"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?

Data: 2010-10-27 22:35:16
Autor: P_ablo
"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ia90qg$e7u$1news.onet.pl...
Na parkingu czasem czai się Policja. Czy jestem klientem firmy X? Jak mam im wytłumaczyć że mnie nie obowiązuje taki zakaz?

A kogo obowiazuje?
Wjechales na parking bo chciales zostac ich klientem ale nagle przypomniales sobie, ze zostawiles wlaczone zelazko w domu...
To tak jak z zakazem "nie dotyczy ruchu lokalnego" - wjezdzam tam, bo chce sobie lokalnie pojezdzic i moga mi nagwizdac.

--
Picasso

Data: 2010-10-28 06:05:48
Autor: Jacek Osiecki
"Za wyj±tkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
Dnia Wed, 27 Oct 2010 22:35:16 +0200, P_ablo napisa³(a):
U¿ytkownik "Sebastian Bia³y" <heby@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Na parkingu czasem czai siê Policja. Czy jestem klientem firmy X? Jak mam im wyt³umaczyæ ¿e mnie nie obowi±zuje taki zakaz?
[...]

Po prostu wszystkie te zabawne dopiski to takie pobozne zyczenia lokalnych
mieszkancow, ktorzy chcieliby miec ciastko i zjesc ciastko. Np. w mojej
okolicy jest pewna czesto korkujaca sie droga, a obok jest bardzo wygodny
skrot przez osiedle. Oczywiscie ow skrot jest oznakowany zakazem wjazdu
z dopiskiem "nie dotyczy mieszkancow ulic xxx,yyy". Panstwo szanowni chetnie
by chcieli miec wyjazd na obie strony osiedla, ale juz ruchem przelotowym
sie brzydza :) Tymczasem wystarczyloby zrobic uliczke jednokierunkowa - i po
problemie, brak watpliwosci...
BTW, w tej samej okolicy jedna firma poobstawiala (juz lata temu) wiele
uliczek znakami "zakaz wjazdu w ulice jednokierunkowa pod prad" z dopiskiem
"nie dotyczy klientow firmy xxx" :) Oczywiscie nikt sie nie przejmuje tym
kretynskim "zakazem", mimo ze przy jednej z tych uliczek jest posterunek
policji :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-10-28 10:15:33
Autor: Robert_J
"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
To tak jak z zakazem "nie dotyczy ruchu lokalnego" - wjezdzam tam, bo chce sobie lokalnie pojezdzic i moga mi nagwizdac.

Na osiedlu na którym pracuję jest właśnie taka idiotyczna tabliczka pod zakazem skrętu :-). Oczywiście każdy ją zlewa, bo w tę uliczkę można pojechać tylko "lokalnie" ;-).

"Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?