Założę się

Data: 2015-04-29 16:32:43
Autor: Stokrotka
Założę się

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-04-29 17:03:04
Autor: Wiesiaczek
Założę się
W dniu 29.04.2015 o 16:32, Stokrotka pisze:

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Przecież szopkę mamy na codzień:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-29 08:21:04
Autor: szklanynocnik
Zao si
uytkownik Wiesiaczek napisa:

> Pszecie nie ma ju wiele lat adnej szopki na Nowy Rok.

Przecie szopk mamy na codzie:)

Szojgu z popierdalajcymi koparkami w tle przebi malowanie trawy na zielono, mocny jest:)

Data: 2015-04-29 18:39:25
Autor: Wiesiaczek
Założę się
W dniu 29.04.2015 o 17:21, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Wiesiaczek napisał:

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Przecież szopkę mamy na codzień:)

Szojgu z popierdalającymi koparkami w tle przebił malowanie trawy
na zielono, mocny jest:)

A mowiłem, że jeszcze zatęsknicie za PRL-em:)

Data: 2015-04-29 18:45:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Założę się
szklanynocnik@gmail.com wrote:

> [...]

Przecież szopkę mamy na codzień:)

Szojgu z popierdalającymi koparkami w tle przebił malowanie trawy

Co chcesz od Sierioży?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-29 17:28:27
Autor: zdumiony
Założę się
W dniu 2015-04-29 o 16:32, Stokrotka pisze:

że w tegorocznej szopce noworocznej Korwin już nie będzie przedstawiony
jako żałosna mucha ...

Pszecież nie ma już wiele lat żadnej szopki na Nowy Rok.

Głupio było robić szopkę o Smoleńsku, ale moze być jakaś nowa

Założę się