Za zgodno艣膰 z orygina艂em

Data: 2013-06-04 07:09:01
Autor: Baczek
Za zgodno艣膰 z orygina艂em
Robi臋 prawo jazdy kat. A. Miesi膮c temu zrobi艂em B.
Do zapisania si臋 na egzamin potrzebuj臋 za艣wiadczenie lekarskie albo jego po艣wiadczon膮 kopi臋. Prosi艂em w wydz. komunikacji o wydanie tego za艣wiadczenia (i tak do nich wr贸ci po egzaminie). Panienka z okienka zrobi艂a ksero, ale odm贸wi艂a jego po艣wiadczenia. Odm贸wi艂a wydania orygina艂u. WORD nie przyj膮艂 ksero, bo ma by膰 albo orygina艂, albo potwierdzone za zgodno艣膰. Czy urz臋dnik, skoro sam robi ksero mo偶e odm贸wi膰 po艣wiadczenia? Nie rozumiem sytuacji. Jak zmusi膰 urz膮d do po艣wiadczenia kopii kt贸r膮 sam robi? Nie u艣miecha mi si臋 straci膰 60 z艂 na powt贸rne badanie.

Ja na Twoim miejscu sam przybi艂bym piecz膮tke "Za zgodno艣膰 z orygina艂em"

Data: 2013-06-04 07:26:45
Autor: Robert Tomasik
Za zgodno艣膰 z orygina艂em
U偶ytkownik "Baczek" <bospak@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51ad766d$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mo偶e odr臋cznie to wpisa膰, ale nie wiem, czy nie musiby膰 urz臋dowo po艣wiadczona kopia.

Za zgodno艣膰 z orygina艂em