'Zaawansowany' UPS.

Data: 2012-08-07 13:08:23
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
'Zaawansowany' UPS.
Chciałem zakupić UPSa. ZadZwoniłem do kolegi po radę, padło na Ever.
[ciach]
Pan sprzedawca mówi: 'Eco Pro'.

Co prawda nie Eco Pro, ale Sinline uzywam. Tak czy inaczej ten ich soft to pewnie im odbiera  polowe klientow. Ja juz nic Evera nie kupie chociaz sprzet dziala wysmienicie. Zaden standardowy soft np. NUT z tym Sinline sie nie dogada. Ich Power Costam aktualnie wystepuje tylko w wersjach binarnych dla kilku dystrybucji Linuksa i wylacznie 32-bit! Dla wczesniejszych wersji ich softu sa nawet dostepne zrodla, ale kompilacja tego to dramat :/

Przepraszam za NTG, bo bylo o oprogramowaniu glownie.

::f::

'Zaawansowany' UPS.