Za tydzień jadę z Dawidkiem do Ossowa

Data: 2010-08-18 16:03:31
Autor: boukun
Za tydzień jadę z Dawidkiem do Ossowa
Będziemy bronić pomnik żołnierzy Armii Czerwonej przed atakami moherowych
wyznawców żydowskiej religii katolickiej.

boukun

Data: 2010-08-18 20:25:35
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <mkarawan.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4h08j$3bp$1inews.gazeta.pl...
Będziemy bronić pomnik żołnierzy Armii Czerwonej przed atakami moherowych
wyznawców żydowskiej religii katolickiej.

boukun

--

Podszywaniec z Gwna... i wszystko...

boukun

Data: 2010-08-19 00:21:45
Autor: MH
> [...]

> Będziemy bronić pomnik żołnierzy Armii Czerwonej przed atakami moherowych
> wyznawców żydowskiej religii katolickiej.

======================

.... a już pomyślałem po przeczytaniu tytułu wątka , że Ci odbiło ...

MH

Data: 2010-08-20 16:56:20
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001507.4c6c5cf9newsgate.onet.pl...

> [...]

boukun

... a już pomyślałem po przeczytaniu tytułu wątka , że Ci odbiło ...

wam wszystkim odbija. kiedy pomnik dzielnych ss-manow z Auschwitz?
awe

Data: 2010-08-18 22:18:14
Autor: awe
[...]

moze od razu wstap do armii czerwonej