Za to właśnie moja rodzina kochała Deutsche R eichsbahn

Data: 2009-09-20 03:37:21
Autor: Tzva Adonai
Za to właśnie moja rodzina kochała Deutsche R eichsbahn
On 20 Wrz, 12:32, "boukun" <czarny_mkar...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nikt tam nie zabraniał pasażerom uzewnętrzniać swoich myśli na taborach
kolejowych:http://www.ghwk.de/2006-neu/eisenbahn_.jpg

Kiedy się ta miłość narodziła?.. Podczas podróży na roboty do Rzeszy
czy nazad, gdy wracaliście do lepszej Polski Ludowej?.... ;}

Data: 2009-09-20 12:39:29
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1997b0ce-e233-4e19-9f14-8ae7513118dd33g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Sam ze sobą rozmawiasz?

boukun

Data: 2009-09-20 12:59:43
Autor: boukun
[...]

A propo Tzva, czy to nie Wehrmacht jedzie tym przez siebie uszminkowanym pociągiem?

boukun

Data: 2009-09-20 13:12:14
Autor: Tzva Adonai
Za to właśnie moja rodzina kochała Deutsche Reichsbahn
A propo Tzva, czy to nie Wehrmacht jedzie tym przez siebie uszminkowanym pociągiem?

Zauważ, że ktoś chciał zmazać słowo "Polen", ciekawe dlaczego...

--

Za to właśnie moja rodzina kochała Deutsche R eichsbahn