Założę się

Data: 2015-04-29 15:09:56
Autor: zdumiony
Założę się
że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony jako żałosna mucha mająca problemy z dykcją, którą każdy odgania, jak było w Polskim ZOO Marcina Wolskiego.
Dlatego, że polska polityka go nagle polubiła, zapraszany jest wszędzie, internet do niego należy.
Nawet Monika Olejnik, gdy z nim rozmawia to z szacunkiem.
Czyżby prikaz z góry? Popuśćmy wodzę fantazji: czyżby masoneria chciała przeprowadzić w Polsce rewolucję, tak by jeszcze bardziej przykręcić nam śrubę?

Data: 2015-04-29 15:16:18
Autor: niebieski
Założę się
On 29.04.2015 15:09, zdumiony wrote:
[...]
Nie przejmuj się tym aż tak bardzo. Zawsze będziecie mogli sobie tworzyć jakieś tam czerwone kibuce. W naszym systemie jest i dla was miejsce.
:)
--
niebieski

Data: 2015-04-29 15:20:58
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 15:16, niebieski pisze:
Nie przejmuj się tym aż tak bardzo. Zawsze będziecie mogli sobie tworzyć
jakieś tam czerwone kibuce. W naszym systemie jest i dla was miejsce.

To ty wyjedź do izraela, jak chcesz kibucy

Data: 2015-04-29 15:35:27
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 15:09, zdumiony pisze:
[...]

Ciekawe, że Korwin bardzo ciepło wypowiada się o masonach:
"Zdaniem Janusza Korwin-Mikke Wielki Wschód nie jest wolnomularstwem i podszywa się pod masonerię zaś masoneria regularna jest pożyteczna bo wspiera monarchie. Publicysta deklaruje, że w USA sam by się do masonerii zapisał. "
http://www.prawy.pl/z-kraju/5864-kontrowersyjne-poglady-niespodziewanego-zwyciezcy-eurowyborow

http://korwin-mikke.pl/czat/zobacz/masoneria_i_pseudo__masoneria/8
Dominiq: Co rozumie Pan pod pojęciem pseudomasonerii czy chodzi o Rotariat?

JKM: Nie: przez "pseudo-masonerię" rozumiem organizacje takie, jak np. Wielki Wschód Francji, które udają, że są masonerią - choć przez masonów nie są za takowych uważani

Popuśćmy teraz wodze fantazji: czyżby JKM skumał się z masonerią, która chce go wykorzystać do walki z Wielkim Wschodem?
Zobaczymy, czy miałem rację z tą szopką noworoczną.

Data: 2015-04-29 15:45:19
Autor: niebieski
Założę się
On 29.04.2015 15:35, zdumiony wrote:

Popuśćmy teraz wodze fantazji:

Mało ci jeszcze? Większość czasu fantazjujesz.

--
niebieski

Data: 2015-04-29 15:58:11
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 15:45, niebieski pisze:
On 29.04.2015 15:35, zdumiony wrote:

Popuśćmy teraz wodze fantazji:

Mało ci jeszcze? Większość czasu fantazjujesz.

To powiedz dlaczego tak nagle zaczęło się Korwinowi udawać?
Czyżby złożył pokłon szatanowi?
Korwin nie jest drugim Jezusem, chrześcijaństwo to nie religia sukcesu, musiał by się dać ukrzyżować, a potem zmartwychwstać.

Data: 2015-04-29 17:47:26
Autor: niebieski
Założę się
On 29.04.2015 15:58, zdumiony wrote:
[...]

Prawda i ciężka praca. Coś niepojętego dla socjalisty.

--
niebieski

Data: 2015-04-29 18:13:21
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 17:47, niebieski pisze:
Prawda i ciężka praca. Coś niepojętego dla socjalisty.

To powiedz niebieski co sądzisz o Ayn Rand? JKM wymownie milczy na jej temat

Data: 2015-04-29 18:29:14
Autor: niebieski
Założę się
On 29.04.2015 18:13, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-29 o 17:47, niebieski pisze:
Prawda i ciężka praca. Coś niepojętego dla socjalisty.

To powiedz niebieski co sądzisz o Ayn Rand? JKM wymownie milczy na jej
temat

Głosiła wolność, więc mówiła prawdę.
Odnośnie drugiej kwestii - też pracowała na siebie.

--
niebieski

Data: 2015-04-29 18:37:00
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 18:29, niebieski pisze:
Głosiła wolność, więc mówiła prawdę.

Tylko ta jej "wolność" nie była wolnością o jakiej mówił Jan Paweł II. To egoistyczna "wolność", taka jaką głosił Lucyfer - Non Serviam "Nie będę służył!"
Prawde???- pokazałeś kim naprawdę jesteś

Data: 2015-04-29 18:14:26
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 17:47, niebieski pisze:
Prawda i ciężka praca. Coś niepojętego dla socjalisty.

Raczej kłamstwo i fanatyzm

Data: 2015-04-29 16:12:06
Autor: Joschi
Założę się
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mhql74$sgh$1node1.news.atman.pl...
że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony jako żałosna mucha mająca problemy z dykcją, którą każdy odgania, jak było w Polskim ZOO Marcina Wolskiego.

Był oszołomem i pozostanie sepleniącym oszołomem...

Data: 2015-04-29 16:32:43
Autor: Stokrotka
Założę się

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-04-29 17:03:04
Autor: Wiesiaczek
Założę się
W dniu 29.04.2015 o 16:32, Stokrotka pisze:

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Przecież szopkę mamy na codzień:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-29 08:21:04
Autor: szklanynocnik
Zao si
uytkownik Wiesiaczek napisa:

> Pszecie nie ma ju wiele lat adnej szopki na Nowy Rok.

Przecie szopk mamy na codzie:)

Szojgu z popierdalajcymi koparkami w tle przebi malowanie trawy na zielono, mocny jest:)

Data: 2015-04-29 18:39:25
Autor: Wiesiaczek
Założę się
W dniu 29.04.2015 o 17:21, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Wiesiaczek napisał:

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Przecież szopkę mamy na codzień:)

Szojgu z popierdalającymi koparkami w tle przebił malowanie trawy
na zielono, mocny jest:)

A mowiłem, że jeszcze zatęsknicie za PRL-em:)

Data: 2015-04-29 18:45:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Założę się
szklanynocnik@gmail.com wrote:

> [...]

Przecież szopkę mamy na codzień:)

Szojgu z popierdalającymi koparkami w tle przebił malowanie trawy

Co chcesz od Sierioży?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-29 17:28:27
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 16:32, Stokrotka pisze:

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Głupio było robić szopkę o Smoleńsku, ale moze być jakaś nowa

Założę się