Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny

Data: 2019-12-09 03:58:13
Autor: Zenek Kapelinder
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa spontaniczne. I to jest strasznie nie w kapelusik tym co tam rzadza bo nie ma się z kim dogadac, nie można protestów kontrolować. Ostatnio dołączyli się kierowcy ciężarówek. W sąsiednich panstwach rzadzacy maja stracha bo fala niezadowolenia może się rozlać. Chwilowo kable do drukarni gdzie robia ojro są już ciepłe. Zachodni model ekonomiczny był świetny jak na wschodzie mieli kolonie. Popsul się jak zaczęliśmy zarabiać 1/4 tego co oni. Teraz zarabiamy prawie połowę ich wynagrodzeń i są w czarnej dupie. Jesli Ci co rzadza wysyłają na protestujacych uzbrojone służby to znaczy że się boją konsekwencji nieudolnego rzadzenia. A że rzadzili nieudolnie to coś musi się zawalić. Jedynie dodrukowujac pieniądze są w stanie chwilowo małe dziury załatać. Ale wystarczy jedno niewielkie zdarzenie, na przykład upadek nieduzego banku, zeby cala reszta z wielkim hukiem pierdolnela.

Data: 2019-12-11 04:30:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 12:58:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa spontaniczne.

A Putin i Lepenica przypadkiem nie stoją?

Data: 2019-12-11 15:17:09
Autor: andal

Kapelinder napisał:
A za demonstracjami we Francji nikt nie stoi. Wyglada ze sa
spontaniczne.

A Putin i Lepenica przypadkiem nie stoją?

Jakubie, obejrzyj sie, moze Putin stoi tez za toba

Data: 2019-12-12 04:40:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

Możesz być pewien, że próbują się ustawić - nie tylko zresztą oni, bo i usańce też..   Ale protest jest oddolny z prostej przyczyny: francuziki nie przywykły do tak wysokich podatków, jakie muszą płacić dziś.

JB

Data: 2019-12-13 05:21:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 13:40:03 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Możesz być pewien, że próbują się ustawić - nie tylko zresztą oni, bo i usańce też..   Ale protest jest oddolny z prostej przyczyny: francuziki nie przywykły do tak wysokich podatków, jakie muszą płacić dziś.

No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza - zresztą niestety (trochę dalszego) znajomego moich znajomych, co mnie i ich zasmuca.
Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

Data: 2019-12-13 07:01:43
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza -
-- -- -- -- --

Jak na razie nie jest źle, ale boom gospodarczy nie będzie trwał wiecznie.  Dlatego już dziś powinna powstać jakaś formacja liberalna w polskiej polityce.

JB

Data: 2019-12-13 16:18:05
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 16:01, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

te ubek, liberałom - aferałom już dziękujemy:))))))))))

Data: 2019-12-13 11:35:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gdzie masz w Polsce liberałów?   Masz na myśli postkolonialne elity wykreowane przez wsiarnię? Przecież oni mają poglądy na zamówienie!
Jedyni w Polsce liberałowie skupiają się wokół Korwina i to ich niszczy. Kilku weszło teraz z nim do Sejmu, ale jest ich za mało, żeby się wyemancypowali z tego towarzystwa.

JB

Data: 2019-12-13 22:15:55
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 20:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

nie udawaj durnia większego niż jesteś, całą pełomafia to liberały - aferały, tylko pienią się ze złości, że nie mogą kraść i oszukiwać na taką skalę jak poprzednio:)

Data: 2019-12-13 13:29:22
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
      -- - pełomafia to liberały (...)

Czempiński im to powiedział, czy sam Dukaczewski?

JB

Data: 2019-12-13 23:54:37
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 22:29, Jacek Bialy pisze:
       -- - pełomafia to liberały (...)

Czempiński im to powiedział, czy sam Dukaczewski?

UB

czempek się chwalił że założył pełomafię, ale czy on liberał to nie wiem:)

Data: 2019-12-13 15:25:31
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
   -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

Bo to już zależy od mądrości etapu.

Data: 2019-12-14 02:54:46
Autor: u2
W dniu 14.12.2019 o 00:25, Jacek Bialy pisze:
    -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

Bo to już zależy od mądrości etapu.

to grupa wzajemnej adoracji po tajnej akademii w Klewkach:)

Data: 2019-12-14 22:55:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ciepło ciotka...    Ale nie w Klewkach,, jeno w Kiejkutach (starych)

Data: 2019-12-15 05:36:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 07:55:54 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
>     -- - , ale czy on liberał to nie wiem:)

> Bo to już zależy od mądrości etapu.

  -- to grupa wzajemnej adoracji po tajnej akademii w Klewkach:)

Ciepło ciotka...    Ale nie w Klewkach,, jeno w Kiejkutach (starych)

Zdarzyło mi się poznać przypadkiem jednego czy dwóch takich starych kiejkutów. Ale bardzo starych i już nieaktywnych - jeden zmarł nie tak dawno, drugi zaliczył jeszcze na starość dwukrotnie pierdel: za alimenty i machlojki finansowe, teraz jest zadłużonym dziadem sakramenckim.

Data: 2019-12-15 16:16:34
Autor: u2
W dniu 15.12.2019 o 14:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

te Kikuty to dla zmyłki takich Jacków Be z UB, prawdziwe lądowanie talibanów było w Klewkach:)

Data: 2019-12-15 12:55:36
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
       -- - prawdziwe lądowanie
talibanów było w Klewkach:)

Na latających dywanach...      Buuu ha-ha!

Data: 2019-12-15 14:05:47
Autor: Jacek Bialy
Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny
akurat lądowanie talibanów w Klewkach to fakt (...)
-- -- -- -- -- --

Wylądowali w Szymanach pieprzone talibany
A potem się przesiedli na latające dywany

Buuu ha-ha!

Data: 2019-12-15 22:07:29
Autor: u2
W dniu 15.12.2019 o 21:55, Jacek Bialy pisze:
        -- - prawdziwe lądowanie
talibanów było w Klewkach:)

Na latających dywanach...      Buuu ha-ha!

akurat lądowanie talibanów w Klewkach to fakt ubeku pijący wódę z ORMO-wcami w stanie wojennym:))))))))))

Data: 2019-12-13 14:24:28
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 14:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
No  ale to samo czeka Polaków pod światłymi rządami pana Mateusza - zresztą niestety (trochę dalszego) znajomego moich znajomych, co mnie i ich zasmuca.
Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

ano, ubecy są zasmuceni:))))))))

Data: 2019-12-13 08:02:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 14:24:30 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Panie Premierze, proszę nie iść tą drogą!

Tja... a co pan Mateusz robił w BZWBK? Spytaj jutek np. dr. Kękusia!

Data: 2019-12-13 17:30:40
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 17:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

dyrektorował, żyd w banku to naturalne, żyd jak nie ma kasy to dostaje szału, więc Matteo w sam raz na premiera, a nie antypolski dancyger, który by z polacken zrobił to co Hans Gielen:)))))))))

Za organizatorami strajków inicjowanych przez Gretę Thunberg stoją duże koncerny