Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!

Data: 2012-01-27 18:46:17
Autor: azot
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!
Data: 2012-01-27 18:54:36
Autor: Grzegorz Z.
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!
azot napisał:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/376980,ekspert-prawa-w-polsce-zapisow-acta-zmienic-juz-nie-mozna.html

Tusk i Boni kłamali w żywe oczy.

Że-Na-Da. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 19:02:55
Autor: rAzor
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisał :-)  :
azot napisał:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/376980,ekspert-prawa-w-polsce-zapisow-acta-zmienic-juz-nie-mozna.html

Tusk i Boni kłamali w żywe oczy.

Ĺťe-Na-Da.

A tacy byli cacy.
Jak wam teraz? Bez mydła, bez wazelinki... No! Ale wstępna polityczna pieszczota przecież była. he he he
Gdzie macie łechtaczki, debile? W mózgach, jak Kawecki? :-D
Do!Nald! Do! Nald! Skaczmy! Kto nie skacze ten.... he he he he
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-27 20:11:28
Autor: Grzegorz Z.
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!

azot napisał:

[...]

Przecież ja na nich nie głosowałem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 20:42:32
Autor: Grzegorz Z.
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!

azot napisał:

[...]

ps. A to że głosowałem na Komoruskiego - cóż, chyba jednak lepiej żyć w
"Nineteen Eighty-Four" niż w "Mad Maxie". Choć ostatnio zaczynam mieć
wątpliwości i w tej kwestii.

ps2. Polecam "Brazil" jeśli jeszcze nie widziałeś. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 11:57:51
Autor: Marek
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!
On 27 Sty, 20:42, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
rAzor napisał:

> [...]

wątpliwości i w tej kwestii.

ps2. Polecam "Brazil" jeśli jeszcze nie widziałeś.

Co to za Brazil ?

Data: 2012-01-27 21:00:18
Autor: Grzegorz Z.
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!

azot napisał:

[...]

Jeden z ukradzionych przeze mnie ostatnio filmów.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 11:59:09
Autor: Marek
Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!
rAzor napisał:

ps2. Polecam "Brazil" jeśli jeszcze nie widziałeś.

--

Moze "brandzlil "....???

Za zdradę narodu, KULA W ŁEB!!