Za szybko le za wolno le

Data: 2015-10-27 16:03:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Za szybko le za wolno le
Hello Bolko,

Tuesday, October 27, 2015, 3:52:57 PM, you wrote:

http://www.wykop.pl/ramka/2825913/nietypowy-apel-policji-do-kierowcow-przejezdzajacych-przez-losiow/

Kierowcy pokonuj odcinek z prdkoci 30-40 km na godz., blokujc
ruch na drodze krajowej 94.

Akcja w. Opr spoeczny.

Policjanci przypominaj wic, e w osiowie dozwolona prdko
wynosi 50 km na godz. Ostrzegaj take, e za utrudnianie ruchu
rwnie gro kary: od 50 do 200 z i 2 punkty karne.

Jasne, niech sprbuj.

I bd tu mdry

Masz jecha ze wzrokiem wlepionym w prdkociomierz, dokadnie z
prdkoci 50km/h. To przecie dla naszego bezpieczestwa.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-27 18:46:36
Autor: Borys Pogoreło
Za szybko źle za wolno żle
Dnia Tue, 27 Oct 2015 16:03:26 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Kierowcy pokonują odcinek z prędkością 30-40 km na godz., blokując
ruch na drodze krajowej 94.

Akcja żółw. Opór społeczny.

Byłaby równie sensowna, co blokowanie A4 z uwagi na wysokie ceny paliw (czy
co tam wtedy sobie wymyślili). W tym przypadku to żadna akcja społeczna,
tylko mistrzowie kierownicy. Ale jak takiego wyprzedzisz w tym Łosiowie, to
nagle znajduje pedał gazu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-10-27 18:48:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Za szybko le za wolno le
Hello Borys,

Tuesday, October 27, 2015, 6:46:36 PM, you wrote:

Kierowcy pokonuj odcinek z prdkoci 30-40 km na godz., blokujc
ruch na drodze krajowej 94.
Akcja w. Opr spoeczny.
Byaby rwnie sensowna, co blokowanie A4 z uwagi na wysokie ceny paliw (czy
co tam wtedy sobie wymylili). W tym przypadku to adna akcja spoeczna,
tylko mistrzowie kierownicy. Ale jak takiego wyprzedzisz w tym osiowie, to
nagle znajduje peda gazu.

Piszesz tak, jakby codziennie tam jedzi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-27 21:04:59
Autor: Borys Pogoreło
Za szybko źle za wolno żle
Dnia Tue, 27 Oct 2015 18:48:10 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Piszesz tak, jakbyś codziennie tam jeździł.

W miarę regularnie tamtędy przejeżdżałem przez jakiś czas po stworzeniu tam
pomiaru odcinkowego. I różne zachowania obserwowałem, łącznie z takimi
zawalidrogami i ciężarówkami siedzącymi na ogonie. Ja zaś po prostu
ustawiałem tempomat na licznikowe 55.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-10-27 22:06:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Za szybko le za wolno le
Hello Borys,

Tuesday, October 27, 2015, 9:04:59 PM, you wrote:

Dnia Tue, 27 Oct 2015 18:48:10 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):

[...]

W miar regularnie tamtdy przejedaem przez jaki czas po stworzeniu tam
pomiaru odcinkowego. I rne zachowania obserwowaem, cznie z takimi
zawalidrogami i ciarwkami siedzcymi na ogonie. Ja za po prostu
ustawiaem tempomat na licznikowe 55.

Ten odcinek, to bardzo wiea sprawa...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-27 23:46:22
Autor: Borys Pogoreło
Za szybko źle za wolno żle
Dnia Tue, 27 Oct 2015 22:06:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Ten odcinek, to bardzo świeża sprawa...

Tak, pojawił się chyba tuż przed rozpoczęciem remontu na A4 albo w jego
trakcie, a to przez ten remont przerzuciłem się na DK94. Teraz już na
szczęście nie muszę tamtędy jeździć.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl