Za rzadow PO jakis marazm

Data: 2009-07-16 03:09:34
Autor: awe
Za rzadow PO jakis marazm
Deficyt ogromny, bezrobocie wzroslo, zyje sie gorzej, tylko wysoko oplacane media jakos z siebie zadowolone? Oderwane od rzeczywistosci? A moze nie? Chyba za taka kase to mozna klamac jak za Gierka...eh proletarciacie, wyksztalciuchy obudzcie sie
awe

Data: 2009-07-16 07:24:52
Autor: abc
Za rzadow PO jakis marazm
wyksztalciuchy obudzcie sie

To niemożliwe. Mają zrobiomy przez media trwały, podkorowy imprint, że
niezależnie od wszelkich okoliczności mają stale nienawidzić straszliwego
Kaczora, redemptorystów, papieża, Polaków, itd.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-16 07:38:41
Autor: Piotr
Za rzadow PO jakis marazm
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:24:52 +0200, abc napisał(a):

To niemożliwe. Mają zrobiomy przez media trwały, podkorowy imprint, że
niezależnie od wszelkich okoliczności mają stale nienawidzić straszliwego
Kaczora, redemptorystów, papieża, Polaków, itd.

To prawda, wyzwolić się z tego to jakby wrócić do życia po latach
śpiączki...
Jo, jo, jonkanie zadziałało jak głos Lorelai.
Piotr

Data: 2009-07-16 00:57:13
Autor: Antenka
Za rzadow PO jakis marazm
Piotruś, a gdzie tam!  Jąkanie naczelnego szamana POpaprańców
zadziałało  na Polaków, jak hipnoza w wykonaniu Kaszpirowskiego :DDD

Antenka

P.s. Niedobrze jest jak Polakami rządzi drób (kaczor Donaldino), z
ptasim móżdżkiem ma niewielkie możliwości ;-)

Data: 2009-07-16 09:35:20
Autor: Vic
Za rzadow PO jakis marazm
Piotr wrote:
To prawda, wyzwolić się z tego to jakby wrócić do życia po latach
śpiączki...

Taaaaa, jezdzic na zloty RM i uczestniczyc w motywujacych seansach jak z Amwaya wzietych...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 09:40:44
Autor: Piotr
Za rzadow PO jakis marazm
Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:35:20 +0200, Vic napisał(a):

Taaaaa, jezdzic na zloty RM i uczestniczyc w motywujacych seansach jak z Amwaya wzietych...

Nie byłeś, nie wiesz, morda w kubeł, vicu.
Piotr
To wstyd dla inteligentnego człowieka tak powtarzać bezrozumnie za
tefałenem.

Data: 2009-07-16 09:43:58
Autor: Vic
Za rzadow PO jakis marazm
Piotr wrote:
Nie byłeś, nie wiesz, morda w kubeł, vicu.
Piotr
To wstyd dla inteligentnego człowieka tak powtarzać bezrozumnie za
tefałenem.

Na Amway'u tez nie bylem, wystarczy ze widzialem w TV bez komentarza, wprowadzenia, wnioskow.
Wnioski wyciagnalem sobie sam, patrzac jak przebiega "seans" i co mowia prowadzacy go...
W zupelnosci wystarczy

Data: 2009-07-16 09:02:17
Autor: iaforek
Za rzadow PO jakis marazm
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
widzialem w TV bez komentarza, Wnioski wyciagnalem sobie sam, patrzac jak przebiega "seans" i co mowia prowadzacy go...
W zupelnosci wystarczy

Taaak. A oglądając kroniki filmowe z PRL doszedłeś do wniosku, że komuna taka zła nie była ;)

BTW W jakie telewizji, jeżeli można spytać, oglądałeś "zlot RM"?

--
iaforek

Data: 2009-07-16 11:05:12
Autor: Vic
Za rzadow PO jakis marazm
iaforek wrote:
BTW W jakie telewizji, jeżeli można spytać, oglądałeś "zlot RM"?

Bo oczywiscie tylko jedna jest sluszna? :)
To tak jak za komuny, czyz nie?

Data: 2009-07-16 09:15:01
Autor:
Za rzadow PO jakis marazm
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
iaforek wrote:
> BTW W jakie telewizji, jeżeli można spytać, oglądałeś "zlot RM"?

Bo oczywiscie tylko jedna jest sluszna? :)
To tak jak za komuny, czyz nie?

Obecnie nie ma jednej słusznej. Masz możliwość wyboru, porównania. No ale jeśli sam się ograniczasz tylko do jednego kanału i jedynego (oczywiście słusznego ;) ) przekazu to o czym mamy rozmawiać?

--
iaforek

Data: 2009-07-16 09:15:10
Autor: iaforek
Za rzadow PO jakis marazm

Data: 2009-07-16 09:58:26
Autor: Piotr
Za rzadow PO jakis marazm
Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:43:58 +0200, Vic napisał(a):

[...]

A jeżeli mi nie wierzysz to se trzeba było zobaczyć Nehrebecką w kinie
i na żywca.

Za rzadow PO jakis marazm