Za艣wiadczenie lekarskie

Data: 2014-03-31 18:21:24
Autor: Ajgul
Za艣wiadczenie lekarskie

U偶ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k9r6ew920ewz.dlgmyjk.org...

Czy brak konieczno艣ci wystawienia zwolnienia lekarskiego nie jest
najlepszym za艣wiadczeniem o tym 偶e pacjent jest zdrowy?

A sk膮d przedszkole ma wiedzie膰, 偶e nie ma konieczno艣ci? Dow贸d przeprowadzony "nie posiadaniem" czego艣 jest mizerny.

Ja w pewnym sensie rozumiem zar贸wno nauczycielk臋 jak i dyrektora szko艂y,
te偶 si臋 piekl臋 gdy inni rodzice przyprowadzaj膮 ewidentnie chore dzieci do
przedszkola, ale szczerze m贸wi膮c szlag mnie troch臋 trafia, gdy musz臋 teraz
udowadnia膰 偶e nie jestem wielb艂膮dem. Staram si臋 by膰 odpowiedzialnym
rodzicem i nigdy bym nie pos艂a艂 tak chorego dziecka do ludzi, tymbardziej
偶e umowa ze szko艂膮 stanowi, 偶e lekcje kt贸re nie odb臋d膮 si臋 w um贸wionym
terminie, mo偶na odpracowa膰 w innym dniu.

Popro艣 lekarza, 偶eby ci napisa艂 jedno zdanie - "dziecko jest zdrowe" i niech walnie ci piecz膮tk臋, kt贸re tak kocha nasz nar贸d...

Macie jak膮艣 my艣l, komentarz do sytuacji?

Trzeba by艂o nie by膰 modnym i zaszczepi膰 dzieciaka.

A.

Za艣wiadczenie lekarskie