Za równiutki tydzień...

Data: 2010-06-13 19:42:46
Autor: raff
Za równiutki tydzień...
W dniu 2010-06-13 19:06, precz z gnomem pisze:
pójdę do lokalu wyborczego i postawie krzyżyk przy nazwisku Bronisława
Komorowskiego, przyczyniając się do wyeliminowania podróki, któremu się
wydaje, że może zostac prezydentem.

Przemysław Warzywny

Naprawde ?

Wzruszyla mnie twoja historia, Kurdupelku.

R.

Data: 2010-06-13 22:02:38
Autor: precz z gnomem
Za równiutki tydzieñ...
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv35aq$jok$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-13 19:06, precz z gnomem pisze:
pójdê do lokalu wyborczego i postawie krzy¿yk przy nazwisku Bronis³awa
Komorowskiego, przyczyniaj±c siê do wyeliminowania podróki, któremu siê
wydaje, ¿e mo¿e zostac prezydentem.

Przemys³aw Warzywny

Naprawde ?

Wzruszyla mnie twoja historia, Kurdupelku.

Zapamiêtaj Palanciku, ¿e historia to okres, który ju¿ przemin±³, a nie ten który ma nast±pic.

Przemys³aw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaros³awa Kaczyñskiego mo¿e spowodowaæ, ¿e Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dzi³by ni± "cz³owiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamiñskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ¿e wszystko zgodne z prawem, upad³y".

Data: 2010-06-13 22:07:10
Autor: raff
Za równiutki tydzień...
[...]

Zapamiętaj Palanciku, że historia to okres, który już przeminął, a nie ten
który ma nastąpic.

Uh, to nastepna z prawd wygloszonych przez Duzego Bronka ?

R.

Za równiutki tydzień...