Załóżmy że to był zamach ...

Data: 2010-05-10 21:51:07
Autor: Tomy M.
Załóżmy że to był zamach ...
  JeĹĽeli przygotowano by taki zamach to wydaje siÄ™ rozsÄ…dne
jak najdłuższe nie ujawnianie żadnych rzetelnych informacji.
Dlaczego?

  Media spekulujÄ…, tysiÄ…ce ludzi spekuluje, spekulujÄ… fachowcy.
Fachowcy mĂłwiÄ… np. nie wydawajmy werdyktu, nie wiemy jakie
dane meteo podał kontroler, GDYBY podał je nieprawidłowo
to wtedy byłby powówd mówić o .....

I co robiÄ… zamachowcy? Ano fabrykujÄ… nagranie, biorÄ… kontrolera
do studia i pracują aż poda prawidłowo dane...

  Kolejny spec zgĹ‚asza uwagÄ™:  Gdyby samolot miaĹ‚ przchyĹ‚ ...itp itd.
to wtedy możnaby wywnioskować że została uszkodzona ....

I co robiÄ… zamachowcy?  Ano biorÄ… czarnÄ… skrzynkÄ™ i zmieniajÄ…
co potrzeba, likwidują przechył itp.

...idt.

  To jest optymalna taktyka, moĹĽna zdać siÄ™ na analizÄ™ caĹ‚ego Ĺ›wiata
i dopracować szczegóły. Gdyby upublicznili DOWODY w postaci chociażby
zapisów parametrów lotu ... mogłoby się okazać że nie da się
już czegoś tam poprawić w zapisie. Więc "wychylanie" się przez nich
z twardymi dowodami jest niebezpieczne. Dla nich optymalnie jest czekać
i słuchać DARMOWYCH PORAD O TYM CO JESZCZE POPRAWIĆ. GDyby faktycznie
tak bylo, to nie ma juĹĽrzetelnych danych w czarnych skrzynkach,
nie ma w nich rĂłwnieĹĽ ostatecznej wersji bo ta ciÄ…gle siÄ™ zmienia.

  Teoria zamachu to oczywiĹ›cie tylko SPEKULACJA. Jednak tĹ‚umaczy
najprościej dlaczego np. nie podano zapisu parametrów lotu, przecież
podanie tego do wiadomości nic nie zmienia w śledztwie, ono toczy się
za zamkniętymi drzwiami, a spekulacje i tak są mimo że zapisów
nie upubliczniono. Zwyczajni ludzie i tak nic nie zrozumiejÄ…
z parametrĂłw lotu, wymaga to wprowadzenia danych do jakiegoĹ›
oprogramowania i zaawansowane symulacje (z wiatrem, temperaturÄ… i
innymi czynnikami) Więc publikacja parametrów lotu z pozoru
nic by nei zmieniłą z punktu widzenia zwykłego odbiorcy/widza.
Jednak niemoĹĽliwa bylaby juĹĽ modyfikacja czegokolwiek.
Chyba ĹĽa zamachowcy majÄ… maszynÄ™ czasu, ale wtedy Ĺ‚Ä…twiej
zabić dziadków i zniknie problem celu.

Czy ma tutaj zastosowanie Brzytwa Ockhama?

Tomy M.

Data: 2010-05-10 20:03:46
Autor: Eulalia Browarek
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4be863b5$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
 Jeżeli przygotowano by taki zamach to wydaje się rozs±dne
jak najdłuższe nie ujawnianie żadnych rzetelnych informacji.
Dlaczego?

 Media spekuluj±, tysi±ce ludzi spekuluje, spekuluj± fachowcy.
Fachowcy mówi± np. nie wydawajmy werdyktu, nie wiemy jakie
dane meteo podał kontroler, GDYBY podał je nieprawidłowo
to wtedy byłby powówd mówić o .....

I co robi± zamachowcy? Ano fabrykuj± nagranie, bior± kontrolera
do studia i pracuj± aż poda prawidłowo dane...

 Kolejny spec zgłasza uwagę:  Gdyby samolot miał przchył ...itp itd.
to wtedy możnaby wywnioskować że została uszkodzona ....

I co robi± zamachowcy?  Ano bior± czarn± skrzynkę i zmieniaj±
co potrzeba, likwiduj± przechył itp.

..idt.

 To jest optymalna taktyka, można zdać się na analizę całego ¶wiata
i dopracować szczegóły. Gdyby upublicznili DOWODY w postaci chociażby
zapisów parametrów lotu ... mogłoby się okazać że nie da się
już czego¶ tam poprawić w zapisie. Więc "wychylanie" się przez nich
z twardymi dowodami jest niebezpieczne. Dla nich optymalnie jest czekać
i słuchać DARMOWYCH PORAD O TYM CO JESZCZE POPRAWIĆ. GDyby faktycznie
tak bylo, to nie ma jużrzetelnych danych w czarnych skrzynkach,
nie ma w nich również ostatecznej wersji bo ta ci±gle się zmienia.

 Teoria zamachu to oczywi¶cie tylko SPEKULACJA. Jednak tłumaczy
najpro¶ciej dlaczego np. nie podano zapisu parametrów lotu, przecież
podanie tego do wiadomo¶ci nic nie zmienia w ¶ledztwie, ono toczy się
za zamkniętymi drzwiami, a spekulacje i tak s± mimo że zapisów
nie upubliczniono. Zwyczajni ludzie i tak nic nie zrozumiej±
z parametrów lotu, wymaga to wprowadzenia danych do jakiego¶
oprogramowania i zaawansowane symulacje (z wiatrem, temperatur± i
innymi czynnikami) Więc publikacja parametrów lotu z pozoru
nic by nei zmienił± z punktu widzenia zwykłego odbiorcy/widza.
Jednak niemożliwa bylaby już modyfikacja czegokolwiek.
Chyba ża zamachowcy maj± maszynę czasu, ale wtedy ł±twiej
zabić dziadków i zniknie problem celu.

Czy ma tutaj zastosowanie Brzytwa Ockhama?

Nie. Zastosuj Wał Kardana i wsadĽ sobie w d.....
Paranoik chce usprawiedliwić generowanie swoich paranoi narzędziem do obcinania paranoii. To jest dopiero chore !!!!

Zennon

Data: 2010-05-11 10:54:00
Autor: Tomek
Załóżmy że to był zamach ...
[...]

No właśnie. Juszczenko zatruł sie wędliną z Constaru, A Litwinienko lizał Polon z podłogi w supermarkecie...
Tomek

Data: 2010-05-11 11:05:16
Autor: PaPi
Załóżmy że to był zamach ...
No wła�nie. Juszczenko zatruł sie wędlinš z Constaru, A Litwinienko lizał
Polon z podłogi w supermarkecie...

A Musolini powiesil sie na krawacie zas Hitler zastrzelil sie korkowcem.
Co maja te nazwiska wspolnego z katastrofa w Smolensku. NIC.
Zestawienie kolo siebie zupelnie nie powiazanych wydarzen dowodzi tylko i wylacznie braku umiejetnosci krytycznego myslenia.

Data: 2010-05-11 02:15:42
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 11:05, PaPi <1...@2.3> wrote:

Zestawienie kolo siebie zupelnie nie powiazanych wydarzen
Jeste¶ tak zupełnie pewien że te wydarzenia nie były z sob± powi±zane?
J-23

Data: 2010-05-11 11:33:34
Autor: PaPi
Załóżmy że to był zamach ...
Zestawienie kolo siebie zupelnie nie powiazanych wydarzen
Jeste¶ tak zupełnie pewien że te wydarzenia nie były z sob± powi±zane?

Alez oczywiscie ze byly powiazana. Wszystkie wydarzyly sie w ciagu ostatnich 100 lat. Wszystkie na planecie Ziemia.

Data: 2010-05-11 02:41:02
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 11:33, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Jeste¶ tak zupełnie pewien że te wydarzenia nie były z sob± powi±zane?

Alez oczywiscie ze byly powiazana. Wszystkie wydarzyly sie w ciagu
ostatnich 100 lat. Wszystkie na planecie Ziemia.

 A to ze o ich sprawstwo podejrzewano tę sam± słuzbę tego samego kraju
to już geniuszowi takiemu jak ty do głowy oczywi¶cie nie przyjdzie.
 A potem pretensje że mam platfonsów za słabych na umy¶le....
J-23

Data: 2010-05-11 11:47:26
Autor: PaPi
Załóżmy że to był zamach ...
[...]

Hitler i Mussolini zostali zabici przez KGB ? Hmmm. Ciekawa teza.
Jesli nigdzie nie brales udzialu w wykladach z logiki czy umiejetnosci argumentowania to udziele Ci darmowej lekcji.
Otoz poprzez porownania nie dowodzi sie nigdy niczego. Dlatego, ze to porownujacy zaklada z gory wynik takiego dowodu zestawiajac porownania.
Rownie dobrze mozna znalezc dziesietki innych przykladow, ktore danej tezie beda przeczyly a nie zostaly zestawione w danym porownaniu - jak moje z Hitlerem i Mussolinim.
Stad porownanie to zaden dowod na slusznosc tezy a jedyny na slabosc w dobieraniu argumentow.

Data: 2010-05-11 02:53:30
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 11:47, PaPi <1...@2.3> wrote:

Stad porownanie to zaden dowod na slusznosc tezy
Oczywi¶cie ze żaden dowód. Jedynie przesłanka, mocna przesłanka aby
nie wykluczać sprawstwa rosyjskich SS  jako ze w przeszło¶ci o podobne
wyczyny były one oskarżone- i nie bez podstaw.
J-23

Data: 2010-05-11 03:07:14
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 12:00, PaPi <1...@2.3> wrote:

Nieprawdaz ?
Nieprawdaż, FSB powstało dopiero w 1995 roku i nigdy w swojej historii
nie odpowiadało za "takie wyczyny" cokolwiek to miałoby znaczyć.
OK, swoim starym zwyczajem palikocisz i szukasz drugiej dziury w
dupie. Powszechnie wiadom± rzecz± jest ze pisz±c i mówi±c językiem
potocznym nie zachowuje się reguł całkowitej ¶cisło¶ci i
jednoznaczno¶ci wypowiedzi- i ty nie jeste¶ tu żadnym wyjatkiem co
udowodniłem w pierwszym akapicie. Jest to zreszta bardzo trudne i
zdarzaj± się w tym względzie uchybienia nawet autorom podręczników
nauk ¶cisłych. Ponieważ nudzi mnie dyskusja prowadzona na tym poziomie
i w ten sposób to EOT z mojej strony.
J-23

Data: 2010-05-11 12:15:54
Autor: PaPi
Załóżmy że to był zamach ...
> [...]
potocznym nie zachowuje się reguł całkowitej ¶cisło¶ci i
jednoznaczno¶ci wypowiedzi- i ty nie jeste¶ tu żadnym wyjatkiem co

Oczywiscie. Dlatego nie probuje bronic z czapki wzietych pomyslow poprzez porownania.
To bardzo wygodne, zeby w przypadku braku argumentow dowodzacych teorie spiskowa uciec w niescislosci jezykowe. A moze najzwyczajniej napisac - zgoda, to takie popieprzanie zas na rozstrzygniecie co do przyczyn katastrofy poczekac do zakonczenia prac powolanych w tym celu komisji oraz prokuratur ?

Data: 2010-05-11 03:25:22
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 12:15, PaPi <1...@2.3> wrote:

zgoda, to takie popieprzanie zas na rozstrzygniecie co do przyczyn
katastrofy poczekac do zakonczenia prac powolanych w tym celu komisji
oraz prokuratur ?
Przecież to całkiem oczywiste-  my tu tylko gdybamy, domniemywamy i
wróżymy z fusów.
A ja mimo to mogę się już teraz zakładać że końcowy raport ze ¶ledztwa
niczego nie wyja¶ni, zbyt oczywiste s± skandaliczne zaniedbania
popełnione w czasie jego prowadzenia.
J-23

Data: 2010-05-11 12:30:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Załóżmy że to był zamach ...

--
Ruscy nie widza po prostu powodu, by zbytnio przemeczac sie
z powodu tego sledztwa.

AR

Data: 2010-05-11 12:01:09
Autor: Bombelek
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:16ad9eff-3b51-4c62-a159-a437d86bba37e1g2000yqe.googlegroups.com...
On 11 Maj, 11:47, PaPi <1...@2.3> wrote:

[...]

Zdecyduj się w końcu! Skoro nie wykluczasz rosyjskich służb specjalnych to jak opowiesz na moje pytanie: dlaczego Jarosław Kaczyński w dniu 9 maja br nazwał Rosjan swoimi przyjaciółmi?

Data: 2010-05-11 11:35:39
Autor: Bombelek
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0eff936a-db2e-4b9b-895d-f91e211df29ar11g2000yqa.googlegroups.com...
On 11 Maj, 11:05, PaPi <1...@2.3> wrote:

Zestawienie kolo siebie zupelnie nie powiazanych wydarzen
Jeste¶ tak zupełnie pewien że te wydarzenia nie były z sob± powi±zane?
J-23

Załóżmy, że to był zamach dokonany przez jakie¶ tajne służby rosyjskie, za wiedz± Putina czy Miedwiediewa.
Powiedz mi w takim razie dlaczego 9 maja Jarosław Kaczyński nakazał PiS-owi kochać Rosjan?

Data: 2010-05-11 02:39:15
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 11:35, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Powiedz mi w takim razie dlaczego 9 maja Jarosław Kaczyński nakazał PiS-owi
kochać Rosjan?

Co¶ ci się gruntownie pop.... to raz.
Po drugie, nie ma żadnych dowodów że to robota tajnych służb, być może
zwykłe ruskie niedbalstwo. A może robota służb tajnych zupełnie innego
kraju...
J-23

Data: 2010-05-11 11:55:19
Autor: Bombelek
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:79fbd129-360e-4e7e-aa27-68fd83c8220124g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Niby co mi się pop..? Nie możesz bez podwórkowego języka? Czy chcesz powiedzieć, że to nie był zamach i wczorajsza akcja "10 kwietnia" pod pałacem prezydenckim to prowokacja? Jeżeli tak to czyja? PO?

Data: 2010-05-11 12:14:37
Autor: Tomy M.
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4be924e4$0$2582$65785112news.neostrada.pl...

Powiedz mi w takim razie dlaczego 9 maja Jarosław Kaczyński nakazał PiS-owi kochać Rosjan?

Poczytaj: RACJA STANU

Tomy M.

Data: 2010-05-11 12:30:55
Autor: Bombelek
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4be92e0d$0$17088$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jaka "racja stanu"? S±dzisz, że Rosjanie s± aż tak głupi, że dadz± sie na to nabrać? Co się stanie kiedy Jarosław Kaczyński zostanie prezydentem? Powie, że z tym "orędziem do przyjaciół Moskali" żartował? Wiesz czym to się skończy? We wczorajszym TVP-2 miała racje prof. Magdalena ¦roda, Jarosław Kaczyński to zagrożenie dla polskiej racji stanu.

Data: 2010-05-11 15:55:19
Autor: Hans Kloss
Załóżmy że to był zamach ...
On 11 Maj, 12:30, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
U miała racje prof. Magdalena ¦roda, Jarosław
Kaczyński to zagrożenie dla polskiej racji stanu.

To raczej wy we dwójkę- ¶roda z bombelkami- jeste¶cie (potencjalnym)
zagrożeniem. Dla pielęgniarzy.
J-23

Data: 2010-05-12 00:24:49
Autor: Adam
Załóżmy że to był zamach ...
We wczorajszym TVP-2 miała racje prof. Magdalena ¦roda, Jarosław Kaczyński to zagrożenie dla polskiej racji stanu.

To brzmi jak wezwanie do zamachu na Jarosława.
AC

Data: 2010-05-12 00:47:04
Autor: Ikselka
Załóżmy że to był zamach ...
Dnia Wed, 12 May 2010 00:24:49 +0200, Adam napisał(a):

We wczorajszym TVP-2 miała racje prof. Magdalena ¦roda, Jarosław Kaczyński to zagrożenie dla polskiej racji stanu.

To brzmi jak wezwanie do zamachu na Jarosława.
AC

Nie, to brzmi TYLKO jak ¦roda :-)

Data: 2010-05-12 02:08:50
Autor: Tomy M.
Załóżmy że to był zamach ...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4be931d7$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

Jaka "racja stanu"? S±dzisz, że Rosjanie s± aż tak głupi, że dadz± sie na to nabrać? Co się stanie kiedy Jarosław Kaczyński zostanie prezydentem? Powie, że z tym "orędziem do przyjaciół Moskali" żartował?

  Nie powie tak, bo nie żartował. Gdybym miał wybierać przyjaciela
szybciej wybrałbym Rosję niż Niemcy czy USA. Bez względu co
nam zrobiła Rosja to rosyjski naród, słowianie, s± nam bardziej
bliscy niż reszta jebanego ¶wiata. My¶lę że Kaczyński po nauczce jak±
dostał przy okazji pogrzebu brata ... już to zrozumiał.
Jego polityka zmieni się nie do poznania.
matomiast PO i Tusk nie maj± żadnej polityki zagranicznej, oni
klaszcz± wtedy gdy ... inni klaszcz±, gwizdaj± gdy inni gwizdaj± itd.
To karierowicze, stołkarze i etatowcy.

Wiesz czym to się skończy? We wczorajszym TVP-2 miała racje prof. Magdalena ¦roda, Jarosław Kaczyński to zagrożenie dla polskiej racji stanu.

  Magdalena ¦roda to oszołom, nie słucham jej wcale podobnie
jak Palikota i Niesiołowskiego.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 02:22:03
Autor: zbig
Załóżmy że to był zamach ...
On 10 Maj, 21:51, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Nie dotarło do ciebie, ze prezes kazali kochac Rosjan?
Nie wyrywaj sie z t± "mow± nienawi¶ci" bo ci Ponciljus zrobi kuku a
Jagłupiak zwyzywa od czekistów.

Data: 2010-05-11 12:16:54
Autor: Tomy M.
Załóżmy że to był zamach ...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:708ea5b5-299d-4901-bef9-0832755a469dt17g2000yqg.googlegroups.com...
On 10 Maj, 21:51, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Nie dotarło do ciebie, ze prezes kazali kochac Rosjan?
Nie wyrywaj sie z t± "mow± nienawi¶ci" bo ci Ponciljus zrobi kuku a
Jagłupiak zwyzywa od czekistów.

Teeee ... ja nie należę do PIS i nie mam zamiaru.
O rosyjskich obywatelach nie raz się tutaj wypowiadałem.
Sam noszę typowo rosyjskie nazwisko.
Nie wciskaj mi więc tutaj czego¶ czego nie powiedziałem.
Czytam i wnioskuję ... to wszystko.

Tomy M.

Załóżmy że to był zamach ...