Zażalenie na bezczynność organu (giodo )

Data: 2014-05-18 00:18:51
Autor: news
Zażalenie na bezczynność organu (giodo )
czy k.p.a. daje mi mozliwosc zlozenia takiego zazalenia ? do kogo kierowac tzn. kto stoi ponad giodo ?

czy jesli minal termin 30 dni, giodo nie udzielilo odpowiedzi ani nie wydalo decyzji o ktora wnosilem, to mam zlozyc wniosek o usuniecie naruszenia prawa ? do kogo kierowac ?

Data: 2014-05-17 20:53:25
Autor: Konfabulator
Za¿alenie na bezczynno¶æ organu (giodo)
Data: 2014-06-03 19:56:22
Autor: Robert Tomasik
Za¿alenie na bezczynno¶æ organu (giodo)
U¿ytkownik "Konfabulator" <konfabulator@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d100fa01-06d3-45e7-992a-b3f62c314ec9googlegroups.com...
Tu temat jest rozwa³kowany na wszystkie strony:
http://forumprawne.org/sady-administracyjne/300040-zredagowana-skarga-na-bezczynnosc-organu-do-wsa.html

Tylko sam wzór jest nieco paranoiczny,m bowiem podawane podstaw parwnych jest obowi±zkiem urzêdu, a nie obywatela pisz±cego skargê.

Data: 2014-06-03 20:26:22
Autor: news
W dniu 2014-06-03 19:56, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Konfabulator" <konfabulator@10g.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Tu temat jest rozwałkowany na wszystkie strony:
http://forumprawne.org/sady-administracyjne/300040-zredagowana-skarga-na-bezczynnosc-organu-do-wsa.html

Tylko sam wzór jest nieco paranoiczny,m bowiem podawane podstaw parwnych
jest obowiązkiem urzędu, a nie obywatela piszącego skargę.

a tak na marginesie zapytam, czy na porządku dziennym są takie praktyki jak odpisanie (przez giodo) po 1,5 miesiąca od wniesienia sprawy, z wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych, w postaci (rzekomego) braku wniesionej opłaty skarbowej w wys. 10 zl ?

sytuacja zaczyna mnie wq.wiac delikatnie mowiac.

Data: 2014-06-03 23:32:36
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "news" <ca.fe@bi.ba> napisał w wiadomości news:lml40j$qjt$1news.vectranet.pl...

[...]

Ale co za problem jest ją wnieść w terminie?

Data: 2014-06-04 00:39:24
Autor: news
W dniu 2014-06-03 23:32, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "news" <ca.fe@bi.ba> napisał w wiadomości

a tak na marginesie zapytam, czy na porzÄ…dku dziennym sÄ… takie
praktyki jak odpisanie (przez giodo) po 1,5 miesiÄ…ca od wniesienia
sprawy, z wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych, w postaci
(rzekomego) braku wniesionej opłaty skarbowej w wys. 10 zl ?
sytuacja zaczyna mnie wq.wiac delikatnie mowiac.

Ale co za problem jest ją wnieść w terminie?

łomatko... przeczytałem co napisałem i zupełnie nie o to chodziło.

to giodo mi po 1.5 mca od daty kiedy zlozylem wniosek o wydanie decyzji nagle odpisuje ze mam uzupelnic brak formalny w postaci oplaty skarbowej, ktora de facto zostala uiszczona w dniu zlozenia mojego pisma. wiec pytam co to za bzdurne praktyki giodo ?

Data: 2014-06-05 14:47:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Zażalenie na bezczynność organu (giodo)
On Tue, 3 Jun 2014, Robert Tomasik wrote:

U¿ytkownik "news" <ca.fe@bi.ba> napisa³

a tak na marginesie zapytam, czy na porz±dku dziennym s± takie praktyki jak odpisanie (przez giodo) po 1,5 miesi±ca od wniesienia sprawy, z wezwaniem do uzupe³nienia braków formalnych, w postaci (rzekomego) braku wniesionej op³aty skarbowej w wys. 10 zl ?
sytuacja zaczyna mnie wq.wiac delikatnie mowiac.

Ale co za problem jest j± wnie¶æ w terminie?

  RZEKOMY brak sprowadza siê jak rozumiem do istnienia RZECZYWISTEJ
zaleg³o¶ci skarbowej w wysoko¶ci 0,00 z³?
  No to powiem ¿e widzê problem.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-18 10:17:26
Autor: Stokrotka
Zażalenie na bezczynność organu (giodo)

czy k.p.a. daje mi mozliwosc zlozenia takiego zazalenia ? do kogo
kierowac tzn. kto stoi ponad giodo ?

Nie warto, wiem kto tam pracuje.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-05-18 14:45:13
Autor: news
W dniu 2014-05-18 10:17, Stokrotka pisze:

czy k.p.a. daje mi mozliwosc zlozenia takiego zazalenia ? do kogo
kierowac tzn. kto stoi ponad giodo ?

Nie warto, wiem kto tam pracuje.

chyba zawsze warto dzialac we wlasnym interesie...

Data: 2014-05-18 16:13:39
Autor: Stokrotka
[...]

Jak ktoś pszbiega pszez jezdnię tez mu się daje, że działa we włąsnym interesie.