Za wszelką cenę skłócić Polaków

Data: 2010-08-16 11:11:39
Autor: u2
Za wszelką cenę skłócić Polaków
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100816&typ=my&id=my21.txt

"Wśród interpretacji zdarzeń nie mogło oczywiście zabraknąć żelaznej
teorii, że za wszystko odpowiada Jarosław Kaczyński. Redaktor Lisicki z
"Rzeczpospolitej" sprzedał nawet ten stary towar w nowym opakowaniu.
Posłanka Mucha z PO zmodyfikowała tę teorię w ten sposób, że nawet jeśli
Kaczyński nie odpowiada za powstanie konfliktu o krzyż, to ponosi
całkowitą odpowiedzialność za jego rozwiązanie, które ma polegać na tym,
że sam na własnych plecach odniesie krzyż w ustronne miejsce. W tle tych
rad, których udzielają prezesowi PiS także niektórzy publicyści,
związani głównie z "Rzeczpospolitą", tkwi żywe przekonanie, że gdyby
Jarosław Kaczyński złagodził swój wizerunek i wypowiedzi, to zyskałby
więcej poparcia. Wierzącym w to warto jednak przypomnieć, że jest
polityk prawicowy, który przed trzema laty przyjął receptę tego typu i
spróbował ją zastosować w praktyce, tworząc "Polskę Plus". Od etatowych
krytyków prezesa PiS należałoby więc oczekiwać wyjaśnienia, dlaczego
Jarosław Kaczyński, który w ich mniemaniu cały czas popełnia błędy,
uzyskał ostatnio poparcie blisko połowy elektoratu, a Michał Kazimierz
Ujazdowski, który zawsze słuchał ich rad, w krótkim czasie znalazł się
na politycznej kanapie?

Wszystko to potwierdza - mówiąc słowami Juliusza Słowackiego, autora
"Balladyny" - "jak dziwne owoce wydają drzewa ręką ludzi sadzone".
Zwolennicy Bronisława Komorowskiego zagłosowali na niego, bo chcieli
mieć w Polsce spokój - a mają ludzi na ulicach. Nowy prezydent chciał
panować w imię zgody, a w pierwszym tygodniu urzędowania skłócił ludzi
tak, że zgodę musiała zapewnić policja wyposażona w armatki wodne.
Następnie, chyłkiem wmurował tablicę ku czci żałoby narodowej, aby
zadowolić jednocześnie zwolenników pomnika i przeciwników krzyża. Nowa
prezydentura zaczyna się jak dobry film według Hitchcocka: najpierw jest
trzęsienie ziemi, a potem napięcie wzrasta."

Data: 2010-08-16 11:41:06
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6900ce$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100816&typ=my&id=my21.txt

"Wśród interpretacji zdarzeń nie mogło oczywiście zabraknąć żelaznej
teorii, że za wszystko odpowiada Jarosław Kaczyński.

Ty u2 jesteś naiwny jak brzdąc w przedszkolu. Tak, za awantury, jątrzenie i dzielenie społeczeństwa odpowiedzialny jest prezes PiS. To on stoi za tymi wszystkimi machlojkami. Kościelni hierarchowie dali mu wczoraj ostrzeżenie. Nie podporządkuje się, pójdzie kozy doić!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 12:26:10
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 11:41, Zahir pisze:
[...]

Pewnie ty już je doisz, kmiocie :)

Data: 2010-08-16 12:32:43
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c691245$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie masz nic do powiedzenia GNIDO?  Zajmij się lepiej budową pomnika!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 15:08:37
Autor: u2

[...]

A ty cokolwiek w życiu zbudowałeś ? Czy tylko burzysz, kmiocie ?

Data: 2010-08-16 16:22:30
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-16 15:08, u2 pisze:
[...]

Jarek zasadził drzewko, po czym uschło. :> Bob budowniczy to on nie jest :P

Data: 2010-08-16 16:49:28
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 16:22, Lorn pisze:
A ty cokolwiek w życiu zbudowałeś ?

Jarek zasadził drzewko, po czym uschło.

Ja się pytam, czy ty cokolwiek wybudowałeś w swoim życiu ?

Data: 2010-08-16 16:58:53
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-16 16:49, u2 pisze:
W dniu 2010-08-16 16:22, Lorn pisze:
A ty cokolwiek w życiu zbudowałeś ?

Jarek zasadził drzewko, po czym uschło.

Ja się pytam, czy ty cokolwiek wybudowałeś w swoim życiu ?

Nie mnie się trollu o ilorazie inteligencji jednego tic tac`a pytałeś ;-P

Data: 2010-08-16 23:22:39
Autor: Jaksa

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4bjn9$f7f$1news.onet.pl...

> Ja się pytam, czy ty cokolwiek wybudowałeś w swoim życiu ?

Nie mnie się trollu o ilorazie inteligencji jednego tic tac`a pytałeś ;-P

Lornuś czy Zahir, kto by was plankton w końcu rozróżniał.
Macie umysł pierwotniaka, to i rozróżnić was trudno.

Wy peło-jełopy, różnicie się tylko nickami (TM).

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:39:32
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-16 23:22, Jaksa pisze:
[...]

Zalecam wizytę u okulisty... Wasza psychika może nie jest już możliwa do wyprostowania, ale o wzrok lepiej zadbać. :>

Wy peło-jełopy, różnicie się tylko nickami (TM).

Was fanatyków nic nie różni, ten sam tic tac rozbija się w czaszce zamiast mózgu :>

Data: 2010-08-16 13:39:57
Autor: Lorn
[...]

Jest emanacją Jarusiowej paranoi na psp. :)

Data: 2010-08-16 15:07:58
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 13:39, Lorn pisze:
Ty u2 jesteś naiwny jak brzdąc w przedszkolu.

Jest emanacją Jarusiowej paranoi na psp.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-16 16:21:22
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-16 15:07, u2 pisze:
W dniu 2010-08-16 13:39, Lorn pisze:
Ty u2 jesteś naiwny jak brzdąc w przedszkolu.

Jest emanacją Jarusiowej paranoi na psp.

Sądzisz innych po sobie.

Sądzę po Jarusiu i tobie. Dobieracie się chyba ilorazem inteligencji, której jednostką miary jest jeden tic tac. :>

Data: 2010-08-16 16:32:54
Autor: -heÂŽsk
On Mon, 16 Aug 2010 16:21:22 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> Sądzisz innych po sobie.

Sądzę po Jarusiu i tobie. Dobieracie się chyba ilorazem inteligencji, której jednostką miary jest jeden tic tac. :>

 czyby u2 pogonili ze sciepy ? ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 16:50:43
Autor: u2
W dniu 2010-08-16 16:21, Lorn pisze:
[...]

Widać, że masz paranoję na punkcie PiS-u. Jednak wyborcy prędzej czy
później poznają się na partii oszustów.

Data: 2010-08-16 17:14:02
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-16 16:50, u2 pisze:
[...]

Zajrzyj do słownika wyrazów *trudnych* przeczytaj czym jest paranoja. :> Nie lubię i nie toleruję obłudy, fałszu i kłamliwej polityki jaką uprawia twój guru mały jątrzyciel drugi :>

Jednak wyborcy prędzej czy
później poznają się na partii oszustów.

Oszustów i obłudników z ramienia PiS`u już znamy, a tą żabą 'klęską wyborczą' powinniście się już dawno zapchać. Wkrótce kolejna do połknięcia :>

Data: 2010-08-16 17:09:17
Autor: konus
[...]

Tak to jest jak paranoik zajmuje sie polityka .

kwakwa

Za wszelką cenę skłócić Polaków