 2019-12-16 03:37:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 11:17:51 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

No ale patrząc na tych czadów, z którymi wozi się m.in. na jachtach, to powinna już być pełna szczęścia....

Data: 2019-12-16 04:41:06
Autor: Jacek Bialy
[...]

No właśnie - może jej nikt tego nie wytłumaczył? ;-)

JB

Data: 2019-12-16 13:48:49
Autor: u2
W dniu 16.12.2019 o 13:41, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

a kto bogatemu zabroni ? pod płaszczykiem zbawiania świata robią szmal na frajerach:)

Data: 2019-12-16 13:35:14
Autor: u2
W dniu 16.12.2019 o 12:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

i śpiewa mani, mani, mani by ABBA:))))))))))))))

Data: 2019-12-08 23:27:36
Autor: andal
On Sun, 08 Dec 2019 00:03:26 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

 Nie zdziwię się nawet,
jak Gretę wybierze sobie na partnerkę życiową ktoś z rodzin królewskich

i bedzie krolowac na Synaju?

Data: 2019-12-08 08:59:59
Autor: Budzik
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

[...]

.... albo malarza...
Skad ten kwik objawiony? Zdziwko ze nie tylko na weglu mozna zarabiac ale rowniez na innych zrodłach energii?

Czy to podwaza zdanie ogromnej wiekszosci naukowców co do stanu klimatu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2019-12-08 23:31:32
Autor: andal
On Sun, 08 Dec 2019 08:59:59 +0000, Budzik wrote:

[...]

jak sie obudzisz to moze zauwazysz ze zle policzono naukowcow

a moze tez zeby na tym zarobic

Data: 2019-12-09 18:59:56
Autor: Budzik
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Kto gdzie kiedy których?

a moze tez zeby na tym zarobic

Ja tam nie mam nic przeciwko temu zeby bylo ekologiczniej i drozej.
Byle to wszystko było zgodne ze zdrowym rozsadkiem!

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2019-12-10 00:49:50
Autor: andal
On Mon, 09 Dec 2019 18:59:56 +0000, Budzik wrote:

[...]

szukajcie a znajdziecie

a moze tez zeby na tym zarobic

Ja tam nie mam nic przeciwko temu zeby bylo ekologiczniej i drozej.
Byle to wszystko było zgodne ze zdrowym rozsadkiem!

drozsza benzyna, albo tzw.carbon tax, nie zmniejszaja ilosci spalin, owszem moze powiekszyc liczbe "niedzielnych kierowcow"

czy produkcja pojazdu elektrycznego jest bardziej ekologiczna od produkcji benzynowego lub diesla?

Data: 2019-12-10 17:59:54
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Trudno bedzie polemizowac z tak rozbudowana argumentacja.

[...]

Troche pewnie zmniejsza bo cena paliwa z pewnoscia wpływa na zuzyte ilosci zwłaszcza jezeli rozmawiac o jakichs duzych roznicach ceny.
Ale mowiac o godzeniu sie na drozsze rozwiazania miałem bardziej na mysli coś co nie ogranicza naszych mozliwości.

Przykładowo  nie miałbym nic przeciwko gdyby dzis premier wyszedł na mownice i powiedział:
od pierwszego stycznia cena pradu idzie 20% do góry. Albowiem potrzebujemy pieniedzy na sfinansowanie oze.
Za to obiecujemy ze za 10 lat udział oze bedzie np 70%.
Dla mnie bomba. Oczywiście obietnica to umowa.
Wiec jak nie bedzie to zwracamy kase do poziomu ceny z dzis.

Zamiast tego mamy: nie bedzie drozej, nie bedzie drozej, musi byc drozej bo spalanie wegla coraz drozsze...
czy produkcja pojazdu elektrycznego jest bardziej ekologiczna od produkcji benzynowego lub diesla?

No własnie o tym mowie w kontekscie zdrowego rozsadku - słucham setek programów argumentujacych badz w jedna badz czasami w druga strone a mi dokładnie brakuje takich fachowych opracowań!

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2019-12-10 18:51:47
Autor: andal
On Tue, 10 Dec 2019 17:59:54 +0000, Budzik wrote:

[...]

no to zapytaj o  "zdanie ogromnej wiekszosci naukowców", daj im zarobic

Data: 2019-12-11 08:59:52
Autor: Budzik
[...]

Dziekuje za merytoryczna dyskusje

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2019-12-11 15:14:41
Autor: andal
On Wed, 11 Dec 2019 08:59:52 +0000, Budzik wrote:

[...]

bylo mi milo wyjasnic ci tajniki problemu

Data: 2019-12-11 19:59:51
Autor: Budzik
[...]

Nie chce cie martwic ale nic nie wyjasniłes a uwaga o merytorycznosci była zdecydowanie ironia. (tak, wiem, moja wina wina ze bez emotikona co dzisiaj własciwie przekresla szanse na jej wyłapanie...)

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2019-12-11 20:04:22
Autor: andal
On Wed, 11 Dec 2019 19:59:51 +0000, Budzik wrote:

[...]

przykro mi, nie jestem specjalista od dzieci z zaburzeniami uwagi i koncentracji, moze ktos inny ci pomoze

Data: 2019-12-12 11:00:05
Autor: Budzik
[...]

Za to wychowany wzorowo!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2019-12-13 14:09:00
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
   -- - No ale Gretchen jest bystrzacha, a w przyszłości być może zostanie żoną jakiegoś znanego polityka..

Lewaki ją wyeksploatują i odrzucą z pogardą..
JB

Data: 2019-12-09 03:58:13
Autor: Zenek Kapelinder
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa spontaniczne. I to jest strasznie nie w kapelusik tym co tam rzadza bo nie ma się z kim dogadac, nie można protestów kontrolować. Ostatnio dołączyli się kierowcy ciężarówek. W sąsiednich panstwach rzadzacy maja stracha bo fala niezadowolenia może się rozlać. Chwilowo kable do drukarni gdzie robia ojro są już ciepłe. Zachodni model ekonomiczny był świetny jak na wschodzie mieli kolonie. Popsul się jak zaczęliśmy zarabiać 1/4 tego co oni. Teraz zarabiamy prawie połowę ich wynagrodzeń i są w czarnej dupie. Jesli Ci co rzadza wysyłają na protestujacych uzbrojone służby to znaczy że się boją konsekwencji nieudolnego rzadzenia. A że rzadzili nieudolnie to coś musi się zawalić. Jedynie dodrukowujac pieniądze są w stanie chwilowo małe dziury załatać. Ale wystarczy jedno niewielkie zdarzenie, na przykład upadek nieduzego banku, zeby cala reszta z wielkim hukiem pierdolnela.

Data: 2019-12-11 04:30:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 12:58:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa spontaniczne.

A Putin i Lepenica przypadkiem nie stoją?

Data: 2019-12-11 15:17:09
Autor: andal

Kapelinder napisał:
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa
spontaniczne.

A Putin i Lepenica przypadkiem nie stoją?

Jakubie, obejrzyj sie, moze Putin stoi tez za toba

Data: 2019-12-12 04:40:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

Możesz być pewien, że próbują się ustawić - nie tylko zresztą oni, bo i usańce też..   Ale protest jest oddolny z prostej przyczyny: francuziki nie przywykły do tak wysokich podatków, jakie muszą płacić dziś.

JB

Data: 2019-12-13 05:21:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 13:40:03 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Możesz być pewien, że próbują się ustawić - nie tylko zresztą oni, bo i usańce też..   Ale protest jest oddolny z prostej przyczyny: francuziki nie przywykły do tak wysokich podatków, jakie muszą płacić dziś.

No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza - zresztą niestety (trochę dalszego) znajomego moich znajomych, co mnie i ich zasmuca.
Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

Data: 2019-12-13 07:01:43
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza -
-- -- -- -- --

Jak na razie nie jest źle, ale boom gospodarczy nie będzie trwał wiecznie.  Dlatego już dziś powinna powstać jakaś formacja liberalna w polskiej polityce.

JB

Data: 2019-12-13 16:18:05
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 16:01, Jacek Bialy pisze:
[...]

te ubek, liberałom - aferałom już dziękujemy:))))))))))

Data: 2019-12-13 11:35:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gdzie masz w Polsce liberałów?   Masz na myśli postkolonialne elity wykreowane przez wsiarnię? Przecież oni mają poglądy na zamówienie!
Jedyni w Polsce liberałowie skupiają się wokół Korwina i to ich niszczy. Kilku weszło teraz z nim do Sejmu, ale jest ich za mało, żeby się wyemancypowali z tego towarzystwa.

JB

Data: 2019-12-13 22:15:55
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 20:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

nie udawaj durnia większego niż jesteś, całą pełomafia to liberały - aferały, tylko pienią się ze złości, że nie mogą kraść i oszukiwać na taką skalę jak poprzednio:)

Data: 2019-12-13 13:29:22
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
      -- - pełomafia to liberały (...)

Czempiński im to powiedział, czy sam Dukaczewski?

JB

Data: 2019-12-13 23:54:37
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 22:29, Jacek Bialy pisze:
       -- - pełomafia to liberały (...)

Czempiński im to powiedział, czy sam Dukaczewski?

UB

czempek się chwalił że założył pełomafię, ale czy on liberał to nie wiem:)

Data: 2019-12-13 15:25:31
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
   -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

Bo to już zależy od mądrości etapu.

Data: 2019-12-14 02:54:46
Autor: u2
W dniu 14.12.2019 o 00:25, Jacek Bialy pisze:
    -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

Bo to już zależy od mądrości etapu.

to grupa wzajemnej adoracji po tajnej akademii w Klewkach:)

Data: 2019-12-14 22:55:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ciepło ciotka...    Ale nie w Klewkach,, jeno w Kiejkutach (starych)

Data: 2019-12-15 05:36:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 07:55:54 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
>     -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

> Bo to już zależy od mądrości etapu.

  -- to grupa wzajemnej adoracji po tajnej akademii w Klewkach:)

Ciepło ciotka...    Ale nie w Klewkach,, jeno w Kiejkutach (starych)

Zdarzyło mi się poznać przypadkiem jednego czy dwóch takich starych kiejkutów. Ale bardzo starych i już nieaktywnych - jeden zmarł nie tak dawno, drugi zaliczył jeszcze na starość dwukrotnie pierdel: za alimenty i machlojki finansowe, teraz jest zadłużonym dziadem sakramenckim.

Data: 2019-12-15 16:16:34
Autor: u2
W dniu 15.12.2019 o 14:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

te Kikuty to dla zmyłki takich Jacków Be z UB, prawdziwe lądowanie talibanów było w Klewkach:)

Data: 2019-12-15 12:55:36
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
       -- - prawdziwe lądowanie
talibanów było w Klewkach:)

Na latających dywanach...      Buuu ha-ha!

Data: 2019-12-15 14:05:47
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
akurat lądowanie talibanów w Klewkach to fakt (...)
-- -- -- -- -- --

Wylądowali w Szymanach pieprzone talibany
A potem się przesiedli na latające dywany

Buuu ha-ha!

Data: 2019-12-15 22:07:29
Autor: u2
W dniu 15.12.2019 o 21:55, Jacek Bialy pisze:
        -- - prawdziwe lądowanie
talibanów było w Klewkach:)

Na latających dywanach...      Buuu ha-ha!

akurat lądowanie talibanów w Klewkach to fakt ubeku pijący wódę z ORMO-wcami w stanie wojennym:))))))))))

Data: 2019-12-13 14:24:28
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 14:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza - zresztą niestety (trochę dalszego) znajomego moich znajomych, co mnie i ich zasmuca.
Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

ano, ubecy są zasmuceni:))))))))

Data: 2019-12-13 08:02:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 14:24:30 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

Tja... a co pan Mateusz robił w BZWBK? Spytaj jutek np. dr. Kękusia!

Data: 2019-12-13 17:30:40
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 17:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

dyrektorował, żyd w banku to naturalne, żyd jak nie ma kasy to dostaje szału, więc Matteo w sam raz na premiera, a nie antypolski dancyger, który by z polacken zrobił to co Hans Gielen:)))))))))

Data: 2019-12-09 08:24:19
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
A ja myślę, że za tymi koncernami stoi chiński jen. Gospodarka Chin Ludowych wyrzuca do atmosfery więcej co2 niż reszta świata - tylko kto to sprawdzi? Z orbity wokolziemskiej widać tablicę Mendelejewa, którą zioną chińskie miasta przemyslowe, ale dwutlenek węgla bardzo szybko się rozprowadza po ziemskiej atmosferze - można wykazać jego wzrost lub spadek, lecz nie pochodzenie (a nawet jeśli, to co im zrobisz?)
Ze strategicznego punktu widzenia komunistycznych Chin byłoby bardzo dobrze, aby konkurencyjne gospodarki innych krajów zaczęły się samoograniczać a to z powodu emisji co2, albo z innych powodów, które totalitarnemu państwu dałyby rozwojową dywidendę. Jak pamiętam czasach sowieckich komuniści prowadzili asymetryczną grę na rozbrojenie, która mogła doprowadzić do upadku wolnego świata, gdyby Reagan nie wywrócił tej szachownicy.
Z drugiej strony osobiście nie przeszkadzają mi wojownicy z global warming. Mieszkam od urodzenia na Śląsku i wiem jaki syf niesie ze sobą węgiel. Poza tym sama praca na dole nie jest korzystna dla człowieka - izoluje go od naturalnego promieniowania słonecznego, naraża na niebezpieczeństwa, zabija indywidualizm i zamienia w mentalnego kreta. A więc niech sobie Grecia pyskuje zdrowo..

JB

Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gret ę Thunberg stoją duĹźe koncerny