Zaatakowany nagłówkiem ..

Data: 2013-03-29 06:20:52
Autor: muto2100
Zaatakowany nagłówkiem ..
On 29 Mar, 13:53, Michał <mi...@onet.pl> wrote:
  Na Interii, zaatakowany, o wielkiej wojnie, strasznej, k..., mówię Wam
.. Strzelają już? A sojusznicy czekają z palcami na guzikach, tylko żeby
dołożyć do pieca.
  Pisałem tutaj o Korei - o grze "Homefront", wziąłem na serio fabułę.
Ostatnio jak patrzyłem w atlasie geograficznym Korea Płn. jest wielkości
1/4 stanu USA. Nawet zastanawiająca jest wojna w jaką zaangażowały się
Stany Zjednoczone, bo z tak małym państwem. Goliat vs mrówka?

Korea   niema    zadnych   rakiet   o  zasiegu   takim    azeby
dosiegly   USA    czy    Europy   a   ten    idiota    z  Korei
to    moze    klepac    ile   sie  mu  podoba    -a   jego   tez
dosiegną     !

Zaatakowany nagłówkiem ..