Za p³ytki wielowypust w kasecie HG-40

Data: 2010-02-21 00:36:20
Autor: kosik
Za p³ytki wielowypust w kasecie HG-40

U¿ytkownik ""Miko³aj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5dv557-r5j.ln1menek.one.pl...
za³o¿yæ dystansow± spomiêdzy zêbatek, ale jest du¿o za gruba. Ma kto¶
jaki¶ pomys³ czego szukaæ?

S± specjalne podk³adki zak³adane miêdzy lu¼ne zebatki lub przed kaset± na bêbenek.
http://www.cyklotur.com/img/530/53017998.jpg
Poszukaj po sklepach i serwisach. Jak nie znajdziesz to mo¿e co¶ uda mi siê wygrebaæ w skrzynce :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-02-21 09:06:06
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Za p³ytki wielowypust w kasecie HG- 40
Dnia 21.02.2010 00:36 u¿ytkownik kosik napisa³ :

[...]

W³a¶nie czego¶ takiego szuka³em i nawet wydaje mi siê, ¿e gdzie¶ to
widzia³em w¶ród swoich gratów, ale wczoraj przeszuka³em karton ze
skarbami i nie znalaz³em. Poszukam jeszcze po sklepach i serwisach,
je¶li nie znajdê, to bêdê prosiæ o pomoc tutaj.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-03-15 00:58:06
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
[...]

Szuka³em i w sklepach oraz serwisach robi± wielkie ga³y. Pomo¿esz? :-)