'Za wcześnie na bessę"

Data: 2010-02-08 04:15:31
Autor: Charlie delta
'Za wcześnie na bessę"
tytuł to cytat gościa WB

zastanawia mnie dlaczego oni są tak omylni

zła karma czy swiadome naganianie panienek - do wydymania przez Rynek

buhahahahahaha

Data: 2010-02-12 09:11:06
Autor: Zbyszek
'Za wcześnie na bessę"
Dnia 08-02-2010 o 13:15:31 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

tytuł to cytat gościa WB

zastanawia mnie dlaczego oni są tak omylni

zła karma czy swiadome naganianie panienek - do wydymania przez Rynek

buhahahahahaha

nie uważasz, że to przedwczesna ocena? Białek zastrzeg, ze jego analiza  dotyczy miesięcy, nie wyklucza korekt ani
katastrof.
BTW analiz, opowiedz o 3.20.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-02-12 02:06:18
Autor: Charlie delta
'Za wcześnie na bessę"
On 12 Lut, 09:11, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 08-02-2010 o 13:15:31 Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
napisał(a):

> [...]

nie uważasz, że to przedwczesna ocena? Białek zastrzeg, ze jego analiza
dotyczy miesięcy, nie wyklucza korekt ani

analITYCY to są ZERA

'Za wcześnie na bessę"