Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem

Data: 2017-05-29 14:41:12
Autor: prezydent San Escobar
Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem
Dużo więcej niż prezydent czy premier. Za tekst o pensjach w Prokuraturze
Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem

Szef Prokuratury Krajowej zarabia niemal dwa razy więcej niż premier. Jeszcze
wyższą pensję ma zastępca ministra Ziobry, który bada przyczyny katastrofy
smoleńskiej. "Wyborcza" ujawnia szokujące dane: Bogdan Święczkowski ma zarabiać
26 tys. zł miesięcznie, tylko o około 1 tys. mniej jego zastępcy - Robert
Hernand, Krzysztof Sierak, Waldemar Puławski i Agata Gałuszka-Górska. Dziennik
dodaje, że "za pisanie o tym Prokuratura Krajowa grozi dziennikarzom".

"Wyborcza" powołuje się na dane z listopada 2016 roku. Zgodnie z nimi
prokurator krajowy Bogdan Święczkowski ma pobierać wynagrodzenie w wysokości 26
175 zł brutto plus 2,7 tys. zł. ryczałtu mieszkaniowego. Jak informuje dziennik, jeszcze więcej ma zarabiać Marek Pasionek, zastępca
Zbigniewa Ziobry, szef zespołu badającego przyczyny katastrofy smoleńskiej.
Jego wynagrodzenie ma wynosić 29 150 złotych. Dobra! Zmiana!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-29 16:45:44
Autor: Ciemny Lud
Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:5l5oicpbnijhv67l0einb87gu9senf97654ax.com...
[...]

I to jest dobra zmiana! Rozkradanie społecznych pieniędzy przez solidarnych
i sprawiedliwych. N(areszcie) S(ami) Z(ostalismy) Z(łodziejami). Teraz K...wa MY!!!!

CL

Data: 2017-05-29 16:54:57
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 16:45 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

A poparcie dla PiS rośnie...
III RP została pomyślana dla zupełnie innego narodu!
Dokąd się ewakuujecie, ciotunie?

--
Trefniś

Data: 2017-05-29 18:43:50
Autor: prezydent San Escobar
Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

A poparcie dla PiS rośnie...

I dobrze. Widać Polacy zasłużyli :DDDDDDDDDDDDDDD

III RP została pomyślana dla zupełnie innego narodu!

Która to III RP? :DDDDDDDDDDDDDDD

Dokąd się ewakuujecie, ciotunie?

My nigdzie nie wybieramy się, ale co ty zrobisz? Tak popierasz, a ruchają
ciebie jak klasyczną ciotkę :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 09:50:00
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 18:43 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Przecież to wy piszczycie, dymani od tylca!

--
Trefniś

Data: 2017-05-31 10:29:49
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> ciebie jak klasyczną ciotkę :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Przecież to wy piszczycie, dymani od tylca!

Nas to oni najwyżej rozweselają swoją nieudolnością :DDDD
Ale co powiedzieć o tych ciotkach, którzy za darmo ich popierają, a teraz
dostali od nich pięknego kopa w dupę :DDD Nie dla nich nawet okruchy z
pańskiego stołu :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-29 16:59:21
Autor: silvio balconetti
Am 29.05.2017 um 14:41 schrieb prezydent San Escobar:
[...]

Policzylem. To jakies 4.800 pieniedzy. Po co mi bylo wyjezdzac, po co?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-29 18:47:53
Autor: A. Filip
[...]

Ile zarabiał prokurator krajowy pod rządami PO skoro piszesz o *zmianie*?

--
A. Filip

Data: 2017-05-29 22:45:26
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> Dobra! Zmiana!

Ile zarabiał prokurator krajowy pod rządami PO skoro piszesz o *zmianie*?

No ile?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-29 22:54:27
Autor: A. Filip
> [...]

> Dobra! Zmiana!

Ile zarabiał prokurator krajowy pod rządami PO skoro piszesz o *zmianie*?

Hipoteza zero: mniej więcej tyle samo.  To nie musi być prawda ale to
jest automatyczne domniemanie co do zarobków prokuratorów krajowych i
zastępców ministra przy braku dowodów na coś odmiennego.

"Zamiast wymieniać świnie trzeba zabrać koryto."

--
A. Filip

Data: 2017-05-30 11:20:05
Autor: prezydent San Escobar
Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem

> No ile?

Hipoteza zero: mniej więcej tyle samo.

Aaaa, hipoteza... Fakty są takie, że Seremet zarabiał 15 tys.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-30 11:25:58
Autor: prezydent San Escobar
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

Aaaa, hipoteza... Fakty są takie, że Seremet zarabiał 15 tys.

A pozostali nie więcej niż 12,5 tys.
Oto tabelka:
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/jAAktkqTURBXy8yZjA3NTIxNjYzZTAyYjk4ZDM4YWQ1YzlmNTE3ODM4YS5qcGVnkpUCzQMUAMLDlQIAzQL4wsM

Za dużo?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-29 20:10:14
Autor: k0pe
Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem
prezydent San Escobar on 29.05.2017 19:41 wrote
[...]

Kogoś to jeszcze dziwi...

Za tekst o pensjach w Prokuraturze Krajowej zastępca Ziobry grozi sądem