Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego

Data: 2017-02-04 17:58:28
Autor: z
Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego
"Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez pewien czas nie działała także strona internetowa Komisji Nadzoru Finansowego, zaś jej rzecznik potwierdził już, że jest to efektem zewnętrznej ingerencji. Atak może trwać nawet od jesieni zeszłego roku, zaś Zaufana Trzecia Strona dopuszcza możliwość, że mamy do czynienia z najpoważniejszym ujawnionym atakiem na polski sektor finansowy w historii."

http://www.dobreprogramy.pl/Zaawansowany-atak-na-polskie-banki-zainfekowana-infrastuktura-Komisji-Nadzoru-Finansowego,News,78976.html

Mam się bać o moje pieniądze? Instytucja nadzorująca, wymuszająca "haracze" i dbająca o poprawność tego interesu sama nie potrafi się ochronić. Darmozjady :-)

Data: 2017-02-04 17:50:35
Autor: PiteR
na pl.biznes.banki.mydlane z pisze tak:

Mam się bać o moje pieniądze? Instytucja nadzorująca, wymuszająca "haracze" i dbająca o poprawność tego interesu sama nie potrafi się ochronić. Darmozjady :-)

Najlepiej panie to w banku nie trzymać za dużo bo jak nie
złodziej to rząd okradnie ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-02-04 19:33:04
Autor: z
W dniu 2017-02-04 o 18:50, PiteR pisze:
Najlepiej panie to w banku nie trzymać za dużo bo jak nie
złodziej to rząd okradnie ;)

Żadne nadzory nie pomogą jak któregoś ranka w komputerze na kocie będzie zero a KNF potwierdzi też zero :-)

A już najgorzej w OFE :-)

Data: 2017-02-04 19:58:12
Autor: Animka
[...]

Teraz komornicy dostali uprawnienia do własnego włażenia na konta. Nie wiem czy te szopki nie są tego właśnie przyczyną.

--
animka

Data: 2017-02-07 10:46:00
Autor: Marek
On Sat, 4 Feb 2017 19:58:12 +0100, Animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
Teraz komornicy dostali uprawnienia do własnego włażenia na konta.
Nie
wiem czy te szopki nie są tego właśnie przyczyną.

No tak, bo wcześniej włazili na miewłasne, bosh..

--
Marek

Data: 2017-02-04 18:18:07
Autor: z
Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/wlamania-do-kilku-bankow-skutkiem-powaznego-ataku-na-polski-sektor-finansowy/

"problem jest jeszcze głębszy niż ,,Kto się dwa razy zastanowi nad włączeniem makr czy sprawdzeniem plików pobranych od organu nadzorczego?". Regulatorzy często wymuszają obniżenie bezpieczeństwa, bo nie potrafią dostarczyć usług o odpowiedniej jakości (vide: konieczność korzystania z Javy lub starszego IE aby uzyskać dostęp do usług). Nie wspomnę już o powszechnym podejściu typu ,,wdupiemam" odnośnie szyfrowania transmisji, nie wspominając o takich detalach jak SPFy ;)"

To już przestaje być śmieszne.

Data: 2017-02-05 01:07:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego

"z" 58960834$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

"Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez

A jakież to banki są polskie?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-02-05 16:24:26
Autor: Arek
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:o75r5v$ubl$2node1.news.atman.pl...

"z" 58960834$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

"Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez

A jakież to banki są polskie?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprawdz-do-kogo-nalezy-twoj-bank-7488390.html

Arek

Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego