Za punkty prawko zabierają na miejscu?

Data: 2013-08-21 16:06:05
Autor: kogutek444
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 00:35:00 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
Jak to jest? Policja zatrzymuje kogoś, karze mandatem i punktami i okazuje się, że przekroczył limit. Prawo jazdy zabierane jest mu na miejscu? Co z pojazdem? Co gdy ktoś nie zgadza się z mandatem - prawko i tak musi oddać?

Z programów w stylu " nasza dzielna drogówka" wynika że niebiescy nie wiedzą ile pacjent ma punktów. Tak że jak przekracza limit to chyba nie wiedzą. Piszę chyba bo fiuta w talarki za to bym nie dał sobie pokroić. Ale co z tymi co jednorazowo załapują się na przekroczenie limitu? Nie jest to niemożliwe. Pacjent załapał 35 punktów, przyjmuje mandat i co dalej?

Data: 2013-08-22 08:40:33
Autor: Robson
[...]

Myślę, że to zwykła ściema. Zatrzymali mnie kiedyś tacy bardzo gadatliwi policmajstrzy. Zapytali mnie, czy mam jakieś punkty, powiedziałem, że nie wiem, bo nie pamiętałem ile czasu minęło od ostatniego mandatu. Powiedzieli, że zaraz sobie sami sprawdzą. W swoim terminalu mieli o mnie wszystko. Cała historię zmian mojego meldunku, miejsca pracy i wiele innych. Mieli ilość punktów jaką mam (aktualnie), natomiast nie mieli informacji kiedy te punkty "znikną". Więc jeśli ktoś dostałby mandat mieliby od razu informację czy przekracza 24pkt. Inna sprawa, czy każdy radiowóz ma taki terminal?

Data: 2013-08-22 08:04:55
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
Dnia pięknego Thu, 22 Aug 2013 08:40:33 +0200 osobnik zwany Robson
napisał:

Z programĂłw w stylu " nasza dzielna drogĂłwka" wynika Ĺźe niebiescy nie
[...]

kaĹźdy radiowĂłz ma taki terminal?

każdy, do tego ci co łażą na piechotę też mają. A jak nie działa to mogą sprawdzić przez radio. Co nie znaczy, ze im się chce. Zwłaszcza przez radio.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-22 13:42:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-08-22 10:04, Użytkownik masti napisał:

[...]

Ci co łażą powinni mieć ale nie zawsze mają, w radiowozach jest
przykręcony na stale więc mają.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-23 13:36:21
Autor: Marcin N
W dniu 2013-08-22 08:40, Robson pisze:
Cała historię zmian mojego meldunku, miejsca pracy i
wiele innych.

Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

--
MN

Data: 2013-08-23 06:29:35
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:36:21 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]

> wiele innych.

Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

A pomyśleć sam nie możesz skąd mają dane takie jak miejsce pracy.

Data: 2013-08-23 20:04:08
Autor: WOJO
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
A pomyśleć sam nie możesz skąd mają dane takie jak miejsce pracy.
Myśleć mogę i wymyślać wiele niestworzonych rzeczy także.
Wtajemnicz nas, skąd mają informację o miejscu pracy, skoro jesteś pewien, że mają...
WOJO

Data: 2013-08-23 14:37:38
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 20:04:08 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:
> [...]

Myśleć mogę i wymyślać wiele niestworzonych rzeczy także.

Wtajemnicz nas, skąd mają informację o miejscu pracy, skoro jesteś pewien, że mają...

To Ci pomogę jak sam nie dajesz rady. ZUS, US, NFZ to instytucje państwowe. Tam są dane gdzie ludzie pracują.

Data: 2013-08-23 22:20:13
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
Dnia pięknego Fri, 23 Aug 2013 14:37:38 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

> [...]

WOJO

To Ci pomogę jak sam nie dajesz rady. ZUS, US, NFZ to instytucje
państwowe. Tam są dane gdzie ludzie pracują.

i każdy krawężnik ma do tych danych dostęp? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-23 16:08:38
Autor: kogutek444

napisał:

> państwowe. Tam są dane gdzie ludzie pracują.

i każdy krawężnik ma do tych danych dostęp? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Każdy. Jeśli nie osobiście to poprzez oficera dyżurnego. Widzisz jakiś problem techniczny żeby tak nie było? US ma dostęp do firm obsługujących płatności kartą. Jak ktoś tylko płaci kartą to lepiej od niego wiedzą jaka marką papieru toaletowego się podciera.

Data: 2013-08-24 20:25:06
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
Dnia pięknego Fri, 23 Aug 2013 16:08:38 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

[...]

po pierwsze bredzisz jeśli chodzi o dostęp. Bo on jest na podstawie tego czy jest to komuś potrzebne. Po drugie bredzisz, że jest jedna baza, która zawiera te wszystkie dane. jak zwykle zresztą.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-24 16:04:13
Autor: kogutek444

napisał:

> [...]

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

Mnie uczyli czytać. Jak zaczęli uczyć czytać ze zrozumieniem to się tak popierdoliło że każdemu trzeba tłumaczyć jak dziad babie na granicy. A i tak wychodzi że gada się do obrazu. Zwykły niebieski może sprawdzić czy pacjent ma PJ i czy samochód nie jest w bazie danych że kradziony. Ale jeśli się okaże że jakieś dane są mu do czegoś ważnego niezbędne to je dostanie. I nieważne że to będą informacje czy czyiś rodzice byli szczepieni przeciwko gruźlicy. Jeśli takie dane będą to zwyczajny krawężnik je dostanie. Niektóre mogą być bardzo istotne. Zatrzymany może mieć adidasa. Może być poszukiwanym bandziorem przy którym załoga radiowozu zwyczajnie szans nie ma. I mają go puścić żeby robokopy zdążyły się przygotować i zatrzymać 200 kilometrów dalej. Piszesz że jest jedna baza.. To oczywiste bo tak jest wygodniej. Ale do tej jednej bazy dane trafiają z USC, ZUS, NFZ, US itp. Numer PESEL to miejsce w tej jednej bazie.

Data: 2013-08-25 18:43:25
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?

napisał:

> [...]

czy jest to komuś potrzebne. Po drugie bredzisz, że jest jedna baza,

która zawiera te wszystkie dane. jak zwykle zresztą.

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Mnie uczyli czytać.

jak widać nieskutecznie

Jak zaczęli uczyć czytać ze zrozumieniem to się tak
popierdoliło że każdemu trzeba tłumaczyć jak dziad babie na granicy. A i
tak wychodzi że gada się do obrazu. Zwykły niebieski może sprawdzić czy
pacjent ma PJ i czy samochĂłd nie jest w bazie danych Ĺźe kradziony. Ale
[...]

jakbys czytał ze zrozumieniem to zauważyłbyś, że tłumaczę Ci, że nie ma jednej bazy. Numer PESEL nie jest jednoznaczny choć miał być.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-24 00:25:36
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-08-24 00:20, Użytkownik masti napisał:

[...]

Sugerujesz że mają dwie bazy danych ? jedna dla krawężników a
druga dla oficerów i spec służb szczególnej troski ?

Pozdrawiam

Data: 2013-08-23 22:28:14
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?

napisał:
[...]

słyszałeś kiedykolwiek o prawach dostępu?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-24 14:47:47
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-08-24 00:28, Użytkownik masti napisał:

[...]

Słyszałem i dalej nie widzę utajniania przed patrolem drogówki tak
podstawowej informacji jak liczba punktów.
A dla ułatwienia dodam że zakaz podawania liczby punktów pytającemu
posiadaczowi wynika z wewnętrznego zarządzenia.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-24 20:23:49
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
Dnia pięknego Sat, 24 Aug 2013 14:47:47 +0200 osobnik zwany RadoslawF
napisał:

[...]

mówimy w tej części o udostępnianiu krawężnikom informacji o pensji, miejscu pracy itp na podstawie baz ZUS itp: "ZUS, US, NFZ to instytucje

Data: 2013-08-26 01:02:19
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-23 23:37, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

nie sądze, zeby kraweznik miał swobodny dostęp do danych ZUS skoro w 2007 roku była wojna polityczna czy Kaczynski miał prawo dac takie prawo CBA, które jednak jest służbą specjalną.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-25 16:42:16
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 01:02:19 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> [...]

nie sądze, zeby kraweznik miał swobodny dostęp do danych ZUS skoro w 2007 roku była wojna polityczna czy Kaczynski miał prawo dac takie prawo CBA, które jednak jest służbą specjalną.

Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich danych o człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo może mieć.

Data: 2013-08-26 08:19:18
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?

napisał:
> [...]

Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich
danych o człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo

pisałeś, że ma. A teraz jak zwykle, kombinujesz jak się z tego wymigać.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-26 13:24:30
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-26 01:42, kogutek444@gmail.com pisze:
Nigdzie nie pisałem że krawężnik ma na zawołanie dostęp do wszystkich danych o człowieku. Pisałem że stan techniki jest taki że bezproblemowo może mieć.

stan techniki jest teraz taki, ze w tej chwili mógłbym zadzwonic do Obamy... gdybym znał prywatny nr jego telefonu.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-24 18:14:00
Autor: jerzu
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
On Fri, 23 Aug 2013 13:36:21 +0200, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

Też się zastanawiam. Nawet US mają taki pierdolnik w swoich papierach
że głowa mała.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-08-24 09:47:33
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 18:14:00 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
> [...]

>Rozumiem, że posiadają adres, ale miejsce pracy? Skąd niby mają wiedzieć?

Też się zastanawiam. Nawet US mają taki pierdolnik w swoich papierach

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Akurat że w US mają burdel to bym pięciu groszy nie postawił. Nigdy nie będzie stu procentowej zgodności danych jakie ma państwo ze stanem rzeczywistym. Pojedyncze przypadki mogą się zdarzyć.

Data: 2013-08-24 20:47:47
Autor: Michał
On 8/24/2013 6:47 PM, kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

US ma dość dobry porządek w sprawach prostych,

w skomplikowanych nawet nie ma ludzi którzy łapią o co chodzi

Data: 2013-08-24 12:25:06
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 20:47:47 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]

US ma dość dobry porządek w sprawach prostych,

w skomplikowanych nawet nie ma ludzi którzy łapią o co chodzi

Bredzisz. Wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe dało się opisać na prostych do wypełnienia drukach. Jakie według Ciebie są te skomplikowane sprawy?

Data: 2013-08-24 22:16:57
Autor: Michał
On 8/24/2013 9:25 PM, kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

na przykład:

Zaświadczenia Tax Withholding z krajami azjatyckimi, najlepiej
tymi poza OECD, i gmyranie przy ich stawkach % . I zwolnienia
z podatku - pojęcia tym nie mają, żadnego.

Data: 2013-08-24 15:41:39
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 22:16:57 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]

tymi poza OECD, i gmyranie przy ich stawkach % . I zwolnienia

z podatku - pojęcia tym nie mają, żadnego.

A skąd mają mieć jak jedna osoba w roku takie coś potrzebuje. Poza tym zaczyna się robić nie na temat.

Data: 2013-08-25 10:10:05
Autor: Michał
On 8/25/2013 12:41 AM, kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,
tylko w złożonych nie

Data: 2013-08-25 04:04:54
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 10:10:05 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]

To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,

To po co wstawiasz`tekst o dokumencie potrzebnym przy kontaktach z ufolami. Bazę danych z peselami, nazwiskami, zatrudnieniem i zarobkami maja prawie aktualną. Prawie bo jak ktoś wyzionie ducha to zostaje odhaczony jak do USC informacja trafi.

Data: 2013-08-25 14:01:17
Autor: Michał
On 8/25/2013 1:04 PM, kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

Bo to nie są "wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe",
proste rzeczy mają ok

Data: 2013-08-25 06:24:20
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 14:01:17 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

> [...]

Bo to nie są "wszystkie sprawy załatwiane przez urzędy skarbowe",

A w tym temacie idzie o sprawdzanie rzeczy skomplikowanych czy prostych? Jak prostych to po chuj pierdolisz i mylisz. Z punktu interesów państwa ważne jest nie tylko sprawdzenie czy ktoś ma uprawnienia i opony z minimalną ilością bieżnika. Istotne jest czy i gdzie pracuje. Zatrzymuj kogoś w firmowym samochodzie a on jako bezrobotny u nich jest odhaczony. Oczywiście niebieski nawet o tym słowa nie powie ale jakaś  notatka służbowa pójdzie dalej i trafi do inspekcji pracy. Za pół roku pojawią się w firmie żeby sprawdzić. I jak okaże się że dobrze trafili to kary są o wiele większe niż mandat za 500. Jak byś był królem to przy okazji kontroli na drodze kazał byś halabardnikom sprawdzać inne rzeczy czy tylko opony? Oczywiście że kazał byś sprawdzać. Wychodzi że ci co wymyślają prawa różne są w tej materii 100 tysięcy razy mądrzejsi od Ciebie. Bo oni wymyślili a Ty nie wpadłeś na to że można takie coś wymyślić.

Data: 2013-08-26 13:30:49
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-25 10:10, _Michał pisze:
To dlatego mówię, że w sprawach prostych mają dość dobry porządek,
tylko w złożonych nie

w prostych tez wymiekaja. Kiedys w imieniu dziadka poszedłem do US bo go wezwali. Pani sama nie wiedziała po co wysłała to wezwanie. Domyslilem, ze ze ona dopiero w tmatej chwili, po moim tlumaczeniu, zrozumiała, ze emerytury zagraniczne wypelnia sie na innym formularzu niz krajowe. Wiec pracuja tam ludzie którzy nie maja wiedzy z popularnych ulotek dla podatników.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-26 12:06:42
Autor: masti
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 13:30:49 +0200 osobnik zwany the_foe
napisał:

[...]

pracuja tam ludzie ktĂłrzy nie maja wiedzy z popularnych ulotek dla
podatnikĂłw.

jak zwykle tacy się trafiają. W DC muszę powiedzieć, że urzędnicy skarbowi są kompetentni, mają wiedzę i do tego są, od pewnego czasu, normalni. Tzn. da się z nimi normalnie porozmawiać jak coś załatwić, nie mówiąc już o tym, że obecną kontrolę przechodzę całkowicie zdalnie via email i telefon.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-26 22:45:05
Autor: jerzu
Za punkty prawko zabierają na miejscu?
On Mon, 26 Aug 2013 13:30:49 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

w prostych tez wymiekaja.

Ano.
Mój US chyba nie wie gdzie ja pracuję. I wysyła zawiadomienia o
zajęciu itd. (za mandaty) na adres zakładu pracy, gdzie od 2001 roku
nie pracuję :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Za punkty prawko zabierają na miejscu?