Za waszą kasę!

Data: 2020-10-18 09:23:35
Autor: Runt
Za waszą kasę!
https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/centralny-port-komunikacyjny-mieszkancy-boja-sie-oszustw-przy-wykupie-ziemi/yy5eeb4,79cfc278

"Firma Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. zatrudnia już 200 osób i generuje straty wielkości nawet 150 mln rocznie, koncepcja nadal jest w powijakach."

Słuszna linie ma wasza partia!

--
Runt

Data: 2020-10-18 16:18:48
Autor: Christopher Maczynski
Za waszą kasę!
Obawiam się, że budowa gigantycznego aeroportu  jest pomysłem Myszki Miki i wygeneruje tylko ogromne straty dla Państwa i wielu rodzin.
Może też wpłynąć na zdrowie i komfort życia okolicznych mieszkańców (hałas, większy poziom zanieczyszczenia atmosfery, zmiana pola elektromagnetycznego). Chociaż, możliwe jest, że te czynniki nie beda długotrwałe, bo lotnisko przekształci się w "Radom Max", w sytuacji gdy konstruowane i eksploatowane są latające maszyny o coraz większym zasięgu. Tranzyt krótkodystansowy może okazać nie nierentowny a dalekie loty będą odbywały nie bezpośrednio.  A na to, że nieczynny airport będzie atrakcją turystyczną na miarę egipskich piramid, trzeba będzie "trochę" zaczekać..  ;-)
Niestety, w dzisiejszym świecie decyzje podejmuje zbyt wielu ludzi niekompetentych do tego zdemoralizowanych a przy tym nie ponoszących REALNEJ odpowiedzialności za skutki ich decyzji.  I nie tylko o PiS i Polskę mi chodzi.

P.S. Na tym obszarze mieszka wielu potomków osadników holenderskich (Holendry Baranowskie). Takich miejsc jest w Polsce ponad półtora tysiąca.

https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/centralny-port-komunikacyjny-mieszkancy-boja-sie-oszustw-przy-wykupie-ziemi/yy5eeb4,79cfc278 "Firma Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. zatrudnia już 200 osób i generuje straty wielkości nawet 150 mln rocznie, koncepcja nadal jest w powijakach." Słuszna linie ma wasza partia! -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.

Data: 2020-10-18 19:53:20
Autor: Christopher Maczynski
Za waszą kasę!
Obawiam się, że budowa gigantycznego aeroportu jest pomysłem Myszki Miki i wygeneruje tylko ogromne straty dla Państwa i wielu rodzin. Może też wpłynąć na zdrowie i komfort życia okolicznych mieszkańców (hałas, większy poziom zanieczyszczenia atmosfery, zmiana pola elektromagnetycznego). Chociaż, możliwe jest, że te czynniki nie beda długotrwałe, bo lotnisko przekształci się w "Radom Max", w sytuacji gdy konstruowane i eksploatowane są latające maszyny o coraz większym zasięgu. Tranzyt krótkodystansowy może okazać się nierentowny a dalekie loty będą odbywały się bezpośrednio.. A na to, że nieczynny airport będzie atrakcją turystyczną na miarę egipskich piramid, trzeba będzie "trochę" poczekać. ;-) Niestety, w dzisiejszym świecie decyzje podejmuje zbyt wielu ludzi niekompetentych do tego zdemoralizowanych a przy tym nie ponoszących REALNEJ odpowiedzialności za skutki ich decyzji. I nie tylko o PiS i Polskę mi chodzi. P.S. Na tym obszarze mieszka wielu potomków osadników holenderskich (Holendry Baranowskie). Takich miejsc jest w Polsce ponad półtora tysiąca.

Data: 2020-10-18 19:55:11
Autor: Christopher Maczynski
Za waszą kasę!