Zażalenie na sędziego ???

Data: 2013-11-20 16:31:59
Autor: Stokrotka
Zażalenie na sędziego ???
Daj sobie spokuj , poczekaj na lepsze czasy i bądź szczęśliwy , że do ciebie na terenie sądu pracy nie stszelano, tak jak do mnie.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-20 18:00:43
Autor: Budzik
Zażalenie na sędziego ???
Osobnik posiadający mail ortografia.nowa@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

stszelano

Przepraszam, co do Ciebie robiono?

Do pytającego - skonsultuj sie z prawnikiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-11-20 19:20:46
Autor: Krzysztof Jodłowski
Zażalenie na sędziego ???
stszelano
Przepraszam, co do Ciebie robiono?

To taka głupawa moda na maskowanie nieuctwa. Inna - podwórkowa wersja 4-latków - to "szczelano". :)

Data: 2013-11-20 19:24:11
Autor: sqlwiel
Zażalenie na sędziego ???
W dniu 2013-11-20 19:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail ortografia.nowa@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

stszelano

Przepraszam, co do Ciebie robiono?

Wyluzuj... :)
Jego (ją?) położna dymała w odbyt po urodzeniu i waliła jego (jej?) głową o kaloryfer trzymając za nogi.

:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-20 22:01:26
Autor: boukun
Zażalenie na sędziego ???
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:20112013.4C3D20CEbudzik61.poznan.pl...
[...]

Z dupą Budzik, to jest pojebany reżim, sądy to fikcja, także Rzecznik PO...

boukun

Data: 2013-11-21 08:32:07
Autor: Andrzej Lawa
Zażalenie na sędziego ???
W dniu 20.11.2013 19:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail ortografia.nowa@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

stszelano

Przepraszam, co do Ciebie robiono?

Stokrotka to odmóżdżona trollica.

Data: 2013-11-21 00:12:53
Autor: Sonn
Zażalenie na sędziego ???
W dniu 2013-11-20 16:31, Stokrotka pisze:
Daj sobie spokuj , poczekaj na lepsze czasy i bądź szczęśliwy , że do
ciebie na terenie sądu pracy nie stszelano, tak jak do mnie.

Pozostaje jedynie żałować, że nie trafili

--
Sonn

Zażalenie na sędziego ???