Za pl.rec.gory: TdP nad Morskim Okiem?

Data: 2009-08-16 08:24:32
Autor: kml
Za pl.rec.gory: TdP nad Morskim Okiem?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:ei4axvinqhc6.dlgpedaluje.ile.moze...
Jak donosi kolega serak:
http://pracownia.org.pl/
"Tour de Pologne nad Morskim Okiem?
Kolejny szalony pomysł w Tatrach. Największy w Polsce wyścig kolarski
Tour de Pologne może pojawić się nad Morskim Okiem w Tatrzańskim Parku
Narodowym, jeśli dyrektor wyścigu Czesław Lang, zrealizuje swoje
marzenia.

Jest nowy pomysł na dewastację Tatr. Po rozbudowie kolei linowej na
Kasprowy Wierch, pomysłach organizacji olimpiady zimowej z Zakopanem
oraz budowie tunelu pod Tatrami, który przebijałby się na stronę
słowacką, Tatrom zagraża organizacja wyścigu kolarskiego.

Ja rozumiem, że Tatry trzeba chronić ale zamiast histeryzować to niech Pracofffnia ograniczy ilosć osób, które tam łażą - ciekaw jestem ile im się uda z tego zrobić. Jak się skończy kasa to się zaraz okaże, że w sumie to nic złego się nie dzieje, niech sobie ludziska chodzą.

Ciekaw jestem jak finisz na Morskie Oko byłby dewastacją - pomijając fakt iż dla mnie szsa jest nudna jak flaki z olejem bez względu na to gdzie sie odbywa. Jeżeli w ogóle o tym mowa to ja to widzę jako zamkniety i zabezpieczony odcinek ze ściśle ograniczoną ilością samochodów etc etc czyli dwa do trzech dni zamieszania co nie byłoby niczym szczególnym wobec ilości ludzi, którzy tam łażą non stop. Mało tego, jest dużo większa szansa, że ci "niszczyciele" by po sobie posprzątali.

Zajrzałem na pl.rec.gory i ewidentnie widać, że założyciel wątku się spodziewał cudów na kiju a ludzie to zlali i mało kto odbiera to jako śmiertelne zagrożenie dla Gór.

BTW: tunele przez góry są w całej zachodniej Europie i nie przypominam sobie żeby z tego powodu świat się zawalił a niebo spadło nam na głowy. Zawsze się nie mogę nadziwić, że gdzie indziej można, wszystko się opłaca, tylko u nas nie można i ciągle prowadzi to do masakrycznych katastrof ekologicznych.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Za pl.rec.gory: TdP nad Morskim Okiem?