Za zasługi dla PiS

Data: 2018-10-11 11:48:54
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Za zasługi dla PiS
W dniu czwartek, 11 października 2018 17:46:10 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24031476,sad-obniza-wyrok-dla-marka-falenty-kara-w-zawieszeniu-za-podsluchy.html#s=BoxOpLink

"Sąd w Białymstoku zdecydował się na obniżenie kary dla Marka Falenty za "małą aferę podsłuchową".

"Teraz Sąd Okręgowy w Białymstoku obniżył wymiar kary do 6 miesięcy więzienia w zawieszeniu."

Słyszał ty Pajdaczku? Josek U. ma beknąć 120 tysi:)

Przestarszyli się, że Mareczek ma taśmy na resztę kolesi z PiS.

No nie wiem czy się przestraszyli, paczaj na Stonogę. Siedzi!
A ten Falenta w sumie ma zasługi, sporo rzeczy ludowi naświetlił,
powinni mu pomnik postawić:) Ja tam myślę że usa i moski z mosadu
maczli w tych podsłuchach ręce, przeca nagrywać przez 700h płemieła 3RP
to nie w kij dmuchał:)

Jak myślisz? W piateczek będzie wielka sraka jak wyjdzie książka Sumlińskiego o Donku?

Data: 2018-10-12 07:36:08
Autor: Pajdak
Za zasługi dla PiS
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9c9f930-665d-4a6d-91e0-2625e19684eegooglegroups.com...
[...]