Za rok zbijemy deficyt finansów publicznych do 2,9 proc. PKB.

Data: 2011-09-22 08:58:33
Autor: boukun
Za rok zbijemy deficyt finansów publicznych do 2,9 proc. PKB.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5em29$j99$1news.onet.pl...
Na koniec przyszłego roku Polska zbije deficyt sektora finansów publicznych do 2,9 proc. PKB. Tak jak obiecała Brukseli.

We wtorek Międzynarodowy Fundusz Walutowy przedstawił prognozę, wedle której deficyt sektora finansów publicznych w Polsce spadnie w przyszłym roku do 3,8 proc. PKB. - Nasz cel to 2,9 proc. - stwierdził jednak w środę minister finansów Jacek Rostowski.

O chlebie i wodzie będą nas trzymać?

boukun

Data: 2011-09-22 00:04:55
Autor: Leszczur
On 22 Wrz, 08:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Przemys aw W" <bro my RP przed pi...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:j5em29$j99$1news.onet.pl...

> Na koniec przysz ego roku Polska zbije deficyt sektora finans w publicznych do
> 2,9 proc. PKB. Tak jak obieca a Brukseli.

> We wtorek Mi dzynarodowy Fundusz Walutowy przedstawi prognoz , wedle kt rej
> deficyt sektora finans w publicznych w Polsce spadnie w przysz ym roku do 3,8
> proc. PKB. - Nasz cel to 2,9 proc. - stwierdzi jednak w rod minister
> finans w Jacek Rostowski.

O chlebie i wodzie b d nas trzyma ?

Eeeee. Woda droga, chleb też. Są plany wprowadzenia obowiązkowego
spożycia macy oraz deszczówki i 90% podatek dochodowy dla wszystkich.
Ale za to z becikowym dla mnożących się darmozjadów.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 09:24:10
Autor: Janek
Użytkownik - Leszczur napisał:
[...]

To plany PO sięgają, aż tak daleko? Do tej pory wydawało mi się, że Tusk obiecywał "obniżkę" ;-) VAT w 2014. :-D

Data: 2011-09-22 01:04:25
Autor: Leszczur
Za rok zbijemy deficyt finansów publicznych do 2,9 proc. PKB.
On 22 Wrz, 09:24, Janek <loncz...@siem.w.bulu.po> wrote:
U ytkownik - Leszczur napisa :

> Eeeee. Woda droga, chleb te . S plany wprowadzenia obowi zkowego
> spo ycia macy oraz deszcz wki i 90% podatek dochodowy dla wszystkich.
> Ale za to z becikowym dla mno cych si darmozjad w.

> Pozdro

> L'e-szczur

To plany PO si gaj , a tak daleko?

Jasne.

Do tej pory wydawa o mi si , e Tusk obiecywa "obni k " ;-) VAT w 2014. :-D

Przy 90% dochdowym VAT będzie 1%. Jest obniżka? Jest! Obietnica
spełniona.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 09:11:48
Autor: POgromca PiSioruf
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5emf3$5q5$1mx1.internetia.pl...
O chlebie i wodzie będą nas trzymać?

A jak inaczej?
Przeciez nie zaczna inwestowac debile w rozwoj nowych technologii i nowoczesnych produkcji, , nauk scislych, robotyki, elektroniki, oprogramowania itp. tak jak Chiny ktore po 20 latach od czasow kastracji za radyjko czy worek ryzu staja sie najwieksza potega na rynku drobnej elektroniki i informatyki. A zaczeli od produkcji prostych, plastikowych zabaweczek elektronicznych i ciuchow. No bo wiedzieli w co inwestowac a tu jebane Lepierdy chamy rzondowe ze wsi w traktory i brony inwestowali i inwestujom w dupe Maryny i chooj wie w co jeszcze, byleby by gruba dupa sie do stolka zmiescila w sejmie i senacie.

Data: 2011-09-22 13:17:58
Autor: boukun

Użytkownik "POgromca PiSioruf" <pogromca@gdzies.poza.kaczorami> napisał w wiadomości news:j5en3s$tsp$1speranza.aioe.org...
[...]

Ponoć polscy nauczyciele pracują najkrócej na świecie...

boukun

Data: 2011-09-22 09:17:24
Autor: Przemysław W
Za rok zbijemy deficyt finansów publicznych do 2,9 proc. PKB.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

O chlebie i wodzie będą nas trzymać?

Jeśli już to nas, nie was.

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-22 09:21:50
Autor: Janek
PiS doprowadzi do ogólnonarodowej ...Warzywniak to idiota :-D
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

O chlebie i wodzie będą nas trzymać?

Jeśli już to nas, nie was.

Przemek

Ty dostaniesz ekstra kolorowe tabletki i porcję elektrowstrząsów. :-D

Za rok zbijemy deficyt finansów publicznych do 2,9 proc. PKB.