"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?

Data: 2010-10-27 20:15:34
Autor: Jacek
"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
Przyłączę się do pytania Kolegi.
Jeśli kupiłem miesiąc temu w firmie X ołówek, mam paragon, to czy mogę tam
wjechać?
Ewentualnie taki przypadek: ulica z zakazem zatrzymywania i tabliczkÄ… "nie
dotyczy mieszkańców".
Pytam : JAKICH mieszkańców? Dokładnie tej ulicy? Tej ulicy i przecznic
bocznych? dzielnicy? a może wystarczy być mieszkańcem czegokolwiek, żeby tam
parkować?
Jacek
PS
jako purystę językowego drażni mnie "ZA wyjątkiem". Po polsku jest "Z"
wyjątkiem, a nie "za", "przed" czy też "obok wyjątku.

Data: 2010-10-27 22:28:00
Autor: LEPEK
W dniu 2010-10-27 20:15, Jacek pisze:
Przyłączę się do pytania Kolegi.
Jeśli kupiłem miesiąc temu w firmie X ołówek, mam paragon, to czy mogę tam
wjechać?

Dosłownie rzecz biorąc - tak.

[...]

Dokładnie tak.
Na takiej tabliczce powinien być adres posesji, której dotyczy/nie dotyczy wyżej powieszony znak, np. "nie dotyczy mieszkańców ul. Obrońców Pokoju 5".

Pozdr

--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-10-27 22:28:19
Autor: Mario
"Za wyj±tkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
W dniu 2010-10-27 20:15, Jacek pisze:
Przy³±czê siê do pytania Kolegi.
Je¶li kupi³em miesi±c temu w firmie X o³ówek, mam paragon, to czy mogê tam
wjechaæ?

Moim zdaniem TAK. Ale zadam inne pytanie, co je¶li wchodzê do sklepu, ogl±dam o³ówki i nic nie kupujê? W momencie parkowania/wje¿d¿ania nie mog³em wiedzieæ, ¿e nic nie kupiê. A je¶li nawet to jak to udowodni±? ;-)

pozdrawiam
mario

"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?