Za rządu PiSu Polska jest potęgą większą ni ż w PRLu

Data: 2019-03-05 07:28:16
Autor: bytomir.torpeksowy
Za rządu PiSu Polska jest potęgą większą ni ż w PRLu
użytkownik boukun napisał:
Jak w temacie... Za rz±du PiS polski sport na najwyższym ¶wiatowym poziomie, patriotyzm się odradza...

boukun

Co¶ dużo tych sportowców, pewnie i dużo dostaj± pijendzy.  Ogólnie od czasów jakich starożytnych olimpiad tych konkurencji
się namnożyło, tera co przebrzd±kuj± o takiej konkurencji jak
taniec na rurze, ciekawe co na to by powiedzieli 2000 lat temu?

Data: 2019-03-05 08:38:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 5 marca 2019 16:28:18 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
użytkownik boukun napisał:
> [...]

się namnożyło, tera co przebrzd±kuj± o takiej konkurencji jak
taniec na rurze, ciekawe co na to by powiedzieli 2000 lat temu?

Mnie ciekawi, kiedy sportem olimpijskim stanie się dra w klipę ;)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Klipa_(gra)
KEKEKEKEKEKE

Data: 2019-03-05 16:53:16
Autor: boukun
Za rz±du PiSu Polska jest potęg± większ± niż w PRLu
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

Ale lekkoatletyka jest piękna i taka naturalna...

boukun

Za rządu PiSu Polska jest potęgą większą ni ż w PRLu