Za swoje, k...a, piję

Data: 2014-12-12 07:10:11
Autor: stevep
Za swoje, k...a, piję
# Zauważyliście, że alkoholik zawsze uważa, że „wszyscy piją”, złodziej
uważa, że „wszyscy kradną”, a erotoman- gawędziarz uważa, że „wszyscy
lubią go słuchać”? Weźmy ten filmik z Madrytu: Ludzie spacerują, chłodzą
się przy fontannie albo siedzą w kawiarniach, jeden Hofman na środku placu
dziwne pozy przybiera i ocenia „tam się wszyscy tak bawią”. Adaś podczas
obrotów..., napisałbym że dookoła własnej osi, ale on tych osi obrotu miał
z pięć, zwłaszcza jak się rękoma podparł- w każdym razie kręcił się poseł
Hofman, niczym taka zwariowana karuzela, co to nie dość że się obraca jej
długie ramię, to na nim umieszczone są na mniejszym ramieniu obracającym
się w przeciwnym kierunku siedzenia, wirujące dodatkowo dookoła osi, na
których są zamontowane. Racja, racja, jeszcze się Ziemia obraca wokół
własnej osi i dookoła Słońca, a wszystko to pędzi wraz z galaktyką gdzieś
w dalekie PiS du. I siedzący na tej karuzeli poseł uważa, że wszystko się
kręci wokół niego, podczas kiedy wystarczyłoby, by tam nie właził i
zorientowałby się, że nie do końca jest tak, jak sądził.

             Zostawmy na moment Adama, bo przypomniał mi się pan Zdzichu.
Dorosły ten człowiek został kiedyś zwolniony z pracy za nadużywanie
alkoholu. Głośno się żalił znajomym, że takiego fachowca tak podle
potraktowali. Największe pretensje miał o to, że „zrobili z niego
alkoholika”. Koledzy mówili mu „ale Zdzichu, przecież sam wiesz, ile razy
zapiłeś i do roboty nie poszedłeś”, na co Zdzichu oburzony odpowiadał:
„ale to było zawsze tak, że zadzwoniłem, że mnie nie będzie, albo
zwolnienie przyniosłem” (przynieść zwolnienie w języku Zdzicha oznaczało
obudzić się nawalonym jak stodoła, zobaczyć, że nie wytrzyma w robocie,
pójść do lekarza, dać w łapę pięć dych i odebrać kwit dla kadr). Zdzichu
do dziś uważa, że wszyscy tak robią i że zakład na nim nie stracił ani
złotówki. Podobnie uważa poseł Hofman: Co z tego, że delegacja, że na
konferencję nie dotarł, że wypełnił fałszywą deklarację, wziął zaliczkę,
co z tego że na koszt podatnika, jak Hiszpania, Madryt i za swoje, kurwa,
piję!

             Od autora: Normą jest zwiedzanie Madrytu na dwóch, a nie na
czterech nogach. Zapobiega to pomyleniu nas ze zwierzętami domowymi. #
Ze strony:
http://tnij.org/ciajdde
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-12 17:44:23
Autor: MarkWoydak
Za swoje, k...a, piję
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqqre91y50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Zauważyliście, że alkoholik zawsze uważa, że „wszyscy piją”, złodziej uważa, że „wszyscy kradną”, a erotoman- gawędziarz uważa, że „wszyscy lubią go słuchać”?

No zobacz, wypisz wymaluj opisałes cechy charakteru PiS-owskiej hołoty. Jutro będę się wstydzić za tych durni przed włoskimi kolegami.

MW

Za swoje, k...a, piję